Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Ανακοινώσεις
  • /Εξ αποστάσεως επιμόρφωση: εκτός από γελοίοι, είναι πολύ επικίνδυνοι! (δείτε τις οδηγίες και το “επιμορφωτικό” υλικό)

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση: εκτός από γελοίοι, είναι πολύ επικίνδυνοι! (δείτε τις οδηγίες και το “επιμορφωτικό” υλικό)

Φωτογραφία0179

Κανείς διευθυντής να μη συμμετέχει στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση! Το υπουργείο προχωρά στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση των διευθυντών παραβιάζοντας τη νομοθεσία και εξευτελίζοντας την ήδη ευτελισμένη διαδικασία. Εκτός από γελοίοι, είναι ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!

Εμείς δεν είχαμε αμφιβολία για το τι είναι και τι προωθείται με την αξιολόγηση! Τώρα όμως και ο πιο εύπιστος, ο πιο αφελής, καταλαβαίνει ότι το υπουργείο μόνο για την εκπαίδευση δεν ενδιαφέρεται! 

 

Έτσι λοιπόν, αφού το υπουργείο προσέφυγε σε χίλιες δυο πονηριές για να πραγματοποιήσει τα σεμινάρια της ντροπής, αφού οι διευθύνσεις “έτρεχαν” να ενημερώσουν τους διευθυντές στα κινητά τους και στο παρά πέντε ότι την επομένη θα γίνει σεμινάριο, αφού έκαναν ότι περνούσε από το μυαλό τους για να τα κρατήσουν μυστικά και να τα ανακοινώσουν αιφνίδια, αφού έβαλαν ταυτόχρονα πάνω από 50 κέντρα “συμμόρφωσης” για να διασπάσουν τις δυνάμεις του κινήματος, αφού απέτυχαν σε όλα, τώρα επανέρχονται με την “επιμόρφωση” εξ αποστάσεως.

Στόχος τους είναι να ολοκληρωθεί με κάθε τρόπο αυτή η διαδικασία γιατί για να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς κάθε διευθυντής και διευθύντρια, πρέπει να έχει πιστοποίηση ως αξιολογητής, δηλαδή να έχει πάρει “πτυχίο” ότι θα εκτελέσει καλά και με επάρκεια την καρατόμηση των εκπαιδευτικών!!! 

Μόνο που για να το πετύχει αυτό, μια και απέτυχε κάθε άλλη προσπάθειά του, το υπουργείο, παραβιάζει κατάφορα τη νομοθεσία και καλεί τους διευθυντές να διαβάσουν υλικό που τους αποστέλλεται ηλεκτρονικά και στη συνέχεια να συμπληρώσουν εργασίες που επίσης θα παραδώσουν ηλεκτρονικά!!! δείτε  εδώ  το επιμορφωτικό υλικό.

 

Στη συνέχεια τους δίνει οδηγίες διεξαγωγής της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης. Δείτε τις οδηγίες   εδώ

 

Και καλεί τους διευθυντές/ντριες να εκτελέσουν ως καλοί μαθητές/τριες τις ασκήσεις τους (δείτε τις ασκήσεις εδώ), τις οποίες τους καλεί να (απόσπασμα από τις οδηγίες):

1.      Οι επιμορφούμενοι θα ετοιμάσουν τις απαντήσεις τους στις σχετικές ερωτήσεις που καλούνται να συμπληρώσουν και θα τις υποβάλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] .

2.      Στις περιπτώσεις που ο επιμορφούμενος μετά τη μελέτη του υλικού έχει απορίες, επικοινωνεί με τον αρμόδιο Διευθυντή Εκπαίδευσης ή επιμορφωτή, ο οποίος του παρέχει τις ανάλογες διευκρινίσεις.

3.       Η διαδικασία μελέτης και απάντησης στις σχετικές ερωτήσεις πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014.

 

Να ενημερώσουμε το υπουργείο για τα εξής:

 

1) Με βάση το ΠΔ 201, αναφέρεται καθαρά στο άρθρο 4 (διακοπές- αργίες-εορταστικές εκδηλώσεις) ότι οι θερινές διακοπές είναι από τις 22/6-31/8. Για να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στα σχολικά έτη 2013-2014 και 2014-2015 επιβάλλεται υπουργική απόφαση (όπως καθορίστηκε από την τροπολογία που ψηφίστηκε στο νόμο για τις λαϊκές) κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής. Είναι επίσης, γνωστό ότι ο διευθυντής/ντρια και η προϊσταμένη/ος ασκεί επάγγελμα με καθορισμένα εργασιακά δικαιώματα και καθήκοντα. Έχει όπως όλοι οι εργαζόμενοι καθορισμένο εργασιακό ωράριο (8.00-14.00) και πενθήμερο (Δευτέρα-Παρασκευή) και δεν είναι υποχρεωμένος να συμμετέχει, παρακολουθεί, ασκεί εργασιακά καθήκοντα καμία απολύτως ώρα πέραν αυτού! Τα τηλεφωνήματα στο προσωπικό κινητό και οι εντολές «να παραλάβετε μέιλ» εκτός αυτών των ωρών και ημερών είναι απολύτως παράνομα.

 

Είναι αποκαλυπτικό πώς αντιλαμβάνεται το υπουργείο από εδώ και πέρα τα καθήκοντα για εκπαιδευτικούς και διευθυντές. Ο εκπαιδευτικός (όπως φαίνεται από το επιμορφωτικό υλικό) και ο διευθυντής όπως φαίνεται και από αυτές τις ενέργειες του υπουργείου, για να θεωρείται επαρκής και καλός θα πρέπει να απεμπολεί κάθε εργασιακό του δικαίωμα. Μας θέλουν υπηρέτες ενός συστήματος που κονιορτοποιεί τους εργαζόμενους, τους μαθητές, την εκπαιδευτική διαδικασία. Μας θέλουν δούλους που θα αφιερώνουμε ψυχή τε και σώματι στους εργοδότες μας από φόβο μήπως κριθούμε ανίκανοι και απολυθούμε. Θέλουν να είμαστε κάτω από τις εντολές τους κάθε λεπτό, χωρίς ανάσα. Να εκτελούμε ότι μας ζητούν αδιαμαρτύρητα και χωρίς καμία εργασιακή προστασία! Μεταφέρουν τάχιστα την ζούγκλα του  ιδιωτικού τομέα, στο χώρο του δημοσίου.

 

2) Αποδεικνύονται πολύ επικίνδυνοι! Κάθε φύλλο συκής αφαιρείται! Οι «επιμορφώσεις τους» βρίθουν αυθαιρεσίας και αυταρχισμού. Δεν έχουν την παραμικρή νομιμοποίηση! Στα σοβαρά θα ισχυριστεί το υπουργείο ότι με αυτές τις μεθόδους «εκπαίδευσε» τη διοικητική πυραμίδα για να εκτελέσει την αξιολόγηση έστω με μια στοιχειώδη νομιμοφάνεια; Η διοικητική πυραμίδα εκπαιδεύεται μήνες τώρα, από τα σεμινάρια των σχολικών συμβούλων μέχρι τα σεμινάρια των διευθυντών, για να ασκήσει αυθαιρεσία και τρομοκρατία, για να εκτελέσει συμβόλαια θανάτου και όχι φυσικά για να προάγει την εκπαιδευτική διαδικασία!

 

Όσοι είχαν αυταπάτες ότι η αξιολόγηση έχει στόχο την καλυτέρευση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού, τώρα καταλαβαίνουν καθαρά ότι έχει αποκλειστικά χαρακτήρα χειραγώγησης. Επιδιώκει να συμμορφώσει τους εκπαιδευτικούς να υπηρετήσουν σε καθεστώς φόβου και αυθαιρεσίας, το νέο σχολείο της αγοράς. Γι’ αυτό και πραγματοποιούν σεμινάρια που εξευτελίζουν την ήδη ευτελισμένη διαδικασία! Το Υπουργείο μοιράζει πιστοποιήσεις μαϊμού και το γνωρίζει!

 

Δε θα αφήσουμε να περάσει! Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους σημερινούς διευθυντές να συνειδητοποιήσουμε ότι βρισκόμαστε σε εξαιρετικά κρίσιμο σταυροδρόμι για την εκπαίδευση και να αντιδράσουμε άμεσα. Καμία υποχώρηση στις πιέσεις, καμία αποδοχή των εκβιασμών.

Καμία συμμετοχή σε οποιαδήποτε μορφή επιμόρφωσης για την αξιολόγηση.

 

Συγκεκριμένα καλούμε:

 

Τους διευθυντές να μην απαντήσουν σε καμία ερώτηση, να μην υποβάλλουν καμία εργασία στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αναφέρεται στις οδηγίες!

 

Τη ΔΟΕ να προχωρήσει άμεσα σε απόφαση και να να καλύψει τις αρνήσεις από κάθε έργο που αφορά την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση  με τον ίδιο τρόπο που καλύπτει η ΑΔΕΔΥ τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, με την απεργιακή μορφή της αποχής από συγκεκριμένο έργο και να πάρει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα για να το υπερασπίσει.

 

Οι ενέργειες αυτές της διοίκησης (τηλεφωνήματα εκτός εργασιακού ωραρίου στα προσωπικά κινητά, παραινέσεις να δουν στα μέιλ τους το απόγευμα επιμορφωτικό υλικό που θα τους αποσταλλεί, εντολές για να ασκήσουν καθήκοντα ως 30/6 κ.λπ.):

α) είναι παράνομες διότι εκδίδονται καθ’ υπέρβαση των αρμοδιοτήτων της διεύθυνσης

β) αντίκεινται στο νόμο 1566/1985 που ορίζει τον ημερήσιο (εργασιακό εξάωρο) και τον εβδομαδιαίο (τριαντάωρο) εργασιακό χρόνο των εκπαιδευτικών. Οι ενέργειες αυτές της διοίκησης, τους υποχρεώνουν να συμμετέχουν σε μη νόμιμη διαδικασία.

Κάθε εκπαιδευτικός έχει υποχρέωση να εναντιωθεί και να επιφυλαχθεί παντός νόμιμου δικαιώματός του.

πηγή: Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε.