Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /ΔΟΕ:Σχετικά με την επιστολή του Διευθυντή Διεύθυνσης Π.Ε. Β’ Αθήνας

ΔΟΕ:Σχετικά με την επιστολή του Διευθυντή Διεύθυνσης Π.Ε. Β’ Αθήνας

 δοε λογότυπο

Αρ. Πρωτ.859 Αθήνα 13/5/2014

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Σχετικά με την επιστολή του Διευθυντή Β’ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με απόφασή του στις 30 Απριλίου 2014 εξέφρασε την οργή και την ανησυχία του για τα όσα απίστευτα συμβαίνουν στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής.

                Στην ίδια απόφαση αναδεικνύονταν και οι ευθύνες του συνόλου της διοικητικής ιεραρχίας η οποία όφειλε να προστατεύσει το παιδαγωγικό κλίμα της σχολικής μονάδας και τους λειτουργούς της εκπαιδευτικούς που, όπως έχει αποδειχθεί και μέσα από πειθαρχικές διαδικασίες, σε τίποτε δεν ευθύνονται για την αναταραχή που επικρατεί αντιθέτως είναι θύματά της.

                Σε επιστολή που έλαβε το Δ.Σ. από το Δ/ντή Εκπαίδευσης της Β’ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας εκφράζεται η άποψη ότι τα όσα αναφέρει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια σε ότι αφορά το πρόσωπό του αφού και αυτός είναι εγκαλούμενος σε σχέση με τα όσα συμβαίνουν στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής ακριβώς γιατί «δεν άσκησε πειθαρχική διαδικασία το 2013 κατά της συναδέλφου που τέθηκε σε αργία με απόφαση παραπομπής στο Πειθαρχικό Συμβούλιο από το ΓΕΔΔ» αλλά και για το λόγο ότι είναι εγκαλούμενος γιατί «η δασκάλα που διώκεται για τo θέμα των 2,20€ επικαλέστηκε στην απολογία της ότι ο Διευθυντής Εκπαίδευσης είναι συνάδελφος, είναι αλληλέγγυος και δεν τιμωρεί».

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν διακατέχεται από εμμονές ούτε και αμφισβητεί τα όσα αναφέρονται στην επιστολή του Διευθυντή Εκπαίδευσης της Β’ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας. Χαιρόμαστε μάλιστα για την αντίληψη που εκφράζει για το πειθαρχικό δίκαιο, τις ευθύνες της πολιτείας καθώς και για  το ρόλο του ως Διευθυντή Εκπαίδευσης.

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αυτό ακριβώς εξέφρασε, από τη δική του βεβαίως σκοπιά, για το ρόλο προστασίας των άδικα διωκόμενων εκπαιδευτικών που πρέπει να αναπτύσσει η Διοίκηση αρνούμενη να προχωρά σε πειθαρχική διαδικασία που στηρίζεται σε ανυπόστατα στοιχεία.