Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Ανακοινώσεις
  • /Σύλλογος Γυναικών Χολαργού- Παπάγου: όχι στη συγχώνευση του 1ου-6ου Δημ. Σχ. Χολαργού

Σύλλογος Γυναικών Χολαργού- Παπάγου: όχι στη συγχώνευση του 1ου-6ου Δημ. Σχ. Χολαργού

 

syll_gr

Για τις συγχωνεύσεις των σχολείων

sylx

Η κυβέρνηση προχωρεί σε νέα επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με νέες συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς και καταργήσεις σχολείων σε όλη τη χώρα. Μετά τα 2000 σχολεία του 2010 και τα εκατοντάδες τμήματα, που καταργήθηκαν ενδιάμεσα, προχωρεί  και πάλι σε συγχωνεύσεις, στοιβάζοντας τα παιδιά σε τμήματα 28-30 μαθητών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωση και τη ζωή τους στο σχολείο. Στο Δήμο μας τα 1ο-6ο Δημοτικά συγχωνεύονται σε ένα 17θέσιο σχολείο!

Μέτρησαν τη χωρητικότητα των αιθουσών, υπολογίζοντας πόσοι μαθητές χωρούν, με κριτήριο το 1,5 τετραγωνικό μέτρο ανά μαθητή Δημοτικού, όταν ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων όριζε ως ελάχιστη απαίτηση για την αντισεισμική θωράκιση της σχολικής κοινότητας τα 2 τμ/μαθητή και το Υπουργείο Υγείας το ίδιο στην περίοδο όξυνσης της γρίπης Η1Ν1!

Η εκπαιδευτική διαδικασία θα υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο, με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών μας.

Οι πιθανότητες για ατυχήματα θα αυξάνονται, λόγω έλλειψης χώρου.

Θα χαθούν πολλές οργανικές θέσεις, ανοίγοντας το δρόμο σε δεξαμενή διαθεσιμοτήτων- απολύσεων για τους εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα, με βάση τις διαφαινόμενες συνταξιοδοτήσεις και τους ελάχιστους διορισμούς, θα υπάρχουν χιλιάδες κενά καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Παράλληλαθα προωθούνται η απλήρωτη και η ελαστική εργασία για τους εκπαιδευτικούς, με όλες τις αρνητικές επιπτώσεις και στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του «νέου σχολείου», που χρειάζεται «πολυδύναμες» σχολικές μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου κάθε μαθητής θα έχει τη δική του ατομική διαδρομή στη μάθηση. Για να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογούνται και θα κατηγοριοποιούνται σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές!

Διεθνείς οικονομικοί οργανισμοί, «σοφοί» και επιτροπές (με το αζημίωτο ) προτείνουν, και οι κυβερνήσεις προωθούν συνεχώς νέα μέτρα, όλα «για το καλό των παιδιών»!  

Με ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις θέλουν να μας πείσουν πως :

  • Αν το σχολείο διαμορφώνει τα παιδιά μας σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς και όπως συμφέρει τον κάθε επιχειρηματία, θα προκόψουν στη ζωή τους.
  • Αν το σχολείο εγκαταλείψει τον παιδαγωγικό του ρόλο και διοικείται σαν επιχείρηση από manager  θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα.
  • Αν το κράτος αποδεσμευτεί από την υποχρέωσή του να μορφώνει όλα τα παιδιά και αναλάβουν οι τοπικές αρχές να φτιάξουν κάποιας μορφής εκπαίδευση στα μέτρα των τοπικών αγορών, θα βγούμε όλοι κερδισμένοι και θα προοδεύσουμε.
  • Οι επιχειρήσεις – χορηγοί (COCA COLA, Mac Donalds, VODAFON κ.ά. ) θα αναλαμβάνουν, με το αζημίωτο, στη θέση των δασκάλων, τη «μόρφωση» και την «αγωγή» των μαθητών!
  • Οι οικογένειες, αντί για δημόσια δωρεάν παιδεία, θα παίρνουν κουπόνια για να αγοράσουν από τον πλούσιο «πάγκο της αγοράς» όσα φτάνει η τσέπη τους.

Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι αμείλικτα: 

  • Μπορούν και πρέπει να μάθουν γράμματα όλα τα παιδιά; Έχουν τα ίδια δικαιώματα;
  • Είναι υποχρέωση του κράτους να εξασφαλίσει το δικαίωμα στη μόρφωση σε όλα τα παιδιά σε ένα ενιαίο σχολείο, χωρίς διακρίσεις μέχρι τα 18 χρόνια;
  • Είναι πρόοδος για την κοινωνία μας να μεταβιβαστεί η ευθύνη του κράτους στον καθένα από μας και τα παιδιά να μαθαίνουν ανάλογα με τη δυνατότητα των γονιών να τα διαβάσουν ή να αγοράσουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες;

Η νέα μεταρρύθμιση του σχολείου υπόσχεται «αξιολόγηση» όλων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Ένα απρόσωπο, εχθρικό σχολείο – εργοτάξιο, με όλο και περισσότερες απρόσωπες εξετάσεις από «τράπεζα θεμάτων». Με περιπλανώμενους μισοάνεργους κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, με χορηγούς, και γαρνιτούρα το «νέο» χαρούμενο, «μαθητοκεντρικό», αυτόνομο, ψηφιακό, «ελεύθερα» επιλεγμένο …. «σχολείο» της αμάθειας!  

Αυτή η πολιτική σημαδεύει κύρια τη ζωή και το μέλλον των παιδιών μας.

            Σήμερα υπάρχουν οι προϋποθέσεις να μορφώνονται όλοι οι άνθρωποι. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και της επιστήμης, έχει δώσει ώθηση στην παραγωγή και είναι επιτακτική ανάγκη το σύνολο αυτής της γνώσης να γίνει κτήμα του κάθε νέου.

            Όμως η Ευρωπαϊκή Ένωση των μονοπωλιακών ομίλων δεν χρειάζεται άνεργους μορφωμένους στα πόδια της.

Για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι ευρωπαϊκές πολυεθνικές, για να ασφαλίσουν τα κέρδη και την εξουσία τους πρέπει να «ελέγξουν» το «κοινωνικό πλεόνασμα», όπως ονομάζουν το 1,5 εκατομμύριο ανέργους. Να διαμορφώσουν τα νεανικά μυαλά. Και αναθέτουν στην εκπαίδευση να συμβάλει στη χειραγώγηση και στην υποταγή τους.

Αυτό είναι το νέο σχολείο της ΕΕ, της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων!

Ο Σύλλογος Γυναικών Χολαργού – Παπάγου (μέλος της ΟΓΕ ) συντάσσεται με τον αγώνα των γονιών, εκπαιδευτικών, μαθητών για να εμποδίσουμε το κλείσιμο σχολείων ή τμημάτων, για να ανατρέψουμε τη νέα αντιεκπαιδευτική πολιτική σε όλα της τα μέτωπα.

Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να τα γνωρίζουν οι δάσκαλοι με τα ονόματά τους. Να έχουν σχολεία στα ανθρώπινα μέτρα, με χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας. Να μορφωθούν, να έχουν χαρακτήρα, καλλιέργεια. Θέλουμε να τα δούμε να προοδεύουν, να έχουν εργασία, ζωή  με δικαιώματα.

Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο που θα εξασφαλίζει την ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών μας, μέσα σε μια κοινωνία που θα ικανοποιεί τις σύγχρονες και πραγματικές ανάγκες κάθε λαϊκής οικογένειας. Όσοι θέλουμε να ζήσουν τα παιδιά μας σ’ έναν καλύτερο κόσμο, οφείλουμε να διεκδικήσουμε:

  • Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων, μετακίνηση μαθητών σε άλλα σχολεία. Να μην γίνουν τα σχολεία μας απρόσωπα μεγαθήρια, εχθρικά για τα παιδιά μας και βολικά για τους επιχειρηματίες και τα κέρδη τους. 
  • Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις.
  • Χρηματοδότηση ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Ενιαίο 12χρονο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.
  • Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή
  • Ενίσχυση των δομών της δημόσιας ειδικής αγωγής.

Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, να εμποδίσουμε τη νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση!

Η μόρφωση είναι δικαίωμα όχι εμπόρευμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο