Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αποφάσεις Δ.Σ.
  • /Συλλαλητήριο ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ Τετάρτη 12 Μαΐου – Απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας – Ανακοίνωση σχετικά με την «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας – Ανακοίνωση με αφορμή την απόφαση του Ειδ. Γραμματέα του Υπ. Παιδείας για τα σεμινάρια των 400 ωρών

Συλλαλητήριο ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ Τετάρτη 12 Μαΐου – Απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας – Ανακοίνωση σχετικά με την «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας – Ανακοίνωση με αφορμή την απόφαση του Ειδ. Γραμματέα του Υπ. Παιδείας για τα σεμινάρια των 400 ωρών

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε.
«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Γιαβάση 7 -15242
Αγία Παρασκευή
Τηλ-Fax: 2106399318
http://www.syllogosperiklis.gr
[email protected]

Αγ. Παρασκευή 10 Μαΐου 2010

Αρ. Πρωτ.: 32

 

Προς:

Όλους τους Εκπ/κους Π.Ε. μέλη του Συλλόγου μας

 

 

 

Θέμα 1οΣυλλαλητήριο ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ Τετάρτη 12 Μαΐου

Συναδέλφισσες συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ πραγματοποιούν την Τετάρτη 12 Μαΐου 2010 και ώρα 18:00 μμ, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ.

Όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας με τη διοργάνωση του συλλαλητηρίου, συνεχίζουμε τον αγώνα και την αντίθεση μας στο πακέτο των άδικων και σκληρών οικονομικών και αντιασφαλιστικών μέτρων της Κυβέρνησης και της Τρόικας ( Ευρ.Επιτροπή, Ε.Κ.Τ., Δ.Ν.Τ. ).

Απαιτούμε την κρίση και τα βάρη να τα πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες.

Απαιτούμε την κρίση και τα βάρη να τα πληρώσουν όλοι αυτοί που λεηλάτησαν τα Δημόσια οικονομικά και τον πλούτο της χώρας.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ

 

 

Θέμα 2ο: Απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας

 

Συναδέλφισσες συνάδελφοι,

Σας στέλνουμε την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας η οποία θα μεταφερθεί από τον Πρόεδρο του Συλλόγου στην Ολομέλεια του προέδρων όταν αυτή συγκληθεί.

«Οι παραδοσιακές μορφές αντίδρασης (απεργίες, πανό, διαδηλώσεις, χωριστές μάλιστα στις μέρες μας) έχουν φθαρεί, εκφυλιστεί, απαξιωθεί και εκμεταλλευτεί ασύστολα εξυπηρετώντας το ίδιο το σύστημα. Να δοκιμάσουμε, σε συνεννόηση γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα κάνοντας πράξη για μια βδομάδα, ας πούμε, το σχολείο που όλοι θέλουμε.Δηλαδή δημιουργικό, ευφάνταστο, ανοιχτό στην κοινωνία, χωρίς περιττή γνώση, με τα παιδιά ευτυχισμένα. Στην πράξη όμως όχι στα λόγια. Αυτά τα διαβάζουμε σε προγράμματα και διαταγές, χρόνια τώρα και στην πράξη αντιμετωπίζουμε ένα ανηλεές, ανταγωνιστικό, απάνθρωπο, βαθμοθηρικό μηχανιστικό σύστημα.

Για μια βδομάδα (ας πούμε τον Οκτώβρη ή τον Σεπτέμβρη) να μείνουμε στα σχολεία γονείς, δάσκαλοι και παιδιά, να κάνουμε ανοιχτές συζητήσεις, να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά. Να εργαστούμε κανονικά όλοι. Ας δώσουμε συναυλίες, ας οργανώσουμε μια μικρή παράσταση, ας έρθουν συγγραφείς ποιητές, ζωγράφοι να μιλήσουν στα παιδιά, ας τους διαβάσουμε βιβλία, ας τα αφήσουμε ελεύθερα να παίξουν με τους φίλους τους, ας δουν το σχολείο όπως θα έπρεπε να είναι. Θα είμαστε στην εργασία μας. Θα κάνουμε λευκή απεργία. Θα αναρτήσουμε πανό για το τι κάνουμε. Θα έρθουν γονείς να μιλήσουν για τα επαγγέλματά τους. Θα δουν από κοντά πως ζουν τα παιδιά τους σε ένα άλλο περιβάλλον. Θα καταγράψουν μαζί μας τις ελλείψεις, θα δουν τα απαράδεκτα βιβλία, θα δουν τις ειδικότητες που λείπουν, θα δουν τις ανύπαρκτες βιβλιοθήκες και τα χρήματα που έχουν οι σχολικές επιτροπές, θα δουν τους υπολογιστές που δε λειτουργούν. Όλοι ποντάρουν στην οικονομική κρίση και ελπίζουν ότι δε θα υπάρξουν τέτοιες αντιδράσεις.

Μια τέτοια βδομάδα, σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, με την απαίτηση και τη συλλογή χιλιάδων υπογραφών για πίεση θα δώσει ένα μήνυμα, θα δείξει ίσως ότι η φαντασία δε μπαίνει σε αριθμούς, θα ανησυχήσει, θα συζητηθεί, θα γίνει πρώτο θέμα. Θα μπορούσε να είναι ένα σχολείο κάθε βδομάδα. Ή όλα τα σχολεία του Χαλανδρίου τον ένα μήνα, του Πειραιά τον άλλο κλπ.

Κι όλα να ξαναγίνουν όπως πριν, θα έχουμε να θυμόμαστε όλοι, και ειδικά τα παιδιά μας, την πιο δημιουργική και ευχάριστη εβδομάδα της ζωής τους που θα μπορούσε όμως να επαναλαμβάνεται κάθε εξάμηνο π.χ. σε όλα τα σχολεία θέτοντας αιτήματα από όλους μας προς την κυβέρνηση. Στο τέλος κάθε βδομάδας θα τους θυμίζουμε τι έκαναν και τι δεν έκαναν από αυτά που ζητήσαμε γονείς, μαθητές, δάσκαλοι και τα οποία θα έχουμε καταγράψει. Αυτά να αναρτήσουμε στο διαδίκτυο και να στείλουμε σε κάθε γονιό, αλλιώς σε 2-3 χρόνια θα στέλνει το υπουργείο ποιο σχολείο είναι καλό και ποιο κακό.».

Όταν καθαρογραφούν τα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης και παραδοθούν στο Σύλλογο, τότε θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Συλλόγου όλες οι προτάσεις που έγιναν στη Γενική Συνέλευση για πληρέστερη ενημέρωσή σας

 

 

Θέμα 3ο: Ανακοίνωση σχετικά με την «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας

 

Συναδέλφισσες συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει την αντίθεσή του στην προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλλει την εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας» (με εγκύκλιο, μάλιστα, που εκδόθηκε πριν καν ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο), μιας διαδικασίας που η φιλοσοφία και η πρακτική της μπορεί να αποτελέσει τοδούρειο ίππο για την αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, αφού όπως προβλέπεται στο άρθρο 32 παρ.7 του Πολυνομοσχεδίου που ψηφίστηκε πρόσφατα: «Την αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου ακολουθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις… (Ν.2986/2002 τις διατάξεις του οποίου δεν έχει αποδεχθεί ο κλάδος)…».

Ο Κλάδος μας έχει ψηφισμένες θέσεις για την αξιολόγηση τις οποίες και έχει καταθέσει τόσο στο ΣΠΔΕ, όσο και στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Θέσεις που βάζουν το ζήτημα στη βάση της πραγματικής βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου κι όχι στη στοχοποίηση και χειραγώγηση του εκπαιδευτικού που επιχειρείται.

Σε μια περίοδο που οι δαπάνες για την παιδεία ελαχιστοποιούνται, που οι διορισμοί μονίμων κι αναπληρωτών εκπαιδευτικών μειώνονται δραματικά , σε μια περίοδο που το Υπουργείο Παιδείας προωθεί την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αναζήτηση των ευθυνών και των όρων βελτίωσης, κυρίως στη σχολική μονάδα και στους εκπαιδευτικούς, επιδιώκει, ολοφάνερα, να αθωώσει την πολιτεία από τις διαχρονικές της ευθύνες για την εγκατάλειψη του Δημόσιου Σχολείου.

Ύστερα από τα παραπάνω το Δ.Σ. της ΔΟΕ, καλεί:

  • Τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συμμετέχουν στη διαδικασία της αποκαλούμενης «αυτοαξιολόγησης» των σχολικών μονάδων.
  • Τους Σχολικούς Συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μη συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.

Ο αγώνας για ένα σχολείο σύμφωνα με τις θέσεις του Κλάδου μας που ως κέντρο θα έχει αληθινά, κι όχι ψευδεπίγραφα, το μαθητή θα είναι η απάντησή μας.

 

 

Θέμα 4ο: Ανακοίνωση με αφορμή την απόφαση του Ειδ. Γραμματέα του Υπ. Παιδείας για τα σεμινάρια των 400 ωρών

 

Συναδέλφισσες συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι το Δ.Σ. της ΔΟΕ καταγγέλλει την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας(απόφαση 46053/Γ6/27-4-2010 Ειδ. Γραμματέα) να εγκρίνει πρακτική άσκηση, εντός του δημοσίου σχολείου, των επιμορφούμενων στα σεμινάρια των 400 ωρών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Όπως έχει τονίσει κατ’ επανάληψη με τις αποφάσεις του 1678/17-12-2008 και 463 18-12-2009«…Για πρώτη φορά στην ιστορία του νέου Ελληνικού Κράτους δίνεται η δυνατότητα, μέσω αυτών των προγραμμάτων, να χορηγούνται ακαδημαϊκοί τίτλοι και επαγγελματικές πιστοποιήσεις σε φορείς που βρίσκονται εκτός Δημόσιου Πανεπιστημίου, με υψηλότατο κόστος (που ξεκινάει από 1700 ευρώ έως και 3.300 ευρώ το άτομο) για τους συμμετέχοντες ανέργους εκπαιδευτικούς. Είναι φανερό ότι δε μιλάμε πια για εμπορευματοποίηση της γνώσης, αλλά για μια καθαρή ιδιωτικοποίηση, μέσα στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο…». Το Δ.Σ .της ΔΟΕ έχει δηλώσει την πλήρη αντίθεσή του στη διοργάνωση των σεμιναρίων αυτών. Κατά τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ στις 16-12-2009 η υφυπουργός κα Χριστοφιλοπούλου είχε χαρακτηρίσει τα σεμινάρια αυτά ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΝΤΡΟΠΗΣ και δεσμεύθηκε πως θα καταργηθούν και ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ προσόν διορισμού.

Ύστερα από τα παραπάνω, το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλεί:

  • Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε., σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων και τους Δ/ντές των σχολείων, να αρνηθούν την πραγματοποίηση των πρακτικών ασκήσεων στο δημόσιο σχολείο.
  • Τον Ειδικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας να ανακαλέσει την απόφασή του.
  • Την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας να καταργήσει ΤΩΡΑ, και όχι μετά το δεύτερο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπως προβλέπει το Πολυνομοσχέδιο, τη δυνατότητα χρήσης, ως προσόν διορισμού, των σεμιναρίων 400 ωρών και να ζητήσει από τους φορείς που τα διοργανώνουν να τα σταματήσουν άμεσα.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

enim_03-03-2010_clip_image002