Οι πραξικοπηματικές ενέργειες της ΔΑΚΕ στον Σύλλογο “Ο Περικλής” δεν θα περάσουν

 

Αποτέλεσμα εικόνας για φίμωση σωματεια"

 

Οι πραξικοπηματικές ενέργειες της ΔΑΚΕ δεν θα περάσουν

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η  Τακτική Γ.Σ. του Συλλόγου μας και η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου μας «Ο Περικλής».

 

Από τις εκλογές προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

ΔΑΚΕ  383 ψήφοι- 36,86% και 3 έδρες

ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ  251 ψήφοι – 24,15% και 2 έδρες

ΔΗΣΥ 207 ψήφοι- 19,92% και 1 έδρα

ΑΣΕ/ΠΑΜΕ 198 ψήφοι – 19,05% και 1 έδρα

Την Τρίτη  3 Δεκεμβρίου έγινε η πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. με θέμα τη συγκρότησή του σε σώμα.

H ΔΑΚΕ στην εισηγητική  τοποθέτησή της, ως πλειοψηφούσα δύναμη, πρότεινε τη συγκρότηση του προεδρείου του Δ.Σ. χωρίς  τη Διέξοδο!  Αρνήθηκε δηλαδή τη συμμετοχή της Διεξόδου στο Προεδρείο, ζήτησε τον αποκλεισμό της και μάλιστα τον έθεσε ως όρο για τη δική της συμμετοχή!

Ως  ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ  και στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο δίκτυο των Παρεμβάσεων Κινήσεων Συσπειρώσεων έχουμε, ως αρχή μας,  τη θέση για συγκρότηση προεδρείου σε προγραμματική βάση,  σε μια κατεύθυνση που εμείς θεωρούμε αναγκαία και η οποία θα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη συγκρότηση ενός μετώπου αντίστασης στη διάλυση του δημόσιου σχολείου, αγώνα και υπεράσπισης όλων των κοινωνικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων στην παιδεία και  την  εργασία. Δεδομένου ωστόσο ότι οι συγκεκριμένοι συσχετισμοί δυνάμεων δεν το επιτρέπουν, υποστηρίξαμε τη θέση για διαπαραταξιακό- αντιπροσωπευτικό- αναλογικό προεδρείο προκειμένου να συμβάλουμε στην ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του σωματείου μας,  σε μια τόσο δύσκολη και αποφασιστικής σημασίας συγκυρία για καίρια ζητήματα της εκπαίδευσης και της εργασίας (διορισμοί, προσοντολόγιο, αξιολόγηση, δίχρονη, ειδική αγωγή )

Ακολούθησε η τοποθέτηση της ΔΗΣΥ, η οποία δεν συμφώνησε με τον αποκλεισμό της Διεξόδου και  κατέθεσε πρόταση υπέρ του διαπαραταξιακού, αναλογικού, αντιπροσωπευτικού προεδρείου με τη συμμετοχή όλων των εκλεγμένων παρατάξεων.  

Η ΑΣΕ(ΠΑΜΕ) επίσης δεν συμφώνησε με την πρόταση της ΔΑΚΕ , τοποθετήθηκε υπέρ του διαπαραταξιακού – αναλογικού – αντιπροσωπευτικού προεδρείου και δήλωσε  ότι δεν θα συμμετάσχει στο προεδρείο αν δεν εκπροσωπηθούν όλες οι παρατάξεις. 

 

Στη συζήτηση που ακολούθησε, η ΔΑΚΕ επέμεινε προκλητικά στη θέση της, δεν παρέλειψε δε να επαναλάβει ότι δεν αναγνωρίζει και δεν δεσμεύεται από τις αποφάσεις που πάρθηκαν από τη Γενική Συνέλευση. 

 

Οι κινήσεις της ΔΑΚΕ το τελευταίο διάστημα, συνδυασμένα και μεθοδικά, τόσο στη Γ.Σ. του Συλλόγου όσο και στην πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ.  φανερώνουν την πρόθεσή της αδρανοποιήσει πλήρως τον σύλλογο, ουσιαστικά να τον διαλύσει και να τον   μετατρέψει σε φορέα άσκησης κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού ενάντια στα συμφέροντα του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών του καθώς:

  1. Επιχειρεί να ακυρώσει  τη λειτουργία του κυρίαρχου οργάνου του , που είναι η Γ.Σ., αρνούμενη να αποδεχτεί και να υλοποιήσει τις αποφάσεις της.

  2. Επιχειρεί να ακυρώσει τον δημοκρατικό χαρακτήρα λειτουργίας του Δ.Σ. καθώς προτείνει να συγκροτηθεί και να  λειτουργήσει με αποκλεισμό μιας παράταξης από το προεδρείο. Η ΔΑΚΕ  γνωρίζει πολύ καλά, από την εμπειρία των τελευταίων χρόνων που η Διέξοδος συμμετέχει στο προεδρείο ως δεύτερη δύναμη, ότι πιέζεται να εφαρμόσει μια στοιχειωδώς αγωνιστική τακτική και στις περισσότερες δράσεις και κινητοποιήσεις του Συλλόγου μας  είναι απόντες τα μέλη του Δ.Σ. που έχουν εκλεγεί με τη ΔΑΚΕ.

  3. Επιχειρεί να ακυρώσει την ψήφο και την επιλογή των συναδέλφων που ανέδειξαν τη Διέξοδο σε δεύτερη δύναμη στον σύλλογό μας

  4. Βάζει υποψήφιους και εκλέγει στα θεσμικά όργανα (Δ.Σ. και Ε.Ε.) του Συλλόγου, δύο μέλη της διορισμένα από το Υπουργείο Παιδείας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και στον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού) επιχειρώντας να αλλοιώσει τον ρόλο και τον χαρακτήρα του και να μετατρέψει το σωματείο σε φερέφωνο και εκτελεστικό όργανο  της πολιτικής της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας.

Αλήθεια, η ΔΑΚΕ (Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών)   πόσο δημοκρατική στάση υιοθετεί  απαιτώντας τον αποκλεισμό από το προεδρείο του συλλόγου μας μιας παράταξης που οι συνάδελφοι επέλεξαν να τους εκπροσωπήσει, αναδεικνύοντάς την μάλιστα σε δεύτερη δύναμη;

Αλήθεια, η ΔΑΚΕη οποία αυτοπροσδιορίζεται ως δύναμη ευθύνης έχει αναλογιστεί την ευθύνη που αναλαμβάνει για την υπονόμευση του συνδικαλιστικού κινήματος και των αγώνων που αυτό διεξάγει χρόνια τώρα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών του;

Είναι φανερό ότι η ΔΑΚΕ στον σύλλογό μας αφενός φοβάται τη Διέξοδο και γενικότερα τον ανεξάρτητο ριζοσπαστικό συνδικαλισμό  και αφετέρου είναι ακόμη  πιο φανερό, όχι μόνο τοπικά, ότι πρόθεσή της είναι είτε να διαλύσει τους συλλόγους είτε να παγιώσει  τακτική κυβερνητικού συνδικαλισμού. Η ΔΑΚΕ γνωρίζει πολύ καλά ότι θα βρίσκει  τη Διέξοδο απέναντι στα σχέδιά της.

Στις επιδιώξεις μας ως Διέξοδος Η Αγωνιστική Συσπείρωση, ως ανεξάρτητο ταξικό ριζοσπαστικό ρεύμα στην Εκπαίδευση  είναι και η καταπολέμηση της ηττοπάθειας και της απογοήτευσης, το πρόταγμα της ελπίδας ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε όσο δύσκολα κι αν είναι τα πράγματα και η προσπάθεια συσπείρωσης και ενδυνάμωσης του συλλόγου και του κινήματος.

Δηλώνουμε παρόντες και αποφασισμένοι να συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις  στη διαφύλαξη και την ενίσχυση του αγωνιστικού, διεκδικητικού  ρόλου του σωματείου που βάζει τις ανάγκες και τα δικαιώματα μας μπροστά, που επιδιώκει ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ όλων των εκπαιδευτικών, δυναμικό και αταλάντευτο αγώνα για κατακτήσεις και νίκες και υπηρετεί τον μαχητικό «συνδικαλισμό από τα κάτω». 

Για σωματείο και εκπαιδευτικό κίνημα των αναγκών και των δικαιωμάτων μας, μαχητικό και ασυμβίβαστο, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ από την κυβέρνηση, τη διοίκηση και το κράτος, τον κομματικό συνδικαλισμό και τις προσωπικές επιδιώξεις. Κόντρα στον κατεστημένο κυβερνητικό κρατικό συνδικαλισμό.

Οι πραξικοπηματικές ενέργειες της ΔΑΚΕ δεν θα περάσουν!

Ο Σύλλογος  είναι και θα παραμείνει δύναμη στα χέρια των εκπαιδευτικών