ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 11ου Τεύχους - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009

Εισαγωγικό Σημείωμα

Οδηγίες για τους συγγραφείς 
Συγγραφέας Τίτλος άρθρου
Μαρία-Ευτέρπη Φραγγογιάννη Η συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με δυσλεξία
Σωτήριος Γεωργόπουλος - Παναγιώτης Ι. Σταμάτης Απόψεις μελών ΠΥΣΠΕ για τις μορφές επικοινωνίας τους με εκπαιδευτικούς
Μαρία Χονδροζουμάκη Η επίδραση των ατομικών, κοινωνικών και πολιτισμικών παραγόντων στην εξέλιξη του παιδιού
Άγγελος Χατζηνικολάου Τοπική Αυτοδιοίκηση και εκπαίδευση παιδιών Ρομά (Τσιγανοπαίδων)
Σταύρος Πετράκης Η αναβάθμιση γνώσεων και δεξιοτήτων ως βασική επιδίωξη κάθε εθνικού και υπερεθνικού σχεδιασμού για την εκπαίδευση και την κατάρτιση στη σύγχρονη οικονομία και κοινωνία της γνώσης
Σοφία Χατζηνικολάου Οι διεργασίες θρήνου στα παιδιά
Δημήτρης Μπράτης Οι αιρετοί εκπρόσωποι των δασκάλων στα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια από το 1926 έως το 2009. Η πορεία ενός θεσμού και οι προσδοκίες ενός κλάδου
Αθανάσιος Σιούτας Ιστορική ανασκόπηση του τρόπου συγγραφής και έγκρισης των διδακτικών βιβλίων
Ιωάννης Βασιλούδης Οικονομική ανάπτυξη και Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
Γιαννουλάκη Τριανταφυλλιά Η διαταραχή ελλεμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα και η αντιμετώπισή της στο Δημοτικό Σχολείο
Άννα Βαλασίδου - Αγγελική Σαγιά Η παιδική ζωγραφιά ως διαγνωστικό μέσο της συναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού
Βαρβάρα Πρεβεζάνου Η μη λεκτική επικοινωνία: Μια σημαντική παράμετρος στη μαθησιακή διαδικασία στο Νηπιαγωγείο