Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

(Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α –ΣΤΕΛΛΑ)www.seepea-stella.blogspot.gr/Π.Μπακογιάννη 2, 35 100 Λαμία,

τηλ: 22310/66588, fax: 22310/25226,κιν: 6974714206[email protected],[email protected],

www.facebook.com/seepea.stella

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014, στο Υπουργείο Παιδείας η συνάντηση της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α με τον Υπουργό Παιδείας κο Ανδρέα Λοβέρδο και εκτάκτως με τον Υφυπουργό Παιδείας, αρμόδιο για θέματα Ειδικής Αγωγής κο Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο.

Στη συνάντηση εκτός των Υπουργών από πλευράς Υπουργείου παρέστησαν οι κ.κ Τάσος Χριστάκης, Διευθυντής του Γραφείου του κου Λοβέρδου, Γιώργος Αλεβίζος, συνεργάτης του Υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου σε θέματα Ειδικής Αγωγής και ο Κωνσταντίνος Λολίτσας, Διευθυντής Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Από πλευράς Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α παρέστησαν ο πρόεδρος του Δ.Σ Στάθης Καρπενησιώτης, ο Γ. Γραμματέας Δημήτρης Αρβανίτης, και τα μέλη του Δ.Σ Ευγενία Τραγάκη και Μπέττυ Λεωτσάκου η οποία εκπροσώπησε και τον Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α Αττικής ως πρόεδρος. Τέλος στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο Βασίλης Βούγιας ως πρόεδρος του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΣΤΕΛΛΑ.

Τα θέματα που απασχολούν το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π) τέθηκαν στην ολότητά τους και εν πολλοίς αξίζει να αναφερθούν τα εξής:

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π, Ε.Β.Π, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ε.Α.Ε ΓΙΑ ΤΟ 2014-15

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ μας ανέφερε πως κατά την εκτίμησή της τα κενά στην εκπαίδευση για το 2014-15 θα κυμανθούν από 22.000 έως 24.000 και θα επιχειρηθεί να καλυφθούν στην πλειονότητά τους από προγράμματα ΕΣΠΑ, με σαφή προτεραιότητα στην κάλυψη των κενών της Ειδικής Αγωγής.

Βέβαια κατά τη δική μας εκτίμηση, θεωρούμε πως η κάλυψη του αριθμού των κενών αυτών από προγράμματα ΕΣΠΑ απλά δεν είναι εφικτή. 15.000 έως 17.000 μπορούν να καλυφθούν με διάφορες “αλχημείες”, όπως π.χ τα προγράμματα ΕΣΠΑ που απευθύνονται για την καταπολέμηση της σχολικής βίας με πρόβλεψη πρόσληψης Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων να μετατραπούν σε προγράμματα ΕΣΠΑ για στελέχωση των Ε.Δ.Ε.Α.Υ, που ασχολούνται και με τη σχολική βία κ.λ.π. Όσο για τα υπόλοιπα κενά 5.000 κενά…

Επίσης πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη πως το καινούργιο ΕΣΠΑ αρχίζει από τον Ιανουάριο του 2015 και από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως τότε υπάρχει χρηματοδοτικό κενό, το οποίο το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να καλύψει ζητώντας διευκόλυνση, δανεικά δηλαδή, από τον κρατικό προϋπολογισμό.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ε.Α.Ε, Ε.Ε.Π, Ε.Β.Π

Ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ να παρέμβει στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και να πιέσει ώστε να συναινέσει για τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής, ο οποίος εκκρεμεί εδώ και χρόνια. Έναν διαγωνισμό βεβαίως στον οποίο το Ε.Ε.Π μπορεί να συμμετάσχει μετά την ψήφιση του σχεδίου νόμου για την Ειδική Αγωγή, μιας και σ αυτό περιλαμβάνεται η ρύθμιση που δίνει το δικαίωμα στο Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.

Και εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως η αναλογία πρόσληψης εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις επιταγές του μνημονίου, είναι μία(1) πρόσληψη για κάθε δέκα(10) αποχωρήσεις και όχι μία(1) προς πέντε(5) που ισχύει για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

Έτσι φέτος που είχαμε 7.500 αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών, το Υπουργείο Παιδείας δικαιούται 750 προσλήψεις, αλλά αυτό που δεν γνωρίζαμε αλλά το μάθαμε είναι πως αυτές οι προσλήψεις αφορούν και στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δηλαδή και στα Πανεπιστήμια, οπότε για τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απομένουν ψιχία.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ Ο.Α.Ε.Δ

Οι αρμόδιοι Υπουργοί μας δήλωσαν πως θα συνεχίσουν να “αξιοποιούν” τις προσλήψεις μέσω Ο.Α.Ε.Δ για να καλύπτουν κενά στην Εκπαίδευση, βαφτίζοντας αυτές τις προσλήψεις “μαθητεία”. Όλοι μας όμως γνωρίζουμε πως οι προσλήψεις μέσω προγραμμάτων του ΟΑΕΔ είναι επικίνδυνα αντιεργατικές, αντιδεοντολογικές και εν τέλει ατελέσφορες ιδίως για κάλυψη αναγκών στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Αλλά η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ έχει άλλη άποψη, η οποία αν και με το επικάλυμμα της “αναγκαιότητας”, μαθηματικά θα μας οδηγήσει σε επικίνδυνες ατραπούς.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ετέθη το ζήτημα της αξιολόγησης του Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π, η οποία λόγω έλλειψης ύπαρξης συμβούλων Ε.Ε.Π δεν μπορεί να υπάρξει ως προς το επιστημονικό της μέρος παρά μόνο ως προς το διοικητικό. “Κανένα πρόβλημα” μας ανέφερε ο κος Υφυπουργός. Θα προχωρήσετε έτσι έως τη στιγμή που θα υπάρξουν οι 13 Σύμβουλοι Ε.Ε.Π.  Βέβαια όλοι παραδέχθηκαν πως για τόσες πολλές ειδικότητες Ε.Ε.Π οι 13 Σύμβουλοι Ε.Ε.Π δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά “τι να κάνουμε”. Θα δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα λέμε εμείς ως “κασσάνδρες”.

Για τις φαιδρές ποσοστώσεις στην αξιολόγηση τάχουνε πει άλλοι καλύτερα από μας.

ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ο Υπουργός κος Λοβέρδος μας τόνισε πως θα έχουμε ψήφιση περί τα τέλη Αυγούστου του σ/ν για την Ειδική Αγωγή και ο Υφυπουργός κος Δερμεντζόγλου δεσμεύθηκε να μας κοινοποιήσει το τελικό σχέδιο(έως σήμερα είχαμε την τύχη να δούμε 2 τελικά σχέδια). Επίσης επανέλαβε πως ακόμη δέχεται προτάσεις επ αυτού.

ΑΞΟΝΑΣ Γ – ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Πηγές του Υπουργείου Παιδείας μας πληροφόρησαν πως τη χρονιά που έρχεται θα αντιμετωπισθούν τα προβλήματα που υπήρξαν στο Άξονα Γ των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ κατά την περασμένη χρονιά.

Με  τις σημερινές συναντήσεις ολοκληρώθηκε ένας πρώτος κύκλος επαφών με τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Κλείνουμε το παρόν ενημερωτικό με την τελευταία φράση που εκστομίσαμε απευθυνόμενοι στους κ.κ Υπουργούς:

“Στηρίξτε ή τουλάχιστον προσπαθήστε  να στηρίξετε την Ειδική Αγωγή, μέσω της Διευθύνσεώς της, κοι Υπουργοί με πράξεις” .