Για την άρνηση σύγκλησης γενικής συνέλευσης από ΔΑΚΕ και ΔΗΣΥ

Είναι γνωστό πως εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία  το Υπουργείο βρήκε την ευκαιρία να φέρει το πολυνομοσχέδιο για τη Παιδεία . Ένα πολυνομοσχέδιο το οποίο αποτελεί τη συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων γιατί όχι μόνο δε λύνει τα τεράστια προβλήματα των σχολείων, δεν ικανοποιεί τα δίκαια αιτήματα των σωματείων, αλλά φέρνει μέτρα που χειροτερεύουν το Δημόσιο Σχολείο. Υποβαθμίζει παραπέρα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, «τσακίζει» τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Σα να μην έφτανε αυτό, πρόσφατα έφερε την τροπολογία που προβλέπει τη δια ζώσης διδασκαλία και την ταυτόχρονη ζωντανή αναμετάδοση της από την  τάξη. Παρά την ξεκάθαρη αντίθεση που εξέφρασαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές μέσα από τις μαζικές πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις.

Οι όποιες αναδιπλώσεις του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την απόσυρση ή την επαναδιατύπωση κάποιων άρθρων του πολυνομοσχεδίου οφείλονται στην πίεση του εκπαιδευτικού και γονεϊκού κινήματος. Ωστόσο δεν επαναπαυόμαστε! Χρειάζεται να συνεχίσουμε τον αγώνα μας ενάντια στο πολυνομοσχέδιο γιατί παραμένουν οι διατάξεις που αφορούν:

  • τον κατώτερο αριθμό μαθητών στα δημοτικά και νηπιαγωγεία που απαιτείται για τη δημιουργία τμήματος. Αυτό συνεπάγεται συγχωνεύσεις τμημάτων με μείωση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών (πολλοί μπορεί να μην ξαναδουλέψουν) και μετακινήσεις μαθητών
  • τα εργαστήρια δεξιοτήτων που αντικαθιστούν τη μόρφωση και την ουσιαστική γνώση με δεξιότητες
  • η τράπεζα θεμάτων που οδηγεί στο εξετασιοκεντρικό σχολείο
  • η υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων
  • η σύνδεση με την τοπική αγορά
  • η αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών – με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων

Αντίστοιχα και στα νηπιαγωγεία καθιερώνει ως ελάχιστο αριθμό τα 16 νήπια για τη λειτουργία τμήματος στα διθέσια και πάνω Νηπιαγωγεία. Επί της ουσίας εν μέσω πανδημίας στοιβάζει τα νήπια σε κοντέινερ και ακατάλληλες αίθουσες αντί να φροντίσει για λόγους υγιεινής, να μειώσει όσο περισσότερο γίνεται τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Εισάγει ως διδακτικό αντικείμενο τα Αγγλικά τη στιγμή που οι 4χρονοι και 5χρονοι μαθητές μας δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής γλώσσας την οποία συνεχίζουν να εμπλουτίζουν.

Έχοντας μπροστά μας όλα αυτά τα σοβαρά θέματα που απασχολούν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ο Σύλλογός μας με ευθύνη των πλειοψηφουσών παρατάξεων  (ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ) επέλεξε να μη συγκληθεί έκτακτη ΓΣ με τη δικαιολογία ότι καλυπτόμαστε από τις ανακοινώσεις και τις δράσεις της ΔΟΕ. Ειδικά σε μία περίοδο πρωτόγνωρων καταστάσεων που οι συνάδελφοι έχουν την ανάγκη να έρθουν σε επαφή με το σωματείο, να ενημερωθούν και να εκφράσουν τον προβληματισμό τους η παρεμπόδιση διεξαγωγής Γ.Σ υπονομεύει τις προσπάθειες για οργάνωση του εκπαιδευτικού κινήματος.

Και αναρωτιόμαστε :

Ποιος είναι ο ρόλος του πρωτοβάθμιου σωματείου ;

Μήπως θέλουν να μετατρέψουν το σωματείο μας σε σωματείο – σφραγίδα ;

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών θα κάνουμε ότι μπορούμε ώστε ο Σύλλογός μας να πάψει να είναι η ουρά της συμβιβασμένης πλειοψηφίας της ΔΟΕ και της εκάστοτε κυβέρνησης .

Οι αγώνες δεν μπαίνουν σε καραντίνα. Το σωματείο είναι η δύναμή μας .

Τώρα πρέπει να βγει μπροστά, να οργανώσει, να ενημερώσει, να πάρουν θάρρος οι συνάδελφοι και να δώσουν τη μάχη με τους άλλους εργαζόμενους, με τους γονείς, με όλο τον λαό.

            

                     ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

Το ριάλιτι δεν είναι για σχολεία! Τις κάμερες να βάλετε μέσα στα υπουργεία!

Κατεβάστε το κείμενο με τις υπογραφές και συμπληρώστε το όνομά σας ή στείλετε επικοινωνείστε με τους συναδέλφους που μαζεύουν τα στοιχεία.:

Download