Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Εκπ/κή Συσπείρωση
  • /ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗΣ: ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗΣ: ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗΣ

 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!

 

Συναδέλφισσες, οι

 

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε χθες 1η Οκτωβρίου ένα ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του έργου των εκπαιδευτικών. Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε αναφέρει ότι η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους εκπαιδευτικούς θα είναι ανώνυμη και ότι η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκινά την Τρίτη, 02.10.2012, ώρα 00.00 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012, ώρα 23.59.

Είναι πλέον σε όλους γνωστό και απολύτως κατανοητό ότι  στην εποχή της μνημονιακής λαίλαπας όπως  όλα τα δημόσια αγαθά έτσι και το δημόσιο σχολείο το κάνουν ερείπιο, οικοδομώντας ταυτόχρονα το σχολείο της αγοράς.

Οι δραματικές περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων, οι συγχωνεύσεις οι παραπέρα μειώσεις των μισθών -που τελειωμό δεν έχουν-, η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, «έρχονται και δένουν» με το σχεδιασμό τους για την επιβολή της αξιολόγησης. Θέλουν να μετατρέψουν το σχολείο σε χώρο ανταγωνισμού, τρομοκρατίας και χαφιεδισμού. Τους βολεύει αυτό!

Φαρισαϊκά, οι υπηρέτες της τρόϊκας, οι κυβερνώντες επικαλούνται την ποιότητα, ενώ με την πολιτική τους αποδομούν το δημόσιο σχολείο.

Η αξιολόγηση δεν είναι μια ουδέτερη και «αντικειμενική» διαδικασία. Είναι μια διαδικασία αυταρχική και μοχλός ανατροπής των εργασιακών σχέσεων.

Σε καθεστώς μνημονιακής βαρβαρότητας η αξιολόγηση μόνο ως διαδικασία νομιμοποίησης απολύσεων, εφεδρείας και βαθμολογικής – μισθολογικής στασιμότητας μπορεί να λειτουργήσει.

Είναι ο μηχανισμός για την υπονόμευση της μονιμότητας, την τρομοκράτηση και τις μαζικές απολύσεις.

Είναι το βασικό εργαλείο για την κατηγοριοποίηση των σχολείων σε «καλά» και «κακά», την ταξική διαφοροποίηση των μαθητών και την ένταση της ιδεολογικής λειτουργίας της εκπαίδευσης.

 

Συναδέλφισσες,οι

Ως εκπαιδευτικοί έχουμε κάθε λόγο να απορρίψουμε την αξιολόγηση, γιατί έτσι αρνούμαστε να υπονομεύσουμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο, τη δημόσια εκπαίδευση και τους μαθητές μας!

ΚΑΝΕΝΑΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ