ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 10ου Τεύχους - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009

Εισαγωγικό Σημείωμα

Οδηγίες για τους συγγραφείς 
Πλαγιαρισμός στο τεύχος 9 του Περιοδικού 
Συγγραφέας Τίτλος άρθρου
Αναστασία Κυριακοπούλου Αλληλοκατανόηση μεταξύ δασκάλου και μαθητή. Αδυναμίες και προβλήματα
Νίκος Τσούλιας Μετασχηματισμός του ρόλου του σχολείου και του εκπαιδευτικού
Γιάννης Ν. Κουμέντος Ερμηνεία των επιδράσεων της τηλεόρασης στην επιθετικότητα και τη βία
Κυριακή Τσικαλάκη Εκπαίδευση και κατάρτιση: Νέες αναγκαιότητες της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας
Θεόδωρος Π. Καρυώτης Η διδασκαλία με ομάδες εργασίας
Δημήτρης Ι. Οικονομόπουλος Επίδοση στο γυμνάσιο και εγκατάλειψη της εννιάχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης για τους μαθητές που προέρχονται από ολιγοθέσια και πολυθέσια δημοτικά σχολεία
Ευθυμάκη Μαρία Διδακτικές προσεγγίσεις στο ιστορικό μυθιστόρημα
Αριστοτέλης Αλ. Παπαγεωργίου Ανιχνεύοντας το λόγο των γυναικών: από τη Σαπφώ και την Άννα Κομνηνή στην Κική Δημουλά
Εμμανουήλ Ανδρουλάκης, Παναγιώτης Ι. Σταμάτης Μορφές επικοινωνίας των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων: Μελέτη περίπτωσης
Γεώργιος Δ. Καρατάσιος, Ελένη Δαλακύρου «Μαθηματικά, μια απ' τις μείζονες δυνάμεις που γέννησαν το σύγχρονο κόσμο.»(Δεύτερο μέρος)
Νίκος Μακεδών Παρέμβαση στο αναλυτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία μιας ενότητας μαθηματικών σε μαθητή της τετάρτης τάξης με ολική τύφλωση από τη γέννησή του
Ελισάβετ Μερκούρη, Παναγιώτης I. Σταμάτης Μορφές επικοινωνίας διευθυντή και εκπαιδευτικών γυμνασίου με γονείς και κηδεμόνες μαθητών
Αναστάσιος Αγ. Τασινός Το εκπαιδευτικό μας σύστημα ανέτοιμο να συμβάλει στην αποδοχή της Ευέλικτης Ζώνης