Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /H πρόταση του υπουργείου Παιδείας για την ένταξη της μελέτης των μαθητών του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ στην υποχρεωτική πρωινή ζώνη

H πρόταση του υπουργείου Παιδείας για την ένταξη της μελέτης των μαθητών του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ στην υποχρεωτική πρωινή ζώνη

 

oloimero

Αναδημοσιεύουμε από την εκπαιδευτική ιστοσελίδα  esos.gr   την πρόταση του υπουργείου Παιδείας για την ένταξη της μελέτης των μαθητών του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ στην υποχρεωτική πρωινή ζώνη.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 

 

Ειδικότερα ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ:

1. Στην Α΄ και Β΄ τάξη : • Να διατεθούν 5 ώρες ανά τάξη για « ΜΕΛΕΤΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΜΠΕΔΩΣΗ από το σύνολο των 35 ωρών • Οι 5 ώρες δύναται να χρησιμοποιηθούν από τα εξής μαθήματα: 1 της ΓΛΩΣΣΑΣ- 1 ώρα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – 1 της ΜτΠ – 2 ώρες της EYEΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ • ΩΡΕΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ = 23 2.

 

Στην Γ΄ και Δ΄ τάξη : • Να διατεθούν 5 ώρες ανά τάξη για « ΜΕΛΕΤΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΜΠΕΔΩΣΗ από το σύνολο των 35 ωρών • Οι 5 ώρες δύναται να χρησιμοποιηθούν από τα εξής μαθήματα: 1 ώρα της ΓΛΩΣΣΑΣ – 1 της ΜτΠ – 1 ώρα από τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – 2 ώρες της EYEΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ • ΩΡΕΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ = 23 • ΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ = 1 ώρα μελέτης/εμπέδωσης την εβδομάδα

 

Με βάση την παραπάνω πρόταση στο διδακτικό χρόνο κάθε τάξης αφιερώνονται 5 ώρες την εβδομάδα ΜΕΛΕΤΗΣ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ-ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ, το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στους Προϊσταμένους Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης της Χώρας,  έγγραφο με το οποίο ζητά τις απόψεις τους στα παρακάτω ερωτήματα, με βάση τις εμπειρίες τους , τις σχετικές έρευνες αναγκών που έχετε στη διάθεσή σας, αλλά κυρίως τις ανάγκες των μαθητών και των οικογενειών τους.

 

Ερώτηση 1ο: Πιστεύετε ότι υπάρχει αναγκαιότητα ένταξης της μελέτης/προετοιμασίας των μαθητών στην πρωινή ζώνη του Προγράμματος ώστε οι μαθητές να είναι έτοιμοι για την άλλη ημέρα ή ικανοποιείται η ανάγκη αυτή επαρκώς; Απάντηση:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Ερώτηση 2η: Πιστεύετε ότι θα βοηθήσει την ελληνική οικογένεια η ολοκλήρωση της προετοιμασίας των μαθητών στο σχολείο και ιδιαίτερα στην πρωινή ζώνη του Ολοήμερου δημ. σχολείου με Ε.Α.Ε.Π.; θα εξασφαλίσει επαρκή ελεύθερο χρόνο για τους μαθητές των μικρών τάξεων, που τους είναι αναγκαίος; Απάντηση:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Ερώτηση 3η: Πιστεύετε ότι ενισχύει τον κοινωνικό χαρακτήρα του Ολοήμερου δημ. σχολείου με Ε.Α.Ε.Π.; βοηθά στην ένταξη και των πιο αδύναμων μαθητών; Μπορεί να αντιμετωπίσει τη σχολική αποτυχία; Απάντηση:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Ερώτηση 4η: Πιστεύετε ότι θα περιορίσει τις ανάγκες στη μεταμεσημβρινή ζώνη, αφού οι μαθητές θα ολοκληρώνουν τη μελέτη/προετοιμασία στην πρωινή ζώνη του Προγράμματος; Απάντηση:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Ερώτηση 5η: Αναφέρετε πλεονεκτήματα, κατά τη γνώμη σας, της σχετικής πρότασης. Απάντηση: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Ερώτηση 6η: Αναφέρετε μειονεκτήματα, κατά τη γνώμη σας, της σχετικής πρότασης. Απάντηση:…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Προτείνετε τυχόν αλλαγές και βελτιώσεις στη σχετική πρόταση. …………………………………………………………………………………………………………….. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ – ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 1. Ορίζεται 1 ώρα κάθε μέρα για μελέτη. 2. Οι ώρες των δασκάλων δεν αυξάνονται, σε καμία περίπτωση. 3. Στις ώρες των ειδικοτήτων έχουμε μικρή μείωση (2 ωρών) στη Φυσική Αγωγή (Γ΄+ Δ΄ τάξεις). 4. Οι ώρες μελέτης δύναται να γίνονται κυρίως από το δάσκαλο της τάξης. Κάθε εκπαιδευτικός της τάξης γνωρίζει της ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Το αποτέλεσμα θα είναι σε κάθε περίπτωση εποικοδομητικό, αφού οι μαθητές θα πηγαίνουν στο σπίτι, στο μεγαλύτερο βαθμό διαβασμένοι. 5. Η ώρα μελέτης που αντλείται από τα Αγγλικά προτείνεται να αφιερώνεται στην μελέτη του ίδιου μαθήματος. 6. Δεν αλλάζει η φυσιογνωμία του όλου Προγράμματος και δεν αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του. 7. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια εκπ/ση που τοποθετήθηκαν στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας, να καταβληθεί προσπάθεια να παραμείνουν στα σχολεία, με οργανική θέση. 8. Να δοθεί η δυνατότητα στις Περιφερειακές Δ/νσεις, στους ΠΕΠΚ και στους Σχολικούς Συμβούλους να τροποποιούν το Πρόγραμμα, ανάλογα με τις ανάγκες που αντιμετωπίζουν.