Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αποφάσεις Δ.Σ.
  • /Υπόμνημα του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ” προς το Δ/ντή Β’ Δ/νσης Αθήνας κ. Παρασκευά Βεντήρη

Υπόμνημα του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ” προς το Δ/ντή Β’ Δ/νσης Αθήνας κ. Παρασκευά Βεντήρη

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε.
«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Γιαβάση 7 -15242
Αγία Παρασκευή
Τηλ-Fax: 2106399318
http://www.syllogosperiklis.gr
[email protected]

Αγ. Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Αρ. Πρωτ.: 50

 

Προς:

Όλους τους Εκπ/κους Π.Ε. μέλη του Συλλόγου μας

 

 

 

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  “Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ”

 

Κύριε Διευθυντή,

Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ “Ο Περικλής” διαμαρτύρεται έντονα και ζητά από την αρμόδια Υπουργό Παιδείας, τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και το Διευθυντή ΠΕ Β΄ Αθήνας να λάβουν υπόψη τους τα παρακάτω σημαντικά και οξυμένα προβλήματα στο χώρο της Παιδείας και να προχωρήσουν σε δρομολόγηση λύσεων προς όφελος της Δημόσιας και Δωρεάν εκπαίδευσης.

 

Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Α Σ Τ Ε

  1. Για τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού που παρουσιάζονται στην αρχή κάθε σχολικού έτους σε όλη τη χώρα αλλά και στην περιοχή μας ειδικότερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σήμερα ημέρα αγιασμού για τους μαθητές μας, πολλοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν σταλεί ακόμη στα σχολεία. Αλλά και οι μόνιμοι συνάδελφοι βρίσκονται σε κατάσταση απελπισίας περιμένοντας ακόμη να τελειώσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές. Απαιτούμε κάθε 1η Σεπτέμβρη όλες οι εργασίες του ΠΥΣΠΕ να έχουν ολοκληρωθεί, να υπάρχουν οι πιστώσεις και τα σχολεία να είναι έτοιμα να δεχτούν τους μαθητές. Προτείνουμε σε περίπτωση έλλειψης διδακτικού προσωπικού να τροποποιείται και να προσαρμόζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
  2. Για τις συμπτύξεις τμημάτων: Με δεδομένη την έλλειψη διδακτικού προσωπικού, και προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, η Διοίκηση δίνει εντολές, για συμπτύξεις τμημάτων και προφορικές αναθέσεις υποχρεωτικών υπερωριών σε σχολεία μας. Απαιτούμενα μην δίνεται καμία προφορική εντολή σε συνάδελφο. Να μην δοθεί καμία υποχρεωτική υπερωρία. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Αναλογία 1 εκπαιδευτικός προς 25 μαθητές το ανώτερο.
  3. Για τις μετακινήσεις μαθητών σε όμορα σχολεία: Παρατηρείται το φαινόμενο να γίνεται προσπάθεια μετακίνησης μαθητών από το σχολείο της περιοχής που ανήκουν σε όμορα σχολεία, για να ισομοιραστεί ο αριθμός των παιδιών. Ενέργεια προδήλως παράνομη. Δεν συναινούμε σε καμία μετακίνηση μαθητή σε όμορο σχολείο.
  4. Για τον αποκλεισμό προνηπίων από το Δημόσιο Νηπιαγωγείο: Οι συναδέλφισσες νηπιαγωγοί, δέχονται πιέσεις για να μην εγγράφουν τα προνήπια και να κάνουν επιλεκτικές εγγραφές (κλήρωση) ακόμη και στα νήπια. Η τακτική αυτή της Πολιτείας εξωθεί χιλιάδες οικογένειες να στραφούν στον ιδιωτικό τομέα ή να μένουν τα παιδιά τους εκτός σχολείου.Ζητούμε τον πλήρη σεβασμό των νόμων. Απαιτούμε να μην μείνει κανένα παιδί έξω από το Νηπιαγωγείο.
  5. Για τις ελλείψεις σε βιβλία και τον τρόπο διανομής τους: Σύνηθες πλέον το φαινόμενο της καθυστερημένης παράδοσης των βιβλίων στα σχολεία μας. Τριτοκοσμικό και το γεγονός της μεταφορά τους από τα κέντρα διανομής προς τα σχολεία από τους ίδιους τους συναδέλφους.Προτείνουμε από το επόμενο σχολικό έτος να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία διανομής βιβλίων στα δημοτικά σχολεία όπως και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο αριθμός των βιβλίων για κάθε σχολείο να υπολογίζεται με βάση τον πίνακα «Εγγραφέντων Μαθητών» του Ιουνίου ελαφρώς προσαυξημένο. Όλα τα βιβλία (με όλα τους τα τεύχη) να παραδίδονται ΕΓΚΑΙΡΑ (από 1η έως 10 Σεπτέμβρη ) στην έδρα κάθε σχολείου ξεχωριστά με ευθύνη των αρμοδίων ή των εκδοτικών οίκων που έχουν αναλάβει την εκτύπωση τους. Κανείς εκπαιδευτικός να μην εμπλέκεται στην καταμέτρηση, συσκευασία, φόρτωση, μεταφορά και εκφόρτωση των βιβλίων. Ό ρόλος τους να περιορίζεται μόνο στη διανομή των βιβλίων στους μαθητές της τάξης τους..
  6. Για την υποβάθμιση του Ολοήμερου σχολείου: Το ολοή΅ερο σχολείο που ορα΅ατίστηκε ο κλάδος ΅ας απέχει πολύ από το να γίνει πραγ΅ατικότητα. Ειδικά για τα 800 νέα Ολοήμερα σχολεία οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τρομερές. Η μετακίνηση εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση γίνεται χωρίς κανέναν προγραμματισμό. Η φροντίδα για ένα θεσμό που έχει κοινωνική απήχηση είναι τουλάχιστον επιδερμική και αναποτελεσματική. Χωρίς χώρους, χωρίς χρήματα, χωρίς οργάνωση. Ζητάμε την πλήρη και ουσιαστική στήριξη του θεσμού με αναβάθμιση του έργου του. Απαιτούμε να εγγράφονται όλοι οι μαθητές που επιθυμούν τη φοίτηση τους στο ολοήμερο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς.
  7. Για την υποχρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών της περιοχής μας κατά το τρέχον σχολικό έτος: Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το ποσό της χρηματοδότησης της πρώτης δόσης μειώθηκε κατά 70% (!) και της δεύτερης δόσης κατά 50% (!) σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά με αποτέλεσμα τα σχολεία να αντιμετωπίζουν αδυναμία να ανταπεξέλθουν στις τρέχουσες αυξημένες λειτουργικές δαπάνες. Απαιτούμε την πλήρη χρηματοδότηση της λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας με ευθύνη της Πολιτείας και των Δήμων από τα έσοδά τους. Ζητάμε γενναία αύξηση της επιχορήγησης των Σχολικών Επιτροπών ώστε το σχολείο να μπορεί να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες χωρίς να βάζουν οι γονείς το χέρι βαθιά στην τσέπη. Προτείνουμε η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και οι Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας να θεσπίσουν διαφανή και σταθερά κριτήρια στις Δημοτικές Επιτροπές σχετικά με το ύψος της χρηματοδότησης όπως αριθμός μαθητών, αριθμός τμημάτων, αριθμός αιθουσών, βοηθητικών χώρων, παλαιότητα κτιρίου κλπ.
  8. Για την έλλειψη διοικητικού προσωπικού στα Γραφεία. Ειδικά φέτος παρατηρούνται τεράστιες ελλείψεις σε διοικητικό προσωπικό στη Διεύθυνση και στα Γραφεία, γεγονός που δυσχεραίνει την εύρυθμη λειτουργία τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 1ο Γραφείο ΠΕ Β΄ Αθήνας που αυτή τη στιγμή λειτουργεί χωρίς διοικητικό υπάλληλο. Ζητούμε την πλήρη στελέχωση των Γραφείων με διοικητικό προσωπικό.

Μπροστά σ’ αυτή την αρνητική πραγματικότητα, οι εκπαιδευτικοί λέμε ΟΧΙ. Το συνδικαλιστικό κίνημα θα αγωνιστεί δυναμικά και αταλάντευτα με γνώμονα την αναβάθμιση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας αλλά και την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Τα οξυμμένα προβλήματα της εκπαίδευσης να ζητούν λύσεις!!!

enim_03-03-2010_clip_image002