Για την καταγραφή των αναγκών σε φορητούς Η/Υ και Tablet.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα κάθονται

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε. 

Για την καταγραφή των αναγκών σε φορητούς Η/Υ και Tablet.

Με έγγραφό του για «Υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σε σχολικές μονάδες», που αναγγέλλει ότι «προτίθεται να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού», το Υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνει ό,τι μέχρι τώρα κατήγγειλε το εκπαιδευτικό κίνημα και ο σύλλογος μας για τις τεράστιες ελλείψεις σε εξοπλισμό που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι οικογένειες τους και αποδεικνύει ότι είναι ψεύτικοi οι πανηγυρισμοί της ηγεσίας του Υπουργείου για πλήρη κάλυψη και δυνατότητα πρόσβασης στην επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς όλοι οι μαθητές.
Εκτιμώντας ότι:
1.Γίνεται φανερό ότι το πρόγραμμα δεν είναι αμιγώς συνδεδεμένο με την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» της παρούσας φάσης -που έτσι κι αλλιώς δεν είναι εκπαιδευτική διαδικασία- αλλά έχει μακροπρόθεσμες αμφισβητούμενες από την εκπαιδευτική κοινότητα στοχεύσεις που αφορούν σχέδια αξιοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το μέλλον.
2.Μεταθέτει τη ευθύνη του προγράμματος που έχει στη βάση του το διαχωρισμό των μαθητών και των οικογενειών με τη διαδικασία διερεύνησης «ποιος έχει και ποιος όχι» στον κάθε Δ/ντη αλλά και στον εκάστοτε εκπαιδευτικό που καλείται να ζητήσει προσωπικά δεδομένα οικογενειών αν και όποτε τους βρει και απαντήσουν. Εάν έστω και ένας γονιός που δεν ρωτήθηκε (και πως να ερωτηθεί εντός λίγων ωρών) δεν συμπεριληφθεί σε αυτούς που θα πάρουν laptop, tablet ενδεχομένως να στραφεί κατά του σχολείου και του διευθυντή και του εκπαιδευτικού.
3.Είναι βέβαιο ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των οικογενειών, τον ένα υπολογιστή που υπάρχει στο σπίτι τον μοιράζονται σε όλα τα μέλη της οικογένειας και στην ενδεχόμενη τηλεργασία του γονέα ή των γονέων
4.Ο βασικός εξοπλισμός (ένα tablet για κάθε παιδί και σύγχρονο laptop για κάθε εκπαιδευτικό) είναι απολύτως αναγκαίο εργαλείο και είναι αναγκαίο αγαθό ιδιαίτερα σ αυτές τις συνθήκες που ζούμε. Aλλά και για επόμενο χρόνο είναι εργαλείο για ενημέρωση, επικοινωνία, πρόσβαση σε μορφωτική και πολιτιστική δραστηριότητα για τα οποία έχουν δικαίωμα όλοι και πρέπει να εξασφαλίσει το κράτος.
5.Η αποστολή στοιχείων και για τα νηπιαγωγεία ανοίγει πραγματικά επικίνδυνους δρόμους. Εάν δοθεί στα νηπιαγωγεία θα πρέπει να δοθεί ως εργαλείο για μελλοντική χρήση και σε καμιά περίπτωση να μη μεταφραστεί ως εξοπλισμός για άμεση χρήση και πολύ περισσότερο για «εξ αποστάσεως διδασκαλία»
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
‘Ολοι και όλες διευθυντές / διευθύντριες και Προϊσταμένες να αποστείλουν άμεσα αριθμό αναγκών τόσο όσο είναι ΟΛΟΙ οι μαθητές και μαθήτριες της σχολικής τους μονάδας , προσθέτοντας σε αυτόν και τον αριθμό των εκπαιδευτικών.
Θεωρούμε ότι είναι ο μοναδικός τρόπος να εξασφαλίσουμε την ισότιμη πρόσβαση όλων χωρίς εξαιρέσεις αλλά και τη διασφάλιση όλων μας .
Επίσης ξεκαθαρίζουμε στο Υπουργείο ότι η διάθεση αυτού του εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς δεν του επιτρέπουμε να θεωρήσει και να ερμηνεύσει ότι ανοίγει το δρόμο για τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια του και σχέδια του ΟΟΣΑ για θεσμοθέτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και υποκατάστασης της σχολικής τάξης είτε την επιβολή παράδοσης ύλης και «κανονικής» διδασκαλίας από μακριά. Αυτό δε γίνεται και δε θα το επιτρέψουμε – θα βρει το εκπαιδευτικό κίνημα και όλη την κοινωνία απέναντι του.
Να δώσει τώρα σε όλες και όλους το βασικό εξοπλισμό χωρίς διαχωρισμούς ως βάση για την καθολική πρόσβαση στο αγαθό της ενημέρωσης της επικοινωνίας και της μορφωτικής και πολιτιστικής δημιουργίας.
Καλούμε τη ΔΟΕ να τοποθετηθεί σε αυτή την κατεύθυνση.
277

Απήχηση
25

Αλληλεπιδράσεις
Προώθηση δημοσίευσης