ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 7ου Τεύχους - ΜΑΪΟΣ 2007
Συγγραφέας Τίτλος άρθρου
Κωνσταντίνος Ραμπίδης H κοινωνικοποίηση του ανθρώπου: Γενική θεώρηση με ειδικότερη αναφορά στην εκπαίδευση
Nικόλαος Θ. Ντούσκας Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο
Αικατερίνη Χ. Δουράνου Οι απόψεις του ΟΟΣΑ για το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού
Ποτούλα-Σπυριδούλα Βασιλείου Η επίδραση της σχέσης δασκάλου - μαθητή στα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών στο σχολείο
Αστέριος Τσιάρας Η αυτοαντίληψη της αμοιβαίας συμπάθειας στις διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών σχολικής ηλικίας
Θωμάς Μπαμπάλης Ολοήμερο νηπιαγωγείο: Μοναδική ευκαιρία για αξιοποίηση των γονέων στα σχολικά δρώμενα
Ευγενία Κουτσουβάνου Μερικές απόψεις για το Δια θεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για το Νηπιαγωγείο και Προγράμματα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Δραστηριοτήτων
Ιωάννης Παναγάκος και Χαρίκλεια Τζανάκη Ένα μοντέλο αυτορρυθμιζόμενης μάθησης
Ιωάννης Θωίδης και Νικόλαος Χανιωτάκης Ολοήμερη εκπαίδευση. Η ευρωπαϊκή εμπειρία και η περίπτωση της Ελλάδας
Kώστας Παπαχρήστος Φύλο και διαπολιτισμικότητα στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο
Νίκος Ακριτίδης, Κώστας Ανθόπουλος και Στέργιος Παπαδόπουλος Διδακτικές προσεγγίσεις της ελληνικής γλώσσας στα δια πολιτισμικά σχολεία του Νομού Θεσσαλονίκης
Θωμάς Β. Κοτοπούλης Η διδακτική των μαθηματικών εννοιών στη βασική εκπαίδευση: Όψεις και Προοπτικές
Σοφία Τουπλικιώτη Η εφαρμογή της μεθόδου των σχεδίων εργασίας σε Ολοήμερο Σχολείο του Αιγινίου
Νίκος Αρβανίτης Ο φάκελος υλικού (portfolio) ως μέσο εναλλακτικής και αυθεντικής παιδαγωγικής αξιολόγησης του μαθητή
Ευδοξία Σακελλαροπούλου Μαθητές με τραυλισμό και η αντιμετώπισή τους από το σχολικό περιβάλλον
Κώστας Ζημιανίτης Η συμμετοχή της τηλεόρασης στη διαμόρφωση της κοινωνικής συμπεριφοράς των παιδιών