Free songs
  •  
  •  

Υπό διωγμό και η ειδική εκπαίδευση

 

Με 25.000 κενά σε εκπαιδευτικούς στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και με περισσότερα από 100 σχολεία κλειστά σε ολόκληρη τη χώρα λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών, ξεκινά η νέα σχολική χρονιά.

Μόνο από την περσινή χρονιά έμειναν ακάλυπτα 4.000 κενά εκπαιδευτικών σε νηπιαγωγεία όλης της χώρας εκτιμά το πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ Θανάσης Αγαπητός. Και όπως επισημαίνει από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Γ’ ΕΛΜΕ Γιάννης Λαθήρας , δράσεις όπως η παράλληλη στήριξη ή η ενισχυτική διδασκαλία έχουν εγκαταλειφθεί.

Σ’ αυτό το περιβάλλον οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντιμετωπίσουν με το σύστημα της “καθολικής εκπαίδευσης”  μαθητές που  έχουν ανάγκες διαφορετικές. Κι όμως όπως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν η Ειδική Εκπαίδευση στη χώρα μας εγκαταλείπεται σταδιακά καθώς φέτος το 60% των Ειδικών Σχολείων στη χώρα θα λειτουργήσει με πολύ βασικές ελλείψεις.

Οι εκπαιδευτικοί αυτοεκπαιδεύονται    

Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται μόνοι τους προκειμένου να μπορέσουν να υποστηρίξουν τις πολλές και διαφορετικές ανάγκες που προκύπτουν σε μια νέου τύπου σχολική τάξη. Ακόμη και οι οργανωμένες δράσεις στήριξης από την Πολιτεία, φαίνεται ότι δεν έχουν συνέχεια, εξηγεί χαρακτηριστικά ο Γραμματέας της Β ΕΛΜΕ Αν Θεσσαλονίκης Γιώργος Τόδας.

Στην κατεύθυνση αυτή  οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί αναζητούν τρόπους να στηρίξουν τους μαθητές μέσα στις σχολικές αίθουσες που έχουν γίνει ιδιαίτερα… πολυπληθείς.

«Η Καθολική Σχεδίαση είναι ο συστηματικός τρόπος παροχής εκπαιδευτικών μέσων και υπηρεσιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο το οποίο διδάσκονται πλέον οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί παρακολουθώντας σεμινάρια επιμόρφωσης. Το τελευταίο μάλιστα διάστημα φορείς όπως η Ένωση Ελλήνων Φυσικών , προχωρά συστηματικά στην αυτοεπιμόρφωση των εκπαιδευτικών και συχνά χωρίς τη βοήθεια της Πολιτείας» εξηγεί ο Α’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παν. Φιλντίσης.

πηγή:tvxs.gr

*