Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Αττικής πρέπει επιτέλους να πιάσει κιμωλία στα χέρια του!

Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Αττικής πρέπει επιτέλους να πιάσει κιμωλία στα χέρια του!

Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Ο Αριστοτέλης” για την επιστολή του απερχόμενου περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής Δ. Γκίνη:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

 Οι εκπαιδευτικοί δε χάσαμε ούτε τη μνήμη ούτε τη συνείδησή μας, κ. Γκίνη!

 

Με περίσσιο θράσος, ο περιφερειακός διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Δ. Γκίνης, έστειλε ένα ενημερωτικό προς το εκπαιδευτικό προσωπικό που επιδιώκει να διαστρεβλώσει την αλήθεια και να ξαναγράψει τα γεγονότα που συντελέστηκαν τα χρόνια της θητείας του στην περιφέρεια Αττικής με ιδιοτελείς σκοπιμότητες. Να του θυμίσουμε λοιπόν, ό,τι εμείς δεν έχουμε ξεχάσει:

α) Το σχολικό έτος 2013-2014 ο κ. Γκίνης, για να υπηρετήσει τις επιταγές της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησής για μηδενικούς διορισμούς μονίμων και αναπληρωτών που απαιτούσαν οι μνημονιακές πολιτικές ΕΕ και ΔΝΤ, παραβίασε ακόμα και τη νομιμότητα που οι ίδιοι είχαν ορίσει! Απέσπασε βιαίως από τα ΠΥΣΠΕ, συναδέλφους που ανήκαν σε αυτά για να τους μετακινήσει σε κενά σε άλλα ΠΥΣΠΕ της Αττικής παραβιάζοντας εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα. Το τι παρανομία διέπραξε για να το καταφέρει, δεν περιγράφεται! Οι εκπαιδευτικοί από την Α’ Αθήνας το γνωρίζουμε πολύ καλά. Οι υπηρεσίες δούλευαν τα μεσάνυχτα, οι εντολές ήταν όλες προφορικές, το ΑΠΥΣΠΕ συνεδρίαζε στις 7.00 το πρωί για να αποφύγουν τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών, οι συνάδελφοι, απειλούνταν «φιλικά» ότι αν δε δεχτούν «εθελοντικά» τη μετακίνησή τους, θα βρεθούν όσο πιο μακριά γίνεται. Οι συνάδελφοι που αποσπάστηκαν βιαίως, ευτυχώς, σε αντίθεση με όσα ισχυρίζεται στο κείμενό του, δεν έδειξαν απολύτως καμία κατανόηση στην καταπάτηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και σε όλες τις παρανομίες που υπέγραψε! Γι’ αυτό άλλωστε, μαζί με τα πρωτοβάθμια σωματεία έδωσαν μεγάλο αγώνα ακύρωσης αυτών των αποφάσεων επί τρεις μήνες, με στάσεις εργασίας και καταλήψεις στα ΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΠΕ. Ταυτόχρονα, είναι σαφές ότι καμία «ευχέρεια» δεν υπήρχε στα ΠΥΣΠΕ από όπου μετακινήθηκαν και τρανή απόδειξη γι’ αυτό είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών που έγιναν αμέσως μετά τη μετακίνησή τους.

β) Δύο χρόνια τώρα, εισήγαγε νέα ήθη στην άσκηση των καθηκόντων του. Κάθε φορά που υπήρχε παράσταση διαμαρτυρίας στην περιφερειακή διεύθυνση, οι σύλλογοι Π.Ε. και οι ΕΛΜΕ συναντούσαμε πρώτα τα ΜΑΤ στην είσοδο της περιφερειακής διεύθυνσης και ύστερα τον περιφερειακό διευθυντή! Πολλές φορές, εκπαιδευτικοί και γονείς, ακόμα και μαθητές βρέθηκαν αντιμέτωποι με την αυταρχική άσκηση μιας πολιτικής που μόνο με τον ολοκληρωτισμό μπορούσε να επικρατήσει! Ο κ. Γκίνης πρωτοστάτησε σ’ αυτή γι’ αυτό και έχει δεχτεί δεκάδες δημόσιες καταγγελίες!

γ) Δε χρειάζεται τώρα να ορκίζεται στις ικανότητες και στα προσόντα των εκπαιδευτικών και να κατανοεί τα προβλήματά μας. Κυρίως, δε χρειάζεται να χλευάζει τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς, μιλώντας για τη στοχοποίησή τους. Ανήκει στο πολιτικό προσωπικό που δούλεψε με μεγάλο ζήλο για να στοχοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί. Άλλωστε, σε όλες τις κινητοποιήσεις, δε σταμάτησε να απαξιώνει τα παιδαγωγικά αιτήματα που κατέθεταν τα σωματεία και που υπηρετούσαν το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, στοχοποιώντας τον εκπαιδευτικό ως τεμπέλη και αδιάφορο! Μάλιστα, χρησιμοποίησε πολλές φορές τα εργαλεία που τώρα ισχυρίζεται ότι έχουν εγγενείς αδυναμίες, όπως το  survey και το myschool, για να τρομοκρατήσει και να απειλήσει. Ειδικά στην Α’ Αθήνας δε θα ξεχάσουμε την προσπάθεια να μετακινηθούν και φέτος εκπαιδευτικοί με την αιτιολογία ότι πλεόναζαν 500 (!!!).   

Κανείς όμως δε διαφεύγει για πάντα! Ο κ. Γκίνης, όταν αποχωρίσει από τη θέση του κι επιστρέψει στο σχολείο, όπως οφείλει, θα βρεθεί αντιμέτωπος με τα ίδια προβλήματα που βρίσκονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, σε μια εκπαίδευση που δεν υπηρετεί τα συμφέροντα και τις ανάγκες της εργαζόμενης πλειοψηφίας αλλά της αγοράς και του κέρδους.

Εκτός και ο απολογισμός αυτός αποσκοπεί στο ακριβώς αντίθετο, δηλαδή στην αποφυγή της επιστροφής στην εκπαιδευτική ιδιότητα και η μεταπήδηση από τη θέση του κυβερνητικού εντολοδόχου, στη συνδικαλιστική θέση, στην οποία βρισκόταν ο κ. Γκίνης ως μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ, μια μόλις μέρα πριν τη μεταπήδησή του στη θέση του περιφερειακού διευθυντή!

Ο καθείς κρίνεται!

Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να καταργηθεί η διάταξη του ν. 3879/10, σύμφωνα με την οποία τοποθετούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Γενικοί ή Ειδικοί Γραμματείς, οι Πρόεδροι ή Διευθύνοντες Σύμβουλοι οργανισμών κατ’ εξαίρεση, μετά την αποχώρησή τους από τη θέση τους, ως σχολικοί σύμβουλοι.

 

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν ξεχνά και δεν υποστέλλει τις σημαίες με τις οποίες πάλεψε σκληρά όλο το προηγούμενο διάστημα. Δε θα επιτρέψουμε να επιβιώσουν οι πολιτικές που διέλυσαν τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς και φυσικά ούτε όσοι τις υπηρέτησαν/τούν και τις προώθησαν/θούν!

 

Δείτε την επιστολή του απερχόμενου περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης:

«Ενημέρωση Εκπαιδευτικού Προσωπικού»

Με τη συμπλήρωση δύο ετών άσκησης καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, θα ήθελα να επικοινωνήσω με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς λειτουργούς και να καταθέσω κάποιες σκέψεις και επισημάνσεις μου.

Πιστεύω ακράδαντα ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι υπερήφανοι για τα προσόντα που διαθέτουν, το έργο που επιτελούν και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο.

Κατά τα τελευταία έτη, ωστόσο, ο δημόσιος υπάλληλος και ειδικότερα ο εκπαιδευτικός, στο πλαίσιο της διογκούμενης ανεργίας, των οξυμένων κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων, της δυσανεξίας της μέσης ελληνικής οικογένειας, ενίοτε αποτέλεσε αντικείμενο «στοχοποίησης». Σ’ αυτό συνετέλεσαν και δυσμενείς νομοθετικές ρυθμίσεις όπως το άρθρο 1ε της υποπαραγράφου Ζ3 της παραγράφου Ζ του Ν.4093/2012με το οποίο τίθεται σε αυτοδίκαιη αργία υπάλληλος κατά του οποίου έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη για το παράπτωμα της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας». Το αίτημα της κατάργησης της παραπάνω διάταξης έχει επανειλημμένως τεθεί στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία και υπάρχει εξαγγελία για την κατάργησή της.

Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, εξάλλου, χρησιμοποιώντας εργαλεία με εγγενείς αδυναμίες, όπως το survey και το myschool, και δεδομένης της ελλιπούς επιμόρφωσης των χρηστών τους ή της μη επίδειξης της δέουσας επιμέλειας, συνέτειναν στη διαμόρφωση μιας πλασματικής εικόνας για τους εκπαιδευτικούς. Σε ορισμένες περιπτώσεις συνάδελφοι οι οποίοι κάλυπταν πλήρως το διδακτικό τους ωράριο εμφανίζονταν, λόγω των ανωτέρω, ότι δεν παρείχαν διδακτικό έργο με συνέπειες τόσο για τους ίδιους, όσο και για όλες τις βαθμίδες της διοικητικής ιεραρχίας, το Διευθυντή του Σχολείου, το Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Περιφερειακό Διευθυντή. Σ’ αυτό το πλαίσιο καταβλήθηκε μεγάλη προσπάθεια για να αποδειχτεί το δίκαιο των συναδέλφων η οποία, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, στέφθηκε με επιτυχία. Ταυτόχρονα, στις ελάχιστες περιπτώσεις των «αδυνατούντων» εκπαιδευτικών, αναλήφθηκε πρωτοβουλία για τη διαμόρφωση σαφούς θεσμικού πλαισίου, με τις διατάξεις περί συμπλήρωσης υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου του Ν. 4203/2013, οι οποίες θα πρέπει να τυγχάνουν σωστής εφαρμογής σε όλα τα στάδιά τους, ώστε να διασφαλίζεται πλήρως η υπηρεσιακή και νομική κατοχύρωση των συναδέλφων.

Λειτουργώντας υπό καθεστώς πλήρους διαφάνειας, μέσα σε συνθήκες υποχρηματοδότησης, έλλειψης πιστώσεων και ραγδαίας μείωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαστήκαμε άοκνα για τη διασφάλιση της ποιότητας του παρεχόμενου μαθησιακού αγαθού και της επαγγελματικής ανάπτυξης των συναδέλφων.

Νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους συναδέλφους για την κατανόηση που επέδειξαν κατά την προσωρινή απόσπασή τους κατά το διδακτικό έτος 2013-2014 από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του κέντρου, στις οποίες υπήρχε ευχέρεια (παρέμεναν στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ), προς τις Διευθύνσεις της Δυτικής και Ανατολικής Αττικής σε τμήματα του πρωινού κύκλου τα οποία δεν είχαν δάσκαλο από την αρχή της χρονιάς και ούτε μπορούσαν να καλυφθούν από αναπληρωτές του τακτικού προϋπολογισμού λόγω της οικονομικής δυσπραγίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι συνάδελφοι είναι πεπεισμένοι ότι οι παραπάνω διαδικασίες έγιναν με απόλυτη διαφάνεια και κατόπιν αιτήσεών τους και ότι καταβλήθηκε κάθε προσπάθεια ώστε να περιοριστεί κατά το δυνατόν η όποια ταλαιπωρία προέκυπτε. Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους συναδέλφους που με δική τους πρωτοβουλία προσφέρθηκαν  – και αρκετοί από αυτούς προσφέρονται – να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στα σχολεία με τις μεγαλύτερες ανάγκες, όπως στα νησιά του Αργοσαρωνικού, στην Τροιζήνα, στα Μέθανα και στα απομακρυσμένα Κύθηρα.

Έχοντας ως γνώμονα την ειλικρινή στάση απέναντι στα προβλήματα, τη σταθερή προσήλωση στη γλώσσα της αλήθειας, την αναγνώριση των θυσιών των εκπαιδευτικών κάτω από αντίξοες συνθήκες και, κυρίως, τη βαθιά εκτίμηση των προσόντων και της προσφοράς τους, εργαστήκαμε με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού οργανισμού και την ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Είμαι υπερήφανος για τους συνεργάτες και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς λειτουργούς που καταφέραμε μέσα από αυτόν τον ορυμαγδό των αντίξοων καταστάσεων, με πολύ λιγότερο προσωπικό (αθρόες συνταξιοδοτήσεις, μηδενικοί μόνιμοι διορισμοί), να λειτουργήσουμε τα σχολεία χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα της παρεχόμενης μάθησης. Αυτό έγινε με πολλή δουλειά από όλους τους συναδέλφους μου και με την κατά το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση όλου του έμψυχου δυναμικού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

 

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Δημήτριος Γκίνης

 

 Να θυμίσουμε επίσης την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Πειραιά για τον περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης(η απόφαση είχε ληφθεί το Δεκέμβρη του 2014):

Α. Τη διαγραφή από μέλος της ΕΛΜΕ, του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής Δ. Γκίνη,  γιατί  απ’ τη θέση που κατέχει προωθεί-υλοποιεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική και έχει πάρει αποφάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τους σκοπούς και τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ , οι οποίες έχουν σοβαρές επιπτώσεις στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, όπως:

α) Με αποφάσεις του μετακινήθηκαν εκπαιδευτικοί από το ΠΥΣΔΕ- ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκουν σε άλλο, χωρίς να το ζητήσουν.

β) Κατάργησε τμήματα στα ΕΠΑΛ με σοβαρές εκπαιδευτικές, κοινωνικές, εργασιακές επιπτώσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς,αλλά και στο ίδιο το σχολείο.

γ) Εισηγήθηκε συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων.

δ) Σχεδόν σε κάθε κινητοποίηση-παράσταση μας στην Περιφέρεια καλεί ισχυρή αστυνομική δύναμη.

ε) Στο πλαίσιο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στερεί το δικαίωμα της άδειας άνευ αποδοχών από εκατοντάδες εκπαιδευτικούς.