Written by 09:10 ΑΣΕ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (1)

 

ΣΧΕΔΙΟ  ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ  ΓΙΑ  ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Σήμερα, …………..…….. .…./…/ 2014, και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου, συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του ……. Δημοτικού Σχολείου/νηπιαγωγείου σε συνεδρίαση με θέμα: ….

Η ανωτέρω διαδικασία πάσχει γιατί αντιβαίνει στο άρθρο 29 της 1340/2002 απόφασης σύμφωνα άλλωστε και με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.

Η έκθεση αυτοαξιολόγησης τελεί υπό τον όρο της έγκρισης από το σύλλογο διδασκόντων.

Με το παρόν, ο σύλλογος διδασκόντων αποφασίζει, σχετικά με την  «Έκθεση της γενικής εκτίμησης της σχολικής μονάδας», την «Έκθεση αξιολόγησης» και τα «Σχέδια δράσης», ότι  δεν εγκρίνει οποιαδήποτε εισήγηση-έκθεση στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης» διότι:

Οι  εκπαιδευτικοί του………………………… αντιμετωπίζουμε,  στην καθημερινή προσπάθεια για τη  διαπαιδαγώγηση και τη μόρφωση των μαθητών μας, πολλά και οξυμμένα προβλήματα που αφορούν  συνολικά το πλαίσιο λειτουργίας της  εκπαίδευσης και όχι αποκλειστικά τη σχολική μας μονάδα.

Για τα προβλήματα του σχολείου και συνολικά της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είτε ως άτομα είτε ως σύλλογος είτε μέσα από τους συνδικαλιστικούς τους φορείς είτε από κοινού με τους γονείς έχουμε καταθέσει, προφορικά ή γραπτά, τις απόψεις μας και τα αιτήματά μας στη διοίκηση και στο Υπουργείο Παιδείας.

Είναι προφανές ότι η αξιολόγηση και οι σχετικές διαδικασίες της, δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στην ανάδειξη και κυρίως στη λύση των προβλημάτων αυτών της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών γιατί δεν λαμβάνει υπόψη της τη συμβολή των πιο σημαντικών παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας που αφορούν τη συνολική εκπαιδευτική πολιτική.

Κοινή διαπίστωση είναι ότι τα σχολεία λειτουργούν χάρη στο φιλότιμο, στην προσπάθεια και την προσφορά των εκπαιδευτικών που, εκτός από τα διδακτικά καθήκοντα, αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν πλήθος άλλων εργασιών και δραστηριοτήτων.

Οι εκπαιδευτικοί και ο σύλλογος διδασκόντων θα συνεχίσουν, όπως έκαναν μέχρι τώρα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, να συμβάλλουν στη λειτουργία του σχολείου και ταυτόχρονα και μέσα από το σωματείο, ν’ αγωνίζονται για ένα σχολείο Δημόσιο Δωρεάν για όλους, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

 

Last modified: 9 Ιουνίου 2014

Close