Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Ανακοινώσεις
  • /Οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών η διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτών.

Οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών η διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτών.

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Νο 23

του τακτικού αιρετού μέλους Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Βασίλη Βαρσόπουλου     [email protected]

και του αναπλ. αιρετού μέλους Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Κατερίνας Δημοπούλου  [email protected]

εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο
ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

 

ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΣΠΕ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ                                                                                    16/9/2018

Για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και τη διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτών.

Συναδέλφισσες/οι

  1. Καλωσορίζουμε τους συναδέλφους/-ισσες αναπληρωτές/-τριες που προσλήφθηκαν στην Β’ Αθήνας.

Με την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών των μονίμων και την τοποθέτηση των αναπληρωτών στα σχολεία είμαστε αναγκασμένοι να  παρατηρήσουμε τα εξής:

Είναι ΝΤΡΟΠΗ το Υπουργείο και η Κυβέρνηση να πανηγυρίζουν για την κάλυψη των χιλιάδων χρόνιων και πάγιων αναγκών στην εκπαίδευση με αναπληρωτές. Είναι αληθινός ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ, γιατί οι συνάδελφοί μας εδώ και 10-15 χρόνια παραμένουν στην αδιοριστία, καταδικασμένοι να ζουν σε ένα καθεστώς συνεχούς εργασιακής ομηρίας και ανασφάλειας.

Η σημερινή Κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ) ακριβώς όπως και οι προηγούμενες Κυβερνήσεις (ΝΔ –ΠΑΣΟΚ) τήρησαν με θρησκευτική ευλάβεια ΟΛΟΥΣ τους μνημονιακούς νόμους για πάγωμα των διορισμών στην εκπαίδευση, περικοπές, συγχωνεύσεις κλπ. Είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ  η Κυβέρνηση να μιλά για τέλος των Μνημονίων και επαναφορά στην κανονικότητα όταν οι μόνιμοι διορισμοί είναι μηδενικοί και οι αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών είναι περίπου 30.000 τα τελευταία χρόνια. Για μια ακόμη χρονιά η ελαστική εργασία αποτελεί τη «λύση» των εκρηκτικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας. Το θυμό της αδιοριστίας ακολουθεί το άγχος της πρόσληψης και η αγωνία κορυφώνεται με την έκπληξη των κενών και της τελικής τοποθέτησης. Οι ελαστικά εργαζόμενοι αποτελούν πλέον το σκελετό του δημόσιου σχολείου.

Στην Β’ Αθήνας προσλήφθηκαν

 

  ΠΕ70 ΠΕ60 ΠΕ08 ΠΕ91 ΠΕ11 ΠΕ79
2017 17 28 46 34    
2018 99 35 56 41 5 4

 

ΣΜΕΑΕ-ΤΕ ΠΕ71 ΠΕ70.50 ΠΕ60.50 ΠΕ61 ΠΕ08 ΠΕ11 ΠΕ16 ΠΕ19 ΠΕ32
2017 47 2 17 2 4 1 3 2 2
2018 70 24 7

 

 

Παράλληλη ΠΕ70ΕΑΕ ΠΕ70.50 ΠΕ60.50
2017 28 32 9
2018 66 8

 

Μετά και τις τοποθετήσεις όλων των διαθέσιμων ειδικοτήτων τα κενά* σύμφωνα με τη Διεύθυνση Π.Ε. διαμορφώνονται ως εξής:

Κενά ΠΕ70 ΠΕ60 ΠΕ05 ΠΕ06 ΠΕ07 ΠΕ08 ΠΕ11 ΠΕ79 ΠΕ86 ΠΕ91
2017 +6 -5 0 0 -3 -25 0 +3 0 -11
2018 0 0 0 0 0 -15 -10 -6 0 -10

 

*Τα κενά αυτά στην πραγματικότητα είναι πολύ περισσότερα μιας και δεν έχουν υπολογιστεί: α) για κάθε δύο τμήματα ολοήμερου ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος, β) οι απαραίτητες ενισχυτικές διδασκαλίες και φυσικά γ) οι τυχόν μακροχρόνιες άδειες των συναδέλφων-ισσών.

 

Στην ειδική αγωγή μετά και τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα κενά διαμορφώνονται ως εξής:

Κενά ειδικής αγωγής Παράλληλη Δημοτικών Παράλληλη Νηπ/γείων Ειδικά ΔΣ και τμήματα ένταξης
2017 244 19
2018 170 20

 

 

  1. Για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών

 

Από 3-14 Σεπτεμβρίου 2018 ολοκληρώθηκαν από το ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας μετά από πολλές ταλαιπωρίες και χρονοκαθυστέρηση όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές: τοποθετήσεις υπεράριθμων, εκπαιδευτικών στη διάθεση, αποσπασμένων εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ, αμοιβαίες αποσπάσεις, επανατοποθετήσεις και τοποθετήσεις αναπληρωτών.

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα κενά γέννησαν τεράστιο προβληματισμό σε μας και ανησυχία σε συναδέλφους και γι’ αυτό απευθυνθήκαμε στον Δ/ντη εκπαίδευσης. Η απάντηση ήταν ότι ανακοινώθηκαν τα κενά που αφορούσαν σε πάνω από 12 ώρες και ότι μικρότερα κενά θα δοθούν σε 2η φάση σε όλους για συμπλήρωση ωραρίου. Τελικά τα κενά ΠΕ11 βγήκαν εκ νέου, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με λιγότερες από 12 ώρες, καθώς δεν έβγαιναν τα προγράμματα των σχολείων διαφορετικά

Διασφαλίσαμε με τη συνεχή παρουσία μας στο ΠΥΣΠΕ την διαφανή και ορθή τοποθέτηση βάσει μορίων και κοινωνικών κριτηρίων όλων των συναδέλφων. Το τραγικό στην όλη διαδικασία ήταν ότι εξαιτίας των στενών χρονικών περιθωρίων (της τάξης των λίγων ωρών κάθε φορά) οι εντατικοί ρυθμοί εργασίας των διοικητικών υπαλλήλων και των μελών του ΠΥΣΠΕ δεν αντικατοπτρίστηκαν στο τελικό αποτέλεσμα. Παρ’ όλα αυτά, με τη βιασύνη της να ολοκληρώσει τις τοποθετήσεις αμέσως, η Διεύθυνση Π.Ε. της Β’ Αθήνας υπηρέτησε πιστά τη βασική επιδίωξη του επικοινωνιακού προφίλ του Υπουργείου, την εικόνα «του όλα καλά καμωμένα» τη μέρα του αγιασμού στα σχολεία. Δική μας επιδίωξη είναι ο διορισμός όλων των εκπαιδευτικών που όπως το ίδιο το Υπουργείο αποκαλύπτει καλύπτουν τις πρώτες βασικές ανάγκες για την εκκίνηση και μόνο των σχολείων μας.

Θύματα αυτής της κατάστασης είναι και οι συνάδελφοι/ισσες των ειδικοτήτων οι οποίοι για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναγκάζονται να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο (3-5 σχολεία!!!). Κάθε σχ. χρονιά έχουμε να αντιμετωπίσουμε την αδικία που συντελείται με τους δεκάδες συναδέλφους που βρίσκονται στη διάθεση καθώς δεν έχουν δοθεί οργανικές θέσεις στα σχολεία με αποτέλεσμα να βρίσκονται μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας σε περιπλάνηση κάποιες φορές υποχρεωτικά μετακινούμενοι.

Την Παρασκευή 14/9 δημοσιεύτηκαν οι ομάδες σχολείων για εκπαιδευτικούς ΠΕ05 και ΠΕ07. Από το τμήμα εκπαιδευτικών θεμάτων στάλθηκαν στα σχολεία (χωρίς να ενημερωθούν προηγουμένως οι ενδιαφερόμενοι-ες εκπαιδευτικοί!) οι συμπληρώσεις ωραρίου των συναδέλφων ΠΕ 79, ΠΕ11, ΠΕ 86. Λαμβάνοντας υπόψη και τις πρόσφατες αλλαγές από την μείωση ωραρίου κατά 2 ώρες υποδιευθυντών α΄& β΄ καθώς και των υπευθύνων σχολικών βιβλιοθηκών κατά 3 ώρες, η διάθεση επιπλέον 2-4 ωρών των παραπάνω ειδικοτήτων για τις ανάγκες των σχολικών μονάδων καθίσταται αναγκαία. Επίσης διεκδικούν οι συνάδελφοι/ισσες των ειδικοτήτων (αγγλικά, γαλλικά, γυμναστές κλπ) να γνωρίζουν πότε και με ποιο τρόπο θα καλύψουν το ωράριό τους. Πρέπει να δημοσιοποιούνται τα κενά, οι συνάδελφοι να δηλώνουν προτιμήσεις και το ΠΥΣΠΕ να τους τοποθετεί σε όμορα σχολεία.

 

  1. Παράλληλη Στήριξη

Για τα κενά στην παράλληλη στήριξη όπου οι ανάγκες είναι τεράστιες έγινε επιλογή των θέσεων που ανακοινώθηκαν από την επιτροπή που αποτελείται: από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης τους Σχολικούς Συμβούλους και το ΚΕΔΔΥ. Έτσι ενώ οι ανάγκες σύμφωνα με τα εγκεκριμένα αιτήματα ήταν 190, “δημιουργήθηκαν” 66 θέσεις δασκάλων και 8 θέσεις νηπιαγωγών, όσοι ήταν και οι εκπαιδευτικοί που προσελήφθησαν, αφήνοντας μαθητές με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς καμία ή χωρίς πλήρη υποστήριξη και περιορισμένες επιλογές στους εκπαιδευτικούς.

Συναδέλφισσες/οι

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε εδώ και τώρα:

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς ΟΛΩΝ των αναπληρωτών ΤΩΡΑ με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Να δίνονται στη δημοσιότητα όλα τα κενά για τις τοποθετήσεις των συναδέλφων. Τοποθετήσεις ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών με έγκριση του ΠΥΣΠΕ και όχι με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
  • Οι ανάγκες σε Παράλληλη Στήριξη θα πρέπει να καλύπτονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΑΠΟΛΥΤΑ, όπως προβλέπουν οι σχετικές γνωματεύσεις και ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ για το κάθε παιδί που την έχει ανάγκη, με πλήρη κάλυψη όλων των ωρών που χρειάζεται το κάθε παιδί.

Ενάντια στους μνημονιακούς περιορισμούς και στις πολιτικές που στερούν από το δημόσιο σχολείο τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία του και καταδικάζουν δεκάδες χιλιάδες συναδέλφους μας στην ελαστική, ευέλικτη και ανασφαλή εργασία πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα χωρίς να ξεχνάμε ποτέ ότι:

ΣΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕ ΧΩΡΟΥΝ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε:

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: Βασίλης Βαρσόπουλος

Τηλ.: 6976899879

Email: [email protected]

Αναπληρωματική αιρετή Β΄ Αθήνας: Κατερίνα Δημοπούλου

Τηλ.: 6907040366

ΕMail: [email protected]