Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Ανακοινώσεις
  • /Η Παράλληλη Στήριξη για όλα τα παιδιά που τη δικαιούνται μετατρέπεται σε παράλογη «στήριξη». Όχι στη λογιστική λογική των συμπληρωμάτων!

Η Παράλληλη Στήριξη για όλα τα παιδιά που τη δικαιούνται μετατρέπεται σε παράλογη «στήριξη». Όχι στη λογιστική λογική των συμπληρωμάτων!

 

        ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

        ΣΥΛΛΟΓΟΥ “Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ”

 

      Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις

Η Παράλληλη Στήριξη για όλα τα παιδιά που τη δικαιούνται

μετατρέπεται σε παράλογη «στήριξη»!

                      Όχι στη λογιστική λογική των συμπληρωμάτων!

        

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Με απροκάλυπτα λογιστική  λογική,  με καταστρατήγηση των γνωματεύσεων του ΚΕΔΔΥ   και με επικίνδυνη μεθόδευση  για  την ασφάλεια και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, παράνομα και παράτυπα  «μοιράστηκαν» και φέτος οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης στη Διεύθυνση Β΄ Αθήνας. Για ένα σύνολο 244  εγκεκριμμένων και υπογεγραμμένων από το ΥΠΠΕΘ αιτήσεων για τα Δημοτικά Σχολεία και 19 για τα Νηπιαγωγεία προσλήφθηκαν 60 + 14  εκπαιδευτικοί αντίστοιχα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε δύο σχολικές μονάδες ο καθένας και σε περισσότερα από ένα παιδιά σε κάθε σχολείο με προσωπική απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Η συνεδρίαση της επιτροπής, όπως πληροφορηθήκαμε, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 14/9, με εισήγηση και επίμονη προτροπή  του Δ/ντή Εκπ/σης και τη  συμφωνία – ανοχή ορισμένων σχολικών συμβούλων,  μεταξύ αυτών και του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής,  και παρά την αντίθετη γνώμη της Προϊσταμένης του ΚΕΔΔΥ Β΄ Αθήνας  κατέληξε  στην τοποθέτηση – διαμοιρασμό του ωραρίου των εκπαιδευτικών (αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών) παράλληλης στήριξης σε τρεις – τέσσερις μαθητές στα δημοτικά Σχολεία και σε περισσότερους από ένα σε κάποια Νηπιαγωγεία. Παραγράφουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των 263 μαθητών της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας που χρήζουν παράλληλης στήριξης ανατρέποντας ουσιαστικά τις αποφάσεις του ΚΕΔΔΥ για παροχή πλήρους κάλυψης των μαθητών αυτών με εκπαιδευτικούς παράλληλής στήριξης για όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο.

Ταυτόχρονα με την υλοποίηση της σχετικής περσινής εγκυκλίου που επικαιροποιημένη  επανεκδόθηκε και φέτος θα επιχειρηθεί με  διάφορες αλχημείες  η κάλυψη των αναγκών σε παράλληλη στήριξη ενώ αναμένεται η πρόσληψη νέου αριθμού αναπληρωτών ώστε να επιχειρηθεί νέα ανακατανομή, με τους μαθητές να μοιράζονται και να αλλάζουν εκπαιδευτικούς σαν μπαλάκια σε γήπεδο τένις.    

Η εγκύκλιος αυτή ρευστοποιεί ακόμα περισσότερο μια ρευστή δομή της Ειδικής Εκπαίδευσης και αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη για το παραπέρα ξήλωμά της. Επιτρέπει την συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σε μαθητές με αναπηρίες που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, εξοικονομώντας χρήματα από την ακύρωση των προσδοκώμενων προσλήψεων και ταυτόχρονα βαθαίνει την αντιδραστική αντιπαιδαγωγική «μεταρρύθμιση» που οδηγεί σε ακύρωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Έτσι λοιπόν «παρέλαση εκπαιδευτικών» γενικής εκπαίδευσης, θριαμβολογώντας μάλιστα ότι θέτει το όριο των 4 εκπαιδευτικών (!),  προβλέπει η εγκύκλιος του Υπουργείου για κάθε μαθητή που δικαιούται παράλληλη στήριξη. Με εισήγηση των σχολικών συμβούλων Γενικής Αγωγής προς τους Δ/ντές Εκπαίδευσης και με ανάθεση του Δ/ντή Εκπαίδευσης, κάθε μαθητής, που με ευθύνη του κράτους λόγω πλημμελούς υποστήριξής του από εκπαιδευτικό  Ειδικής Αγωγής υπολείπεται σε ώρες υποστήριξης που ορίζει το ΚΕΔΔΥ, θα καλύπτει τις ώρες αυτές από τα «περισσεύματα» ωρών εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής.

Στο βωμό   της πολιτικής αυτής,  δεκάδες γονείς θα αναγκαστούν για μια ακόμη φορά να καταφύγουν στην ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη, γεγονός που αναδεικνύει μια παραπέρα ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας του Δημόσιου Σχολείου ενώ δεκάδες άλλα παιδιά θα  μοιραστούν ως « αναλογικά κλάσματα » στους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς. 

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Καλούμε του συλλόγους διδασκόντων να μην συντάξουν πρακτικό κατανομής των ωρών υποστήριξης των παιδιών που σύμφωνα με τις γνωματεύσεις του ΚΕΔΔΥ δικαιούνται Παράλληλη Στήριξη καθώς ούτε την αρμοδιότητα αυτή έχουν ούτε την ευθύνη αυτή πρέπει να αναλάβουν. Η λογιστική κατανομή που με προφορικές εντολές της Διοίκησης τους ανατίθεται είναι παράνομη όσο και επικίνδυνη για την ασφάλεια και την υποστήριξη των παιδιών αυτών ενώ ποινικές ευθύνες ενδέχεται να αναζητηθούν αν οποιοσδήποτε γονέας που το παιδί του έχει απόφαση από το ΚΕΔΔΥ για πλήρη παράλληλη στήριξη στραφεί νομικά εναντίον αυτών που αποφάσισαν το αντίθετο από αυτό που βεβαιώνει το ΚΕΔΔΥ.

Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης οφείλει εγγράφως και ονομαστικά και σύμφωνα με τις γνωμοδοτήσεις του ΚΕΔΔΥ να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης που τοποθετεί στα σχολεία την υποστήριξη των παιδιών που τη δικαιούνται καθώς όπως γνωρίζουμε η Παράλληλη στήριξη είναι ατομική, ονομαστική και για το λόγο αυτό προσλαμβάνεται ένας εκπαιδευτικός αποκλειστικά για κάθε συγκεκριμένο μαθητή.

 Δεν πρεπει να ξεχνάμε ότι  η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες:

Αποτιμάται από το αναγκαίο επιστημονικό προσωπικό που απαιτείται για να καλύψει τις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν λόγω εγγενών δυσκολιών, από το σταθερό πλαίσιο φοίτησης, από τη μονιμότητα του εκπαιδευτικού (και όχι μόνο) προσωπικού που εμπλέκεται στην εκπ/κή διαδικασία, καθώς και από τις αναγκαίες και στοχευμένες εκπ/κές παρεμβάσεις που εκτείνονται σε όλη την κλίμακα της σχολικής ζωής, τυπικού και άτυπου προγράμματος. Τα ίδια κριτήρια ισχύουν και για τα ΤΕ και τα Ειδικά Σχολεία, τα οποία με την εγκύκλιο «αποψιλώνονται» από το επιστημονικό προσωπικό που χρειάζονται για να επιτελέσουν του έργο τους, αφού και αυτά θα μπορούν να «στελεχωθούν» με “περισσεύματα ωρών εκπ/κών Γενικής Αγωγής.”

Το Υπουργείο Παιδείας, πιστό στις οδηγίες ΕΕ και ΟΟΣΑ, με σημαία την «πλήρη ένταξη» δομών, εκπαιδευτικών, και κυρίως μαθητών της Ειδικής Εκπαίδευσης στη Γενική, δίνει καίριο χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες. Ακυρώνοντας στην πράξη την αναγκαιότητα ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, «κατεβάζει» τον πήχη των προσδοκιών της εκπαίδευσής τους.

Το σημερινό υπουργείο, πατώντας στη νομοθετική «προίκα» προηγούμενων κυβερνήσεων και συγκυβερνήσεων, οδηγεί τους γονείς σε απόγνωση, τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής σε ανεργία και τους μαθητές με ειδικές ανάγκες  στη στέρηση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ.