ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 15ου Τεύχους - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011

Εισαγωγικό Σημείωμα

Οδηγίες για τους συγγραφείς 
Συγγραφέας Τίτλος άρθρου
Αντώνιος Δ. Κοκκονός Ποιότητα στην εκπαίδευση: πανάκεια ή παγίδα; Κριτική ανάλυση της εκπαιδευτικής πολιτικής της Ε.Ε
Ευαγγελία Γαλανάκη Έχει «χρώμα» η μοναξιά; Αντιλήψεις και εμπειρίες των παιδιών
Χρυσάνθη Περβολαράκη Με αφορμή ένα βιβλίο μιλάμε για το θάνατο στο σχολείο
Σωτηρία Τζιβινίκου, Βασιλική Κουτσοκώστα Τμήματα Ένταξης: Aπό τη διαχείριση της διαφορετικότητας στην αποδοχή της ποικιλότητας των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςστο γενικό σχολείο
Καλλιόπη Παπουτσάκη Σχέσεις παιδιών με ελαφρά νοητική υστέρηση και παιδιών με τυπική ανάπτυξη
Ελένη Κολικίδου Μελέτη περίπτωσης νηπίου με νοητική καθυστέρηση: Πρόγραμμα παρέμβασης στον προφορικό λόγο
Ελένη Μπακάλμπαση, Επαμεινώνδας Φωκάς, Ιωάννης Δημητρίου Αξιολόγηση και εσωτερική πολιτική της εκπαιδευτικής μονάδας. Μια σχέση που διασφαλίζει την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης
Γαλήνη Ρεκαλίδου Κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση της αξιολόγησης. Ιάπωνες φοιτητές μιλούν για την αξιολόγησή τους
Μαρία Παπαδανιήλ Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μέσα από τις υπηρεσιακές εκθέσεις των Επιθεωρητών τη χρονική περίοδο 1965-1970. Περίπτωση Νομού Σερρών
Ισαάκ Ισαακίδης, Γιάννης Σιγούρος Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας μέσα από κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Aχιλλέας Γιαννέλος Αντιλήψεις μαθητών Στ' Δημοτικού για τα κλάσματα
Χρήστος Παντσίδης Λανθασμένες αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με τη σύγκριση των κλασμάτων και επιδράσεις διάφορων εξωτερικών αναπαραστάσεων
Οσία Αναστασίου Ερμηνευτική και εννοιολογική προσέγγιση στη Θρησκευτική Εκπαίδευση: Μια διαφορετική προοπτική στο μάθημα των Θρησκευτικών
Χρίστος Γ. Πατσάλης Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (κλάδου ΠΕ70) για τη θέση του Καραγκιόζη στο Σχολείο