Όλοι και όλες στη Γενική Απεργία στις 20 Φλεβάρη 10.30 π.μ. στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Να νεκρώσουν τα πάντα!
Συνάδελφοι – συναδέλφισσες Η μάχη της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας...
Η κρίση προήλθε από «κακή διαχείριση»;
— Λένε ότι η κρίση ήταν αποτέλεσμα «κακής διαχείρισης» και τα μέτρα του...
