Free songs
  •  
  •  

Η διακήρυξη και το ψηφοδέλτιο της “Διέξοδος η Αγωνιστική Συσπείρωση” στις εκλογές των αιρετών στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας

 

πασχ2

Δείτε την διακήρυξη και το ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των αιρετών, εκπροσώπων των εργαζομένων, στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας.

Συμμετέχουν τα 3 συνδικαλιστικά σχήματα από τους 3 Συλλόγους Π.Ε. της Β΄Αθήνας.

Από το Σύλλογο “Ο ΣΕΦΕΡΗΣ” η “Α.Σ.Ε.” (Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών)

Από το Σύλλογο “ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ” η “ΔΙΕΞΟΔΟΣ”

Από το Σύλλογο “Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ” η “ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ”

ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Οκτώβρης 2016

 

  Το Σχολείο σήμερα!

 

Στο κεντρικό πολιτικό τοπίο όπου η κοινωνία βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στη δίνη της καπιταλιστικής κρίσης που  βαθαίνει με επερχόμενη την τρίτη αξιολόγηση και που ολόκληρο το πολιτικό σύστημα υπηρετεί τη μνημονιακή βαρβαρότητα ή στην καλύτερη περίπτωση, αρκείται στην ανέξοδη, εκ του ασφαλούς καταγγελία της, την εποχή αυτή βιώνουμε τη μεγαλύτερη επίθεση ενάντια στο Δημόσιο Σχολείο.  Με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν να μας πείσουν ότι τα σχολεία λειτουργούν «άψογα» από τις 12/9 επικαλούμενοι  την επιστροφή στην «κανονικότητα» της μνημονιακής πολτικής που ακολουθούν και εφαρμόζουν και στο χώρο της Δημόσιας Εκπ/σης. Πρόκειται για μια « κανονικότητα » που μετατρέπει το Δημόσιο Σχολείο σε κέντρο διερχομένων, εκπαιδευτικών περιπλανώμενων και σαστισμένων που τρέχουν αλλόφρονες να συμπληρώσουν κενά για να «λειτουργήσει» στοιχειωδώς το υπό διάλυση αγαθό της Δημόσιας Παιδείας. Μια «κανονικότητα» των  μηδενικών  διορισμών,  της  σταθερής μείωσης των προσλήψεων και των δαπανών για τα σχολεία, την τραγικη υποβάθμιση των υποστηρικτικών δομών, με στόχο την κατάργησή τους.

Και εμείς πρέπει  να πιστέψουμε και  αποδεχτούμε αυτήν την «κανονικότητα». Το d1 «δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς», τώρα γίνεται  «έτσι πρέπει να είναι».   

Βιώνουμε το σχολείο των περικοπών, το σχολείο που η παιδαγωγική αντικαθίσταται από την κατακερματισμένη γνώση της  αποσπασματικής πληροφορίας, το σχολείο «χυλός» όπου όλοι μπορούν να διδάσκουν τα πάντα με στόχο να βγαίνει το ωρολόγιο πρόγραμμα χωρίς μόνιμους διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, το σχολείο των υποκριτικών δράσεων  ωραιοποίησης του αποκρουστικού προσώπου της ημιμάθειας και της προετοιμασίας των αυριανών αναλώσιμων απασχολούμενων, το σχολείο του αποκλεισμού των λειτουργικά και κοινωνικά ευπαθών, το σχολείο  της παραγωγής του «υλικού» που θα εξυπηρετήσει  τα συμφέροντα και τις ανάγκες της καπιταλιστικής ανάπτυξης.  Το σχολείο της φτώχειας και της μιζέριας για τους πολλούς  και δευτεροκλασσάτους. Το σχολείο των μαθητών που στοιβαγμένοι  σε υπερπληθωρικές τάξεις αγωνίζονται  ασυνείδητα αλλά πεισματικά να κρατήσουν το δικαίωμα στην ευτυχισμένη αθωότητα της παιδικής ηλικίας.

Η «μονιμοποίηση της αδιοριστίας»  και η παγίωση  της κουλτούρας της κινητικότητας και της ελαστικής εργασίας  στη συνείδηση των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας συνιστούν στρατηγική , ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων) που μέχρι πέρυσι δούλευαν σήμερα βρίσκονται στα αζήτητα της ανεργίας.  Ταυτόχρονα οι αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης στο χώρο της Παιδείας λειτουργούν διαλυτικά στη συνοχή του σώματος των συλλόγων διδασκόντων αλλά και στην παιδαγωγική σημασία του σταθερού προσώπου στην παιδαγωγική σχέση μαθητή –εκπαιδευτικού. Όλα στον  αέρα λοιπόν για να προτάσσεται η λογική του «εγώ» στη θέση του επικίνδυνου «εμείς».

Το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο οδεύει ολοταχώς στη διάλυσή του  με τη θεσμοθέτηση μέσω των Υ.Α. και των τροπολογιών και των  νέων αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων, καθώς καταστρέφεται  όποια έννοια παιδαγωγικής διάστασης είχε το πρόγραμμά του, ενώ το ΥΠ.Π.Ε.Θ. υποδαυλίζει τις εντάσεις και τους ανταγωνισμούς μεταξύ των εκπαιδευτικών χρησιμοποιώντας την τακτική του «διαίρει και βασίλευε» προκειμένου να περάσει και να εδραιώσει την πολιτική του που στόχο έχει την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εκπαιδευτικών και τη φαλκίδευση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Το Νηπιαγωγείο  εντάσσεται και αυτό στην τροχιά των συντηρητικών αναδιαρθρώσεων.  H αποδόμηση του παιδαγωγικού χαρακτήρα του Ολοήμερου νηπιαγωγείου, ανοίγει το δρόμο στη δημιουργία τμημάτων δημιουργικής απασχόλησης 3ωρης διάρκειας -πιθανόν σε σύντομο διάστημα υπό την εποπτεία των Δήμων- χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ με voucher που θα δίνονται στο γονέα για να εγγράψει όπου θέλει το παιδί του, με προσωπικό όχι απαραίτητα εκπαιδευτικούς και με ελαστικές μορφές εργασίας. Η έκδοση ταυτόχρονα και δεύτερης Υπουργικής Απόφασης που «καθορίζει το ωράριο των Νηπιαγωγών», θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «το μεγαλύτερο ανέκδοτο του καλοκαιριού»! Η αντιστοίχιση του ωραρίου με τους δασκάλους, με βάση το ν.4115/2013, σημαίνει ότι για το 99,99% των Νηπιαγωγών  αυξάνεται το ήδη επιβαρυμένο διδακτικό τους ωράριο και νομοθετείται και με τη βούλα το 25ωρο, το μεγαλύτερο διδακτικό ωράριο στην Εκπαίδευση  (που στην πραγματικότητα είναι το 30ωρο).

 

dd1…και αφελώς ή και με ιδιοτέλεια πιστεύαμε

πως άμα μάθουμε να καταπίνουμε τις ταπεινώσεις

και κοιτάζουμε τη δουλειά μας

θα χάσουμε λιγότερα

Πολιτικά αποτελεσματικό και επικίνδυνο είναι εκείνο το κίνημα που σταθερά διεκδικεί όλο τον πλούτο που έχει παράξει ο κόσμος της εργασίας. Διεκδικεί τη ριζική αναδιανομή του πλούτου υπέρ των εργαζομένων,  με τον αγώνα ενάντια στην ανεργία για μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους, με αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, με ακώλυτη βαθμολογική – μισθολογική εξέλιξη, με αποκατάσταση των μισθολογικών απωλειών και λιγότερο χρόνο αλλά και χρόνια εργασίας, με 15% για την Παιδεία, με τους απαραίτητους μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, με οργανικές θέσεις για όλους και  με κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα.

Μιλάμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών, τις μορφωτικές και κοινωνικές ανάγκες των παιδιών, τα συμφέροντα της εργαζόμενης πλειοψηφίας.

Σ’ αυτή τη συγκυρία γίνεται ακόμη πιο έντονη η ανάγκη παρουσίας  ενός συνδικάτου αποφασισμένου να ξεκινήσει ανένδοτο αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής-αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Για να συμβεί αυτό πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί της τάξης να πάρουμε ττην κατάσταση  στα χέρια μας, να αγωνιστούμε για την αλλαγή του γενικού προσανατολισμού του συνδικαλιστικού κινήματος και της Δ.Ο.Ε..

 Το εκπαιδευτικό κίνημα μπορεί και οφείλει  να συμβάλλει στη δημιουργία   ενός  πλατιού, ενωτικού, κοινωνικοπολιτικού και αγωνιστικού μετώπου που θα παλέψει για την ανατροπή των αντιλαϊκών  πολιτικών  και των  κυβερνήσεων που τις εφαρμόζουν, την απαλλαγή από τους πάτρονες της αντεργατικής– αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των Ε. Ε. και Δ.Ν.Τ., οργανώνοντας  μαζικό συντονισμένο αγώνα , μέσα από τις  Γεν. Συνελεύσεις των Συλλόγων και των σωματείων ,  στην εκπαίδευση, στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, σε όλη τη δοκιμαζόμενη  κοινωνία.

 

Γιατί  συμμετέχουμε στις εκλογές για τα Yπηρεσιακά Συμβούλια!

Τα Yπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΠΕ ) αποτελούν όργανα της  Διοίκησης , που με την επίφαση μιας δήθεν δημοκρατικής λειτουργίας  με τη μειοψηφική συμμετοχή  των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων,  επιδιώκουν την εξασφάλιση της ακώλυτης λειτουργίας του διοικητικού μηχανισμού για την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής  σε επίπεδο στελέχωσης, υπηρεσιακών μεταβολών, μεταβολών στη λειτουργία των σχολικών μονάδων κλπ.

αιρετΣτο πλαίσιο αυτό η συμμετοχή των αιρετών δεν μπορεί να έχει αποφασιστικό χαρακτήρα, αντίκρισμα στη λήψη των αποφάσεων. Αντίθετα χρησίμευσε στη δημιουργία ενός καθεστώτος πελατειακών σχέσεων και αδιαφάνειας   που εξυπηρέτησε τους στόχους της Διοίκησης,  δια μέσου των εκπροσώπων   του κυβερνητικού συνδικαλισμού.

Τη διετία 2014 – 2016 που ολοκληρώνεται τώρα, το εκπαιδευτικό κίνημα συνέχισε μια πορεία δημιουργίας   συνθηκών  απορρύθμισης  του  μπλοκ Διοίκησης  και κυβερνητικού-γραφειοκρατικού συνδικαλισμού με την εκλογή στη θέση του αιρετού ενός εκπροσώπου του ανεξάρτητου ταξικού ρεύματος σε όλα τα ΠΥΣΠΕ της Αττικής και σε πολλά ΑΠΥΣΠΕ  απειλώντας  την ηγεμονία των κυβερνητικών παρατάξεων.

Αυτή τη διετία η Διέξοδος Αγωνιστική Συσπείρωση εξέλεξε για δεύτερη  φορά αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας.  Η διετής θητεία υπηρετήθηκε από δύο συναδέλφους μας (τακτικό και αναπληρωματικό) εφαρμόζοντας την εναλλαγή.  Αυτοί  λειτούργησαν στην κατεύθυνση της ανάδειξης των προβλημάτων   που προκαλούν οι σχεδιασμοί και οι μεθοδεύσεις  της κυβέρνησης και της Διοίκησης της Εκπαίδευσης: Ασκώντας έλεγχο και ενημερώνοντας  τους συναδέλφους και την κοινωνία, αποκαλύπτοντας  και καταγγέλλοντας αυθαιρεσίες, παράνομες ενέργειες της Διοίκησης και αδιαφανείς διαδικασίες,  αρνούμενοι να επικυρώσουν   παράτυπες και παράνομες τακτικές  τόσο στο επίπεδο της υπεράσπισης των εργασιακών, συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (κρίση υπεραριθμιών, τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, δασκάλων, νηπιαγωγών Γενικής και Ειδικής Αγωγής  και ειδικοτήτων)αποχωρώντας  και από τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ,  όσο και των μορφωτικών  και  εκπαιδευτικών δικαιωμάτων, των αναγκών των μαθητών και της Δημόσιας – Δωρεάν εκπαίδευσης.

      Συνέβαλαν με την  αγωνιστική συμμετοχή  και την ψήφο τους στο Α΄θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο ως εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών στην απαλλαγή συναδέλφισσάς μας από την άδικη πειθαρχική  δίωξη που είχε ασκηθεί εναντίον της.

Έδρασαν σε συνεργασία και συντονισμό με τους  Συλλόγους  Εκπ/κών Π. Ε. της Β΄Αθήνας  εφαρμόζοντας τις αποφάσεις των Δ.Σ. και των Γ. Σ. και υλοποιώντας κοινές δράσεις,  κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, μπλοκάρισμα της λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ,   για προβλήματα που αφορούσαν στη λειτουργία των σχολικών μονάδων, ειδικά μετα τις νέες αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις για το νεό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο σχετικά με τα ωρολόγια προγράμματα, τα Τ.Ε. και την παράλληλη Στήριξη,  στις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών,  στον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή των αντεργατικών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών στο χώρο της Δημόσιας Εκπ/σης, στον αγώνα ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις .

Δεν είναι παντοδύναμοι! Να τους ανατρέψουμε!

Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που έγινε……ΠΑΣΟΚ  ξεπουλώντας ιδέες, αγώνες και ελπίδες ενός ολόκληρου λαού στο βωμό του κυβερνητισμού και της πλήρους συνθηκολόγησής του με τις δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού αποδεχόμενος να γίνει όργανο και εφαρμοστής των ίδιων νεοφιλελεύθερων αντιλαϊκών πολιτικών που μέχρι πέρυσι αποδοκίμαζε, έχει το θράσος να καταβάζει ψηφοδέλτια (όπως το ψηφοδέλτιο της ΕΡΑ που διεκδικεί την ψήφο των συναδέλφων και στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας) για να «υπερασπιστεί» τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζόμενων που ο ίδιος ξεπουλάει.

 Το ΠΑΣΟΚ που έγινε «Δημοκρατική Συμπαράταξη»   διασχίζοντας  έναν κατάξερο Ελαιώνα  στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου για να καταλήξει (πριν διαλυθεί) μία μικρή λακουβίτσα που  αντικατοπτρίστηκε πρόσκαιρα  στα γαλαζοπράσινα  ΑΚΣΥΑκά  λασπόνερα  ώσπου τελικά να εξατμιστεί.

Η ΔΑΚΕ πανηγυρικά  απούσα, εκκωφαντικά σιωπηλή, μεγαλοπρεπώς  ανύπαρκτη  απέναντι στη βαριά   τραυματισμένη καθημερινότητα του σχολείου  και  των εκπαιδευτικών απέδειξε για άλλη μια φορά πως ο βασιλιάς είναι γυμνός. Από  το σκοτεινό της παρασκήνιο ωστόσο κάνει  ό,τι περνά από το χέρι της,  για να εξυπηρετήσει  τα καταστροφικά σχέδια των πατρώνων της, προετοιμάζοντας την έλευση του Κ. Μητσοτάκη προσπαθώντας να αποκρύψει το αποκρουστικό πρόσωπο της νεοφιλελεύθερης εκπαιδευτικής πολιτικής που και η ίδια αποδέχεται και προωθεί.

Να φέρουμε τα Πάνω Κάτω

Οι υποψήφιοι της ΔΙΕΞΟΔΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ με τη  συμμετοχή μας στις εκλογές  ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας :  

Στοχεύουμε  στην  ανάπτυξη της κινηματικής δράσης και όχι στη συνδιαχείριση της κυβερνητικής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής  που εφαρμόζουν οι εκπρόσωποι  του κρατικού συνδικαλισμού της συνδιαλλαγής. Είμαστε αντίθετοι με την κατάληψη κυβερνητικών θέσεων και τη μεταπήδηση από τη θέση του συνδικαλιστή στη θέση του στελέχους εκπαίδευσης ή κάθε είδους κυβερνητικού στελέχους. Πιστεύουμε ότι οποιαδήποτε σχέση του συνδικαλισμού με τη διοίκηση, άμεση ή έμμεση, αποτελεί κραυγαλέα έκφραση  του καθεστωτικού – κυβερνητικού – κρατικού- συνδικαλισμού, τον οποίο πολεμάμε σε όλη την ιστορική μας διαδρομή και παρέμβαση. Είναι αυτονόητο για μας ότι ο αιρετός δεν μπορεί να είναι υποψήφιο στέλεχος εκπαίδευσης (Διευθυντές Εκπ/σης, Σχολικοί Σύμβουλοι κλπ.).

 Ασκούμε έλεγχο, αποκαλύπτουμε, καταγγέλλουμε τις αυθαιρεσίες, τις παράνομες ενέργειες, την αδιαφάνεια, το « κράτος εν κράτει » της  Διοίκησης.

Ενημερώνουμε τους συλλόγους μας και  αναδεικνύουμε στους συναδέλφους και την κοινωνία τα προβλήματα που συσσωρεύει η κυβερνητική πολιτική, το Υπουργείο και η Διοίκηση.

Υλοποιούμε τις αποφάσεις του  Δ.Σ. και των Γενικών Συνελεύσεων των  συλλόγων μας.

Εφαρμόζουμε τη λογική της εναλλαγής και μέσα στα πλαίσια της διετούς θητείας  και  την επιστροφή στην τάξη των αιρετών μας μετά τη λήξη της θητείας τους.

Στις 2 Νοέμβρη  2016

Διεκδικούμε την εκλογή μας στο ΠΥΣΠΕ  Β΄Αθήνας

Γκρεμίζουμε

Τον κρατικό συνδικαλισμό της  συνδιαχείρισης και της συναλλαγής

Τα δεκανίκια της εξουσίας που νομιμοποιούν

την αναξιοπρέπεια και την υποταγή

Την πολιτική που βγάζει στην παρανομία τα μορφωτικά δικαιώματα  των παιδιών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, την παιδαγωγική ελευθερία  και τη δημοκρατία

ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%b91 

Το ψηφοδέλτιο: 

ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Ψηφοδέλτιο του Ανεξάρτητου-Ριζοσπαστικού Συνδικαλισμού

1.Ατζέμης Αργύρης, Δάσκαλος, 5ο Αμαρουσίου                                

2.Βαγενά  Αλεξάνδρα, Δασκάλα, 8ο Αμαρουσίου                            

3.Βαρσόπουλος Βασίλης, Δάσκαλος,  9ο  Ν. Ιωνίας                          

4.Γιαννετοπούλου  Αγγελική, Δασκάλα Ειδ.  Αγωγής,  7ο  Χαλανδρίου       

5.Γκόλφη Ανδρονίκη (Νίκη),  Αγγλικών, 6ο Μεταμόρφωσης

6.Δημητρίου Δημήτρης, Δάσκαλος, 4ο Βριλησσίων

7.Δημοπούλου Αικατερίνη, Νηπιαγωγός, 2o  Ηρακλείου

8.Ιωσηφίδου Άννα, Φυσικής Αγωγής, 1ο Πεύκης

9.Καββαδία Φωτεινή, Δασκάλα, 3ο  Αμαρουσίου

10.Καραμήτρου Χρυσάνθη, Δασκάλα, 9ο Χαλανδρίου

11.Κοκκινομηλιώτης  Γεώργιος, Δάσκαλος, 8ο  Αμαρουσίου

12.Κουκουβίνου Βασιλική (Βάσυ), Δασκάλα, 5ο Αμαρουσίου

13.Κώτση Αγαθή, Νηπιαγωγός, 14ο Ηρακλείου

14.Μοναστήρας Κώστας, Δάσκαλος, 2ο Κηφισιάς

15.Μπόζα Ελευθερία, Δασκάλα, 3ο Ν. Ιωνίας

16.Οικονόμου Βασίλειος, Δάσκαλος, 1ο Ειδ. Αμαρουσίου (Σικιαρίδειο)

17.Παπαγεωργίου Ιωάννης, Δάσκαλος, 4ο  Κηφισιάς

18.Παπασπύρος Νικόλαος, Δάσκαλος, 4ο Χολαργού

19.Πολυχρονιάδης Δημήτριος, Δάσκαλος, 1ο  Αμαρουσίου

20.Σταμούλου Παναγιώτα, Δασκάλα, 1ο Αμαρουσίου

21.Σταυροπούλου Άννα-Μάγια , Νηπιαγωγός, 9ο Αγ.Παρασκευής

22.Συνοδινού Σοφία, Μουσικός, 3ο Μελισσίων

23.Τολιάκης Βασίλης, Δάσκαλος, 3ο Μελισσίων

24.Τσισμαλίδου Ιωάννα, Δασκάλα, 15ο Αμαρουσίου

25. Χαψής Χρήστος, Δάσκαλος, 1ο Μελισσίων

 

Το ψηφοδέλτιο στηρίζουν:

Διαμάντη Εύα (Θεατρικής Αγωγής – Αναπληρώτρια) 1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Ηλιάκης Γιάννης (Εικαστικών – αποσπασμένος από τη Δευτεροβάθμια) 15ο Δημ.Σχ. Αμαρουσίου

Σιούτογλου Έφη (Εικαστικών – αποσπασμένη από τη Δευτεροβάθμια) 3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Χριστόπουλος Βασίλης (Θεατρικής Αγωγής – Αναπληρωτής) 8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου