5θήμερη εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη

Κυριακή 27 Ιουνίου - Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

1η ΜΕΡΑ: ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ-ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΑΞΙΜ-ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΟΝ ΒΟΣΠΟΡΟ

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2010 με μισθωμένο πούλμαν από το Σύλλογο, ξεκινήσαμε, με αφετηρία την πλατεία Αγίας Παρασκευής στις 5:30, στη συνέχεια το Σταθμό ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ στις 05:45 και τέλος το Σταθμό Δούκισσης Πλακεντίας απ' όπου παραλήφθηκαν όλοι οι εκδρομείς μας, για το αεροδρόμιο.

Απ' εκεί πτήση για Κωνσταντινούπολη.

Άφιξη και ξεκινάμε με περιήγηση στα Χερσαία τείχη της Πόλης. Βλέπουμε την Χρυσή Πύλη, το Επταπύργιο και φτάνουμε στη συνοικία Φανάρι (Fener) για προσκύνημα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Εκεί μπήκαμε στο ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου που ήταν ανοιχτός. Επίσης είδαμε και το χώρο όπου ετοιμάζεται κάθε δέκα χρόνια το Άγιο Μύρο. Από μακριά είδαμε το πανέμορφο κτίριο της Μεγάλης του Γένους Σχολής, χωρίς να το επισκεφτούμε.

Στην συνέχεια επισκεφθήκαμε και προσκυνήσαμε τη μονή της Παναγίας των Βλαχερνών.

Μετά την Παναγία των Βλαχερνών συνεχίσαμε για την πλατεία Ταξίμ, όπου μας δόθηκε ο απαιτούμενος χρόνος για βόλτα και φαγητό.

Ακολούθως κατευθυνθήκαμε για το ξενοδοχείο (Hotel Tilia), πήραμε τα δωμάτιά μας, ξεκουραστήκαμε λίγο και ξεκινήσαμε για την κρουαζιέρα στο Βόσπορο κατά τη διάρκεια της οποίας είχαμε την ευκαιρία, ξεκινώντας από την ακτή της Ευρωπαϊκής Κωνσταντινούπολης και επιστρέφοντας από την Ασιατική ακτή, να απολαύσουμε τα πιο ωραία ξύλινα yali (παραθαλάσσιες επαύλεις) της Κωνσταντινοπολίτικης ελίτ, τον Πύργο του Γαλατά, την πρώτη και δεύτερη κρεμαστή γέφυρα του Βοσπόρου και το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα. Διανυκτέρευση.

2η ΜΕΡΑ: ΜΠΑΛΟΙΚΛΙ-ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ-ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑ- ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ- ΚΛΕΙΣΤΗ ΑΓΟΡΑ (ΚΑΠΑΡΛΙ ΤΣΑΡΣΙ)

Πρωινό και ακολουθεί επίσκεψη στη μονή της Ζωοδόχου Πηγής, Μπαλουκλί ή Παναγία η Μπαλουκλιώτισσα, όπου υπάρχει το θαυμαστό Αγίασμα, οι τάφοι των Πατριαρχών και η στέρνα με τα παραδοσιακά ψάρια.

Ακολούθως επισκεφθήκαμε ένα μεγάλο πολυκατάστημα - εργοστασίου κατασκευής δερμάτινων ειδών, όπου έγινε επίδειξη και πολλοί από μας έκαναν τα ψώνια τους.

Συνεχίσαμε για τη Μονή της Χώρας (Καριγιέ Τζαμί) με τα θαυμάσια ψηφιδωτά της.

Μετά τη Μονή της Χώρας Πήγαμε στην Αιγυπτιακή Αγορά όπου βρίσκεις κάθε είδους μπαχαρικό και καταλήξαμε στην Μεγάλη κλειστή αγορά (Καπαλί Τσαρσί) με τα 4.216 καταστήματα. Το βράδυ διασκέδαση με ποτό και φαγητό σε κέντρο με ανατολίτικους χορούς και χανουμάκια. Διανυκτέρευση.

3η ΜΕΡΑ: ΝΤΟΛΜΑ ΜΠΑΧΤΣΕ - ΠΡΙΓΚΗΠΟΝΝΗΣΙΑ (ΧΑΛΚΗ -ΠΡΙΓΚΗΠΟΣ)-ΛΟΦΟΣ ΤΣΑΜΛΙΤΣΑ

Πρωινό και ξενάγηση στο Μουσείο Ντολμά Μπαχτσέ, παλάτι των άλλοτε Σουλτάνων, το καλύτερο μουσείο της Τουρκίας και από τα ωραιότερα της Ευρώπης. Αμέσως μετά  θα μεταφερθούμε στην προβλήτα της πόλης στην Ασιατική πλευρά, όπου θα πάρουμε το πλοίο για να επισκεφθούμε τα μαγευτικά Πριγκηποννήσια. Αρχικά επισκεφθήκαμε τη Χάλκη. Άλλοι από μας έμειναν κάτω στα ταβερνάκια για καφέ και ουζάκι και κάποιοι επισκεφθήκαμε με άμαξες τη Θεολογική Σχολή. Μετά πήραμε το πλοίο για την Πρίγκηπο. Εκεί είχαμε γεύμα ελευθέρα σε παραλιακή ταβέρνα και βόλτα με την άμαξα για να απολαύσουμε την γαλήνια ομορφιά του καταπράσινου νησιού αλλά και τις παλιές αριστοκρατικές επαύλεις, κυρίως Ελλήνων της Πόλης.

Επιστρέφοντας επιστρεφθήκαμε το λόφο Τσάμλιτσα απ' όπου θαυμάσαμε την πανοραμική θέα της πόλης. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, διανυκτέρευση.

4η ΜΕΡΑ: ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ-ΜΠΛΕ ΤΖΑΜΙ-ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ-ΣΤΕΡΝΑ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ

Πρωινό και επίσκεψη-ξενάγηση στον Βυζαντινό Ιππόδρομο όπου παίχτηκαν αμέτρητα πολιτικά και στρατιωτικά δράματα, τον Αιγυπτιακό Οβελίσκο, τον Τρίποδα των Δελφών, τη Γερμανική Κρήνη και το Μπλε Τζαμί του Σουλτάνου Αχμέτ.

Ακολούθως επιστρεφθήκαμε το θαύμα των αιώνων και ένα από τα πιο επιβλητικά μνημεία της Παλαιάς Κωνσταντινούπολης την Αγία Σοφιά. Συνεχίζουμε με επίσκεψη στην περίφημη Στέρνα του Ιουστινιανού και έμεινε ελεύθερος χρόνος για επίσκεψη στην κλειστή αγορά Καπαρλί Τσαρσί. Διανυκτέρευση.

5η ΜΕΡΑ: ΤΟΠ ΚΑΠΙ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ-ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΘΗΝΑ

Πρωινό και αφού τακτοποιήσαμε τις βαλίτσες μας στο πούλμαν, αναχωρήσαμε για την επίσκεψή μας στα πρώτα Οθωμανικά ανάκτορα του Τοπ Καπί με τους πολύτιμους θησαυρούς, και τα διάσημα διαμάντια του. Συνεχίσαμε με επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο και στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στα βόρεια του Βόσπορου για να δούμε τη Μαύρη Θάλασσα. Σε όλη τη διαδρομή έμενες έκπληκτος από τις βίλες που είναι κτισμένες στην παραλία του Βοσπόρου.

Επιστροφή στην πλατεία Ταξίμ, φαγητό και αναχώρηση για το αεροδρόμιο και πτήση για Αθήνα.

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος μας παρέλαβε πούλμαν και μας μετέφερε, όπως και κατά την αναχώρησή μας στα σπίτια μας.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την εκδρομή.

Δείτε φωτογραφίες από την εκδρομή