Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αιρετοί
  • /ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ  Νο  35

του  αιρετού  Γιώργου  Χρόνη

εκλεγμένου με  το  ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΚΙΝΗΣΕΙΣ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ                                     

 ΙΟΥΝΙΟΣ  2014

606x341_218352_greek-crisis-education-research-ereun_113

Την Τετάρτη 4-6-2014, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής από συλλόγους εκπαιδευτικών, συλλόγους γονέων και ενώσεις γονέων για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής δέχτηκε μια 20μελή (περίπου) αντιπροσωπεία των παραπάνω φορέων προκειμένου να συζητήσει μαζί τους για το συγκεκριμένο θέμα.

Η παραπάνω αντιπροσωπεία έθεσε τα εξής ζητήματα:

Στα 102ο-121ο δημοτικά σχολεία Αθηνών φοιτούν 347 μαθητές και υπάρχουν 12 μαθητές με μαθησιακά προβλήματα διαγνωσμένα από το ΚΕΔΔΥ.

Στα 41ο-42ο δημοτικά σχολεία Αθηνών το 70% των μαθητών είναι αλλοδαποί και υπάρχουν 18 μαθητές με μαθησιακά προβλήματα διαγνωσμένα από το ΚΕΔΔΥ.

Στα 105ο– 166ο δημοτικά σχολεία Αθηνών φοιτούν πολλοί μαθητές με μαθησιακά προβλήματα διαγνωσμένα από το ΚΕΔΔΥ, υπάρχουν μαθητές με παράλληλη στήριξη ενώ έρχονται και πολλά παιδιά από το νηπιαγωγείο.

Στα 12ο-115ο δημοτικά σχολεία Αθηνών φοιτούν 353 μαθητές και έρχονται 75 παιδιά από το νηπιαγωγείο.

Τα 26ο-110ο δημοτικά σχολεία Αθηνών ήταν παλιότερα 3 σχολεία που έγιναν 2 και τώρα γίνονται ένα. Εδώ ο Περιφερειακός απάντησε ότι ήταν πρωί απόγευμα και τώρα θα λειτουργούν πρωί.

Τα 65ο-132ο δημοτικά σχολεία Αθηνών δεν είναι συστεγαζόμενα και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη ανέγερση νέου κτιρίου στο οποίο θα μεταφερθεί ένα από τα 2 σχολεία.

Έχει γίνει μπέρδεμα με τα σχολεία του Ζωγράφου. Το ΦΕΚ αναφέρει ότι συγχωνεύονται το 7ο και το 8οδημοτικό, ενώ στην ουσία το 7ο γειτνιάζει με το 12ο και το 8ο με το 15ο. Τα παραπάνω σχολεία δεν έχουν κοινές αυλές καθώς τις χωρίζουν  μαντρότοιχοι.

Στα 4ο-10ο ( Ζωγράφου ) φοιτούν 24 μαθητές με μαθησιακά προβλήματα διαγνωσμένα από το ΚΕΔΔΥ.

Στα παραπάνω σχολεία αλλάζει η οργανικότητα των σχολικών μονάδων προς τα κάτω και διατηρείται μόνο στα 3ο-9ο που παραμένει 15θέσιο. Επίσης δεν τηρήθηκε η διαδικασία με προτάσεις της αρμόδιας Διεύθυνσης και του αρμόδιου δημοτικού συμβουλίου. Ίσα ίσα υπάρχει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που καταγγέλει τις συγχωνεύσεις.

Στα 3ο-6ο Πετρούπολης φοιτούν 345 μαθητές, αποχωρούν 51 μαθητές της Στ΄τάξης και έρχονται 127 μαθητές με αποτέλεσμα από τη νέα σχολική χρονιά να φοιτούν εκεί τουλάχιστον 420 μαθητές. Τα συγκεκριμένα σχολεία λειτουργούσαν πρωί απόγευμα με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να φεύγουν σε γειτονικά σχολεία της Πετρούπολης και του Περιστερίου. Επειδή όμως πλέον λειτουργούν ύστερα από την κατασκευή νέου κτιρίου όλο πρωί αναμένονται να επιστρέψουν πολλά  παιδιά με αποτέλεσμα σε βάθος 2 χρόνων να φτάσουν τα 500 παιδιά. Παράλληλα το 75% των σχολικών τμημάτων στην Πετρούπολη είναι πληθωρικά( 26,27 και 28 παιδιά). Ακόμα δεν έχει χτιστεί το 11ο δημοτικό σχολείο Πετρούπολης που θα ανακούφιζε την περιοχή. Αντί να χτιστεί λοιπόν νέο σχολείο καταργείται ένα επιπλέον με αποτέλεσμα το πρόβλημα της σχολικής στέγης να γίνεται εντονότερο. Εδώ ο Περιφερειακός απάντησε ότι υπάρχουν 16 αίθουσες στο νέο κτίριο με τη δυνατότητα να γίνουν το πολύ  18 με αποτέλεσμα είτε συγχωνευτούν είτε όχι να φιλοξενούν τον ίδιο αριθμό μαθητών.

Στα 5ο-16ο Αιγάλεω  θα φοιτούν 348 μαθητές τη νέα σχολική χρονιά χωρίς να υπολογίζονται οι εγγραφές από τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία με τις οποίες υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τα 350 παιδιά. Εδώ ο Περιφερειακός απάντησε ότι τα σχολεία έχουν κοινή αυλή, έχουν κοινές εγγραφές, δε θα μετακινηθούν μαθητές, παραμένει 18θέσιο.

Στα 81ο-82ο σχολεία Αθηνών φοιτούν 315 μαθητές και από 16θέσιο γίνεται 14θέσιο. Το δε κτίριο που θα στεγαστούν τα 2 σχολεία είναι σε κακή κτιριακή κατάσταση.

Αναφέρθηκαν προβλήματα που δημιουργούνται από τη συγχώνευση στα 76ο-138ο σχολεία στα Πετράλωνα.

Στα 3ο-5ο σχολεία( Μελίσσια) η οργανικότητα των σχολικών μονάδων διατηρείται, ενώ στα 1ο-6ο η οργανικότητα μειώνεται. Επίσης υπάρχει οικόπεδο που έχει δεσμευτεί για ανέγερση νέου σχολικού κτιρίου όπου θα μεταφερθεί ένα από τα παραπάνω σχολεία. Εδώ ο Περιφερειακός  ζήτησε επίσημη βεβαίωση που να το πιστοποιεί.

Για τα 3ο-18ο Γλυφάδας δεν υπάρχει εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης, ούτε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου το οποίο επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμά του. Επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη ανακατασκευή παλιού σχολείου στο οποίο θα μεταφερθεί το 18ο σχολείο. Εδώ ο Περιφερειακός ζήτησε επίσημη βεβαίωση που να το πιστοποιεί.

Στα 91ο-126ο σχολεία Αθηνών υπάρχουν μόνο 8 μεγάλες αίθουσες που μπορούν να φιλοξενήσουν μαθητές. Οι υπόλοιπες αίθουσες είναι πολύ μικρές ενώ επιπλέον το κτίριο δεν είναι ασφαλές για τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Μειώνεται η οργανικότητά του, φοιτούν παιδιά με μαθησιακά προβλήματα αναγνωρισμένα από το ΚΕΔΔΥ, έρχονται από το νηπιαγωγείο περισσότεροι μαθητές από ότι αποχωρούν από την έκτη τάξη.

Στα 93ο-95ο σχολεία Αθηνών φοιτούν 330 μαθητές , υπάρχουν 2 τμήματα ένταξης για 24 μαθητές με μαθησιακά προβλήματα αναγνωρισμένα από το ΚΕΔΔΥ που μετά τη συγχώνευση θα μείνει μόνο 1 τμήμα ένταξης, υπάρχουν πολλοί αλλοδαποί μαθητές και γονείς με κοινωνικοοικονομικά προβλήματα, μειώνεται η οργανικότητά του. Το τελευταίο δεν το δέχτηκε ο Περιφερειακός.

Στα 94ο-98ο σχολεία Αθηνών υπάρχουν 2 τμήματα ένταξης για μαθητές με μαθησιακά προβλήματα αναγνωρισμένα από το ΚΕΔΔΥ που μετά τη συγχώνευση θα μείνει μόνο ένα τμήμα ένταξης, έρχονται από το νηπιαγωγείο περισσότερα παιδιά από ότι αποχωρούν από την έκτη τάξη, μειώνεται η οργανικότητά του.

Στα 3ο-27ο σχολεία( Καλλιθέα) έρχονται από το νηπιαγωγείο περισσότερα παιδιά από ότι φεύγουν από την έκτη τάξη, υπάρχει παλαιότητα κτιρίων, δεν υπάρχει σύμφωνη γνώμη δημοτικού συμβουλίου( παραδόθηκε στον Περιφερειακό), στο βόρειο τμήμα της Καλλιθέας τα προβλήματα είναι σημαντικά, στο νότιο τμήμα τα επόμενα χρόνια θα χρειαστούν περισσότερες σχολικές μονάδες λόγω των έργων που αναμένεται να πραγματοποιηθούν καθώς θα υπάρξει αύξηση πληθυσμού, τα τελευταία χρόνια από τις 27 σχολικές μονάδες έχουν απομείνει 17 λόγω των συγχωνεύσεων.

Για τα 11ο-31ο σχολεία Αθηνών επανέλαβε ότι δεν υπάρχουν οι όροι για συγχώνευση.

Για τα  52ο-151ο σχολεία Αθηνών ο Περιφερειακός ζήτησε επίσημη βεβαίωση που να πιστοποιεί ότι έχει δεσμευτεί οικόπεδο για ανέγερση νέου κτιρίου στο οποίο θα μεταφερθεί ένα από τα 2 παραπάνω σχολεία.

Αναφέρθηκαν προβλήματα που δημιουργεί η συγχώνευση στα 62ο-146ο σχολεία Αθηνών.

 

Επίσης ο Περιφερειακός δήλωσε:

Όσοι σύλλογοι διδασκόντων αποφασίσουν ότι δε θέλουν τα σχολεία τους να λειτουργήσουν ως ΕΑΕΠ(από τα υπάρχοντα μη ΕΑΕΠ) δε θα γίνουν με το ζόρι ΕΑΕΠ.

Στόχος των συγχωνεύσεων είναι να δημιουργηθούν τμήματα 22-23 μαθητών. Θα υπάρξουν και περιπτώσεις μεγαλύτερου αριθμού, αλλά θα τηρηθεί ο προβλεπόμενος νόμος για τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα.

Δε θα προτείνει νέες συγχωνεύσεις στις θέσεις των σχολείων που θα ζητήσει ανάκληση των συγχωνεύσεων.

Ήδη έχει επισκεφτεί σχολεία που συγχωνεύονται( πχ Περιστέρι κλπ ) και έχει διαμορφώσει ιδία άποψη αν πληρούν τους όρους για συγχώνευση ή όχι. Άλλα πληρούν τους όρους και άλλα όχι. Όσα δεν πληρούν τους όρους θα εισηγηθεί την ανάκληση των συγχωνεύσεων. Αυτή τη στιγμή δεν πιέζεται χρονικά από το υπουργείο, θα προσπαθήσει να επισκεφτεί όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία για να διαμορφώσει ιδία άποψη. Υπάρχει όμως και η πιθανότητα ανά πάσα στιγμή το υπουργείο να ζητήσει τις εισηγήσεις του. Άρα δεν υπάρχει καταληκτική ημερομηνία.

Του ζητήθηκε να μην επανεξετάσει μόνο τα παραπάνω σχολεία, αλλά όλα τα σχολεία που συγχωνεύονται. Δεσμεύτηκε για αυτό.

 

Τέλος όλοι οι εκπρόσωποι διαμαρτυρήθηκαν για την παρουσία ΜΑΤ έξω από τα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής  η οποία παραλίγο να γινόταν αφορμή να μην πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη συνάντηση. Τόνισαν ότι οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς έρχονται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής για να συζητήσουν θέματα των μαθητών τους και των παιδιών τους και δεν τους αρμόζει να τους υποδέχονται αστυνομικές δυνάμεις. Ο Περιφερειακός απάντησε ότι οι αστυνομικές δυνάμεις δεν έρχονται με δικές του εντολές. Του ζητήθηκε επανειλημμένα να ζητήσει αποχώρηση των αστυνομικών δυνάμεων από την είσοδο της Περιφερειακής Διεύθυνσης προκειμένου να γίνει η συνάντηση. Αυτό επετεύχθη μετά από πολύωρη συζήτηση και διαπραγμάτευση.

 

Ο αγώνας συνεχίζεται.