Ποιον νομίζει ότι κοροϊδεύει το Υπουργείο Παιδείας; Και πάλι περί εξοπλισμού μαθητών και εκπαιδευτικών με φορητούς Η/Υ

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Ποιον νομίζει ότι κοροϊδεύει το Υπουργείο Παιδείας;
Και πάλι περί εξοπλισμού μαθητών και εκπαιδευτικών με φορητούς Η/Υ

Καταγγέλλουμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την κυβέρνηση για τον απόλυτο εμπαιγμό και τον εξευτελισμό κάθε διαδικασίας καταγραφής αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών από τις σχολικές μονάδες.
Παρότι χθες προϊστάμενοι/ες και διευθυντές/ντριες δήλωσαν το σύνολο του εκπαιδευτικού και μαθητικού πληθυσμού των σχολείων τους προκειμένου να σταλούν σε όλους και όλες τους φορητοί υπολογιστές, ξεκάθαρο αίτημά του συνόλου των εκπαιδευτικών, το υπουργείο βγάζει τη μάσκα και αποκαλύπτεται, στέλνοντας με τη σημερινή εγκύκλιο νέα εκδοχή της καταγραφής αναγκών εξοπλισμού όπου αναφέρεται:
«διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)».
Αφού έστησαν μια επικοινωνιακή παράσταση στα κανάλια ότι όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν υπολογιστές και λάπτοπ, αφού έκαναν τη φιγούρα τους ότι εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία, η εκπαίδευση λειτουργεί όπως πριν, χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία, αφού έκαναν ό,τι μπορούσαν για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία της πανδημίας για να προωθήσουν αλλότρια σχέδια προώθησης του σχολείου της αγοράς με βάση τις κατευθύνσεις ΕΕ-ΟΟΣΑ, τελικά την κρίσιμη ώρα αποδείχτηκε ότι «ο βασιλιάς είναι γυμνός, ξεβράκωτος».
Παραμύθι λοιπόν, οι υπολογιστές για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Και σα να μην έφτανε αυτό, συνεχίζουν ακόμα χειρότερα τον εμπαιγμό. Στο ερώτημα πώς θα καθοριστούν οι ανάγκες της σχολικής μονάδας το Υπουργείο Παιδείας με προφορική εντολή που εκτελούν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, υποβάλλει στα σχολεία ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ (!!) συγκεκριμένες απαντήσεις στο ερώτημα που έθεσε το ίδιο σε σχέση με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε εξοπλισμό! Γιατί προφορικά; Για να μη δημοσιεύσουν τον απόλυτο εξευτελισμό και να ρίξουν το μπαλάκι της ευθύνης στους διευθυντές/ντριες και στις σχολικές μονάδες. Τόσα μας ζήτησαν, τόσα δώσαμε! Τι ζητούν λοιπόν, με προφορική οδηγία, να καταγράψουν εντελώς «ελεύθερα» οι διευθυντές/ντριες:
Κάθε νηπιαγωγείο να δηλώνει ότι χρειάζεται έναν(1) υπολογιστή
Κάθε σχολική μονάδα που είχε πάρει με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ ερμάρια των δέκα (10) δηλώνει ότι ΔΕΝ χρειάζεται κανέναν υπολογιστή
Κάθε Δημοτικό Σχολείο να δηλώνει έναν (1) υπολογιστή για κάθε 45-50 παιδιά
Σημειωτέον ότι αυτός ο εξοπλισμός δεν θα δανείζεται στους μαθητές! Τότε γιατί το Υπουργείο ρωτάει τα σχολεία αφού η απάντηση πρέπει να είναι δεδομένη; Είναι φανερό ότι ζητείται η συναίνεση των σχολικών μονάδων στα παραπάνω στοιχεία, ώστε το Υπουργείο να βγει και να πει στην κοινωνία ότι μας έδωσε ό,τι ζητήσαμε και ό,τι χρειαζόμασταν, άρα, ότι οι διαδικασίες της τηλεκπαίδευσης συνεχίζονται απρόσκοπτα!
Και συνεχίζει η εγκύκλιος…
«Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων. Ειδικότερα, αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη ευρύτερων εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και νέων μορφών μάθησης. Για τους ανωτέρω λόγους καλείσθε να καταγράψετε τις άμεσες μόνο ανάγκες των σχολικών μονάδων κάνοντας χρήση της φόρμας σε μορφή excel, που επισυνάπτεται.»
Τελικά από ποια κονδύλια θα πληρωθούν αυτά. Από τα χρήματα των λειτουργικών εξόδων των σχολείων, μέσω των σχολικών επιτροπών όπως έχει επίσης δηλωθεί ή από κάποιο ΕΣΠΑ του Υπουργείου;
Εμείς ξανακαλούμε τα σχολεία, να στείλουν όλες τις ανάγκες τους με βάση τον αριθμό εκπαιδευτικών και μαθητών αυτή τη στιγμή στη σχολική μονάδα. Να δωθεί τώρα σε όλες και όλους ο βασικός εξοπλισμός χωρίς διαχωρισμούς ως βάση για την καθολική πρόσβαση στο αγαθό της ενημέρωσης της επικοινωνίας και της μορφωτικής και πολιτιστικής δημιουργίας. Απέναντι σε αυτόν τον πρωτοφανή εμπαιγμό και τον εξευτελισμό κάθε διαδικασίας, απέναντι στους κινδύνους στους οποίους εκθέτει το δημόσιο σχολείο το ίδιο το Υπουργείο, η απάντηση πρέπει να είναι μία. Ό,τι δηλώσαμε και χθες. Ζητάμε λάπτοπ για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Αυτό πρέπει να καταγραφεί ως απάντηση στο σχετικό ερώτημα.
• Η Υπουργός Παιδείας να αφήσει τους θεατρινισμούς και τα επικοινωνιακά παιχνίδια και να ανακοινώσει άμεσα την παροχή laptop, αλλά και γρήγορο και δωρεάν internet, για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
• Ξεκαθαρίζουμε ξανά στο Υπουργείο ότι δεν επιτρέπουμε η διάθεση αυτού του εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να θεωρηθεί και να ερμηνευθεί ως συναίνεση σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υποκατάσταση της σχολικής τάξης είτε την επιβολή παράδοσης ύλης και «κανονικής» διδασκαλίας από μακριά. Αυτό δε γίνεται και δε θα το επιτρέψουμε – θα βρει το εκπαιδευτικό κίνημα και όλη την κοινωνία απέναντι του. Δεν θα αποδεχτούμε τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια υπουργείου και ΟΟΣΑ.
• Καλούμε τη ΔΟΕ να τοποθετηθεί σε αυτή την κατεύθυνση.
Τα παιχνίδια στην πλάτη της κοινωνίας και των εκπαιδευτικών συνεχίζονται και με τις διακοπές του Πάσχα
Ενώ λοιπόν, η Υπουργός Παιδείας από τη μια στήνει επικοινωνιακά παιχνίδια με υπολογιστές, από την άλλη ετοιμάζει να περικόψει τις διακοπές του Πάσχα με νομοθετικές ρυθμίσεις που αφήνει να διακινούν τα ΜΜΕ, ότι θα φέρει εντός των ημερών! Με ανακοίνωσή του το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει ότι «θα δύναται να παρέχεται σε προαιρετική βάση εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και κατά τη διάρκεια των δύο επερχόμενων εβδομάδων, με εξαίρεση το χρονικό διάστημα από Μεγάλη Τετάρτη 15.04.2020 ως και Τρίτη 21.04.2020. Το ακριβές πλαίσιο θα οριστεί με σχετικές διατάξεις». Τι υπονοεί το υπουργείο πετώντας για άλλη μια φορά το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς; Ότι υπάρχουν εργατικοί εκπαιδευτικοί που δουλεύουν και το Πάσχα και κατ΄ αντιστοιχία οι τεμπέληδες που δεν δουλεύουν, ενεργοποιώντας τον κοινωνικό αυτοματισμό, εργαλείο χρήσιμο για τα επόμενα μέτρα που ετοιμάζει;
Είναι βαθιά γελασμένο και καταγγέλλουμε την τακτική του!
43

Απήχηση
3

Αλληλεπιδράσεις