Free songs
  •  
  •  

ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ για τις εκλογές των υπηρεσιακών συμβουλίων

 

Διέξοδος

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

 

Οκτώβρης 2018

Με τον καιρό να ‘ναι κόντρα ….

Το πρώτο χτύπημα του κουδουνιού της φετινής σχολικής χρονιάς μας βρήκε αντιμέτωπους με το απατηλό «μετα-μνημονιακό» αφήγημα της κυβέρνησης, μετά από 8 χρόνια καπιταλιστικής κρίσης και μνημονιακής λιτότητας, με ακόμη πιο βαθιές τις πληγές στην κοινωνία και στον κόσμο της εργασίας.

Η κυβέρνηση υπόσχεται την «καθαρή έξοδο από τα μνημόνια» και την ανάκτηση της οικονομικής ανεξαρτησίας της χώρας με τη συνέχιση της πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων, που με εργαλεία το χρέος και τα ελλείμματα, φόρτωναν το βάρος της κρίσης στις πλάτες των εργαζόμενων.

                          Από την άλλη τα κόμματα της αντιπολίτευσης και κυρίως ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης προβάλλουν ξανά και πιο δυναμικά ως πανάκεια τις ακραία νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας, ιδιωτικοποιήσεων και καταστροφής των δικαιωμάτων μας, που βύθισαν τη χώρα στη μνημονιακή κόλαση όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Τα Μνημόνια μετασχηματίζονται σε μόνιμη αυστηρή τήρηση του συμφώνου σταθερότητας της ΕΕ

Από το ίδιο πνεύμα διέπεται και στο ίδιο πλαίσιο χαράσσεται και η «επιστροφή στην κανονικότητα» για την Εκπαίδευση. Πίσω από τους διθυράμβους για το «όλα στη θέση τους» από την πρώτη μέρα το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να κρύψει :

  • τους μηδενικούς διορισμούς και την ομηρία χιλιάδων αναπληρωτών που χωρίς αυτούς το δημόσιο σχολείο θα κατέρρεε,
  • τη σχολική καθημερινότητα με τις περικοπές τμημάτων, τα κενά, την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, τις ηλεκτρονικές εγγραφές και τις μετακινήσεις μαθητών, τον τεμαχισμό της «παράλληλης στήριξης» σε κομματάκια, τα αντιπαιδαγωγικά ωρολόγια προγράμματα με εκπαιδευτικούς λάστιχο πρωί – απόγευμα και ακόμα και σε 5 σχολεία, την κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας.
  • την άρνηση της άμεσης εφαρμογής της καθολικής δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής/εκπαίδευσης, ενώ χιλιάδες προνήπια μένουν εκτός νηπιαγωγείων.

Οι πανηγυρικές εξαγγελίες του πρωθυπουργού και εν συνεχεία του Υπουργού Παιδείας για 15.000 διορισμούς σε βάθος τριετίας, οι οποίοι, κατά τις δηλώσεις τους, θα ξεκινήσουν τον επόμενο Σεπτέμβρη, αποτελούν συνέχεια των ανέξοδων εξαγγελιών για διορισμούς Μπαλτά, Κουράκη και Φίλη. Ταυτόχρονα οι δηλώσεις του Υπουργού για τη διαμόρφωση του συστήματος διορισμών, το οποίο θα σχετίζεται με το σύστημα για τις προσλήψεις αναπληρωτών που θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αφού ο τρόπος πρόσληψης και διορισμού πρέπει να είναι ενιαίος, φωτογραφίζουν σύστημα με ΑΣΕΠ και προσόντα, απαξίωση της προϋπηρεσίας και ανατροπή των πινάκων ακόμα και για τις προσλήψεις των αναπληρωτών. Παράλληλα συνεχίζονται επιθετικά οι αντιδραστικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις με άμεση προετοιμασία των δομών για την εφαρμογή του μοντέλου διοίκησης και ελέγχου για την επιβολή της αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης.

Απέναντι σε όλα αυτά και την ιδιόμορφη προεκλογική περίοδο που ανοίγεται, οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι και ολόκληρη η κοινωνία οφείλουμε να αντιδράσουμε. Πρέπει να οργανώσουμε τον αγώνα μας για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας και την ικανοποίηση των αναγκών μας, όσα μας έκλεψαν και όσα δικαιούμαστε για μια αξιοπρεπή ζωή.

 

Ο χαρταετός σηκώνεται με όλους τους αέρηδες, αρκεί να ‘χει τα σωστά ζύγια και τους κατάλληλους οδηγούς. Αυτό που τον καθηλώνει είναι η νηνεμία. Βλέπουμε την κατεύθυνση του ανέμου και πάμε κόντρα, αφήνουμε μια απόσταση, παίρνουμε φόρα αντίθετα με τη φορά, τον βοηθάμε να σηκωθεί ψηλά και μετά κόβουμε το σκοινί.

Μετά ξέρει που θα πάει…

Ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης και ως εκπαιδευτικό κίνημα:

  • Να ακυρώσουμε την νέα προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης που επιχειρείται με το νέο νόμο για τις δομές της εκπαίδευσης. Χωρίς αναμονές και ολιγωρίες να απαιτήσουμε από τη ΔΟΕ να κηρύξει ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης στελεχών του ν.4547/2018 (νόμος για τις δομές).
  • Να εμποδίσουμε κάθε περικοπή στη λειτουργία των σχολείων (συμπτύξεις τμημάτων, συγχωνεύσεις, κατακερματισμό της παράλληλης στήριξης, περιορισμό του ολοήμερου), κάθε υποχρεωτική μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών και κάθε αυθαιρεσία στις υπηρεσιακές μεταβολές και τις τοποθετήσεις.
  • Να απαιτήσουμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπ/κών ΤΩΡΑ με αποκλειστικά κριτήρια το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Ο άμεσος διορισμός όλων των αναπληρωτών με έστω και μία σύμβαση εργασίας, ίσα δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών είναι στόχοι αδιαπραγμάτευτοι και πρέπει ΤΩΡΑ να ικανοποιηθούν.
  • Να απαιτήσουμε την άμεση καθολική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης με έκδοση ΤΩΡΑ του ΦΕΚ για όλη τη χώρα.

Το εκπαιδευτικό κίνημα μπορεί και οφείλει να συμβάλλει στη δημιουργία ενός πλατιού, ενωτικού, κοινωνικοπολιτικού και αγωνιστικού μετώπου που θα παλέψει για την ανατροπή των αντιλαϊκών πολιτικών και των κυβερνήσεων που τις εφαρμόζουν, οργανώνοντας συντονισμένο αγώνα στην εκπαίδευση, στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, σε όλη τη δοκιμαζόμενη κοινωνία.

Συμμετέχουμε στις εκλογές για τα Yπηρεσιακά Συμβούλια για να ρίξουμε φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμο στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Για μας ο αιρετός αποτελεί τον εκπρόσωπο του συνδικαλιστικού λόγου στα συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ), με γνώμονα τις αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων των συλλόγων, των διοικητικών συμβουλίων, των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Τα χρόνια που η ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκλέγει αιρετό στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας ήταν και είναι δέσμευσή μας ο αιρετός να είναι εκπρόσωπος όλων των εκπαιδευτικών, να δημοσιοποιεί τις αποφάσεις του συμβουλίου, να σταματήσει τη συνδιαλλαγή με τη Διοίκηση πίσω από κλειστές πόρτες. Αυτή τη λογική ακολουθήσαμε πιστά και θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε.

Αυτή τη διετία (2016 – 2018) η Διέξοδος Αγωνιστική Συσπείρωση εξέλεξε για τρίτη φορά αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας. Η διετής θητεία υπηρετήθηκε από δύο συναδέλφους μας (τακτικό και αναπληρωματικό), οι οποίοι λειτούργησαν στην κατεύθυνση της ανάδειξης των προβλημάτων  που προκαλούν οι σχεδιασμοί και οι μεθοδεύσεις της κυβέρνησης και της Διοίκησης της Εκπαίδευσης:

  • Ασκώντας έλεγχο και ενημερώνοντας τους συναδέλφους και την κοινωνία, αποκαλύπτοντας και καταγγέλλοντας αυθαιρεσίες, παράνομες ενέργειες της Διοίκησης και αδιαφανείς διαδικασίες, αρνούμενοι να επικυρώσουν παράτυπες και παράνομες τακτικές τόσο στο επίπεδο της υπεράσπισης των εργασιακών, συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, όσο και των μορφωτικών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων, των αναγκών των μαθητών και της Δημόσιας – Δωρεάν εκπαίδευσης.
  • Δρώντας σε συνεργασία και συντονισμό με τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. της Β΄ Αθήνας, εφαρμόζοντας τις αποφάσεις των Δ.Σ. και των Γ.Σ. και υλοποιώντας κοινές δράσεις, κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, για προβλήματα που αφορούσαν στη λειτουργία των σχολικών μονάδων, στον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή των αντεργατικών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών στο χώρο της Δημόσιας Εκπ/σης.
  • Αντιστεκόμενοι στα αποτελέσματα μιας καταστροφικής εκπαιδευτικής πολιτικής που υπηρετεί τη μνημονιακή επιταγή της συρρίκνωσης του εργασιακού κόστους και της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου, πολιτική που όλες οι κυβερνήσεις εξυπηρετούν τα τελευταία χρόνια, δώσαμε μάχες, βιώσαμε νίκες, αλλά και ήττες. Η εντύπωση πως οι αιρετοί μπορούν να καθορίζουν τις αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου δεν ισχύει, άλλωστε αποτελούν μειοψηφία, αφού την πλειοψηφία συγκροτούν τα διορισμένα μέλη του. Πολλές φορές μειοψηφήσαμε και πέρασε η θέση της Διοίκησης. Προσπαθήσαμε πάντα να διαφυλάξουμε τις θέσεις εργασίας όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως ειδικότητας, για να διασφαλιστεί η ενότητα του κλάδου και η ενιαία συνδικαλιστική του έκφραση.

Απέναντί μας έχουμε:

Τη ΔΑΚΕ σταθερά απούσα στους καθημερινούς αγώνες, που καμώνεται πως υπάρχει ενίοτε μέσα από μεγάλα λόγια, ενίοτε μέσα από χλιαρές διακηρύξεις, μεγαλοπρεπώς ανύπαρκτη ωστόσο απέναντι στη βαριά  τραυματισμένη καθημερινότητα του σχολείου που προετοιμάζοντας την έλευση του Κ. Μητσοτάκη προσπαθεί να αποκρύψει το αποκρουστικό πρόσωπο της βάρβαρης νεοφιλελεύθερης εκπαιδευτικής πολιτικής που και η ίδια αποδέχεται και προωθεί.

Το Π.Α.Μ.Ε. (Α.Σ.Ε.) που με τον ιδιότυπο αναχωρητισμό του και τη λογική της απόλυτης ιδεολογικής «καθαρότητας» αρνείται να προχωρήσει σε οποιαδήποτε συγκρότηση μετώπου των δυνάμεων του ταξικού συνδικαλιστικού πόλου, θεωρώντας ότι η ασφαλέστερη τακτική είναι η απλή εκλογική άνοδος των δυνάμεων του Κ.Κ.Ε.

Τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που εντάχθηκε στο μνημονιακό καθεστώς ξεπουλώντας ιδέες, αγώνες και ελπίδες ενός ολόκληρου λαού στο βωμό του κυβερνητισμού και της πλήρους συνθηκολόγησής του με τις δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού, αποδεχόμενος να γίνει όργανο και εφαρμοστής των ίδιων νεοφιλελεύθερων αντιλαϊκών πολιτικών που μέχρι πριν λίγο καιρό αποδοκίμαζε.

Το ΑΚΣΥΑκό ΠΑΣΟΚ που απλά εξακολουθεί να είναι συνδικαλιστικά ανύπαρκτο.

Να φέρουμε τα Πάνω Κάτω!

Η ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ με τη συμμετοχή της στις εκλογές του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας στοχεύει στην ανάπτυξη της κινηματικής δράσης και όχι στη συνδιαχείριση της κυβερνητικής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Πιστεύουμε ότι οποιαδήποτε σχέση του συνδικαλισμού με τη διοίκηση, άμεση ή έμμεση, αποτελεί κραυγαλέα έκφραση του καθεστωτικού – κυβερνητικού – κρατικού συνδικαλισμού, τον οποίο πολεμάμε σε όλη την ιστορική μας διαδρομή και παρέμβαση.

  • Ασκούμε έλεγχο, αποκαλύπτουμε, καταγγέλλουμε τις αυθαιρεσίες, τις παράνομες ενέργειες, την αδιαφάνεια της Διοίκησης.
  • Ενημερώνουμε τους συλλόγους μας και αναδεικνύουμε στους συναδέλφους και την κοινωνία τα προβλήματα που συσσωρεύει η κυβερνητική πολιτική, το Υπουργείο και η Διοίκηση.
  • Υλοποιούμε τις αποφάσεις των Δ.Σ. και των Γενικών Συνελεύσεων των συλλόγων μας.
  • Εφαρμόζουμε τη λογική της εναλλαγής στο πλαίσιο της θητείας και την επιστροφή στην τάξη των αιρετών μας μετά τη λήξη της θητείας τους.

Στις 7 Νοέμβρη 2018 διεκδικούμε την εκλογή μας στο ΠΥΣΠΕ Β΄ ΑθήναςΓκρεμίζουμε την πολιτική που βγάζει στην παρανομία τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία.

ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ!

 

Διέξοδος

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

 

Ψηφοδέλτιο για το ΠΥΠΣΕ Β΄ Αθήνας

 

Ατζέμης Αργύρης, Δάσκαλος, 5ο Αμαρουσίου

Βαγενά  Αλεξάνδρα, Δασκάλα, 8ο Αμαρουσίου

Βαρσόπουλος Βασίλης, Δάσκαλος,  9ο  Ν. Ιωνίας

Γιαννετοπούλου  Αγγελική, Δασκάλα Ειδ. Αγωγής,  7ο  Χαλανδρίου

Δημοπούλου Αικατερίνη, Νηπιαγωγός, 2o  Ηρακλείου

Ιωσηφίδου Άννα, Φυσικής Αγωγής, 1ο Πεύκης

Καββαδία Φωτεινή, Δασκάλα, 3ο  Αμαρουσίου

Καραμήτρου Χρυσάνθη, Δασκάλα, 9ο Χαλανδρίου

Καργιώτη  Χαρίκλεια, Δασκάλα Ειδ. Αγωγής 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγ. Παρασκευής

Κοκκινομηλιώτης  Γεώργιος, Δάσκαλος, 8ο  Αμαρουσίου

Κουκουβίνου Βασιλική (Βάσυ), Δασκάλα, 5ο Αμαρουσίου

Κώτση Αγαθή, Νηπιαγωγός, 14ο Ηρακλείου

Λούζη  Μαργαρίτα, Νηπιαγωγός, 6ο Νηπιαγωγείο Αγ. Παρασκευής

Μακρής Βαγγέλης, Δάσκαλος Ειδ. Αγωγής 5ο Χαλανδρίου

Μαντζουράνη  Μαρία, Νηπιαγωγός,  5ο Νηπιαγωγείο Χολαργού,

Μοναστήρας Κώστας, Δάσκαλος, 2ο Κηφισιάς

Μπόζα Ελευθερία, Δασκάλα, 3ο Ν. Ιωνίας

Νταρακλίτσα Φωτεινή Δασκάλα, Κ. Ε. Δ. Δ. Υ Β΄ Αθήνας

Οικονόμου Βασίλειος, Δάσκαλος, 1ο Ειδ. Αμαρουσίου (Σικιαρίδειο)

Παπαγεωργίου Ιωάννης, Δάσκαλος, 4ο  Κηφισιάς

Παπασπύρος Νικόλαος, Δάσκαλος, 4ο Χολαργού

Πολίτου Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός, 7ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων

Πολυχρονιάδης Δημήτριος, Δάσκαλος, 1ο  Αμαρουσίου

Σταμούλου Παναγιώτα, Δασκάλα, 1ο Αμαρουσίου

Σταυροπούλου Άννα-Μάγια , Νηπιαγωγός, 9ο Αγ.Παρασκευής

Συνοδινού Σοφία, Μουσικός, 3ο Μελισσίων

Τολιάκης Βασίλειος, Δάσκαλος, 3ο Μελισσίων

Τσισμαλίδου Ιωάννα, Δασκάλα, 15ο Αμαρουσίου

Χαψής Χρήστος, Δάσκαλος, 1ο Μελισσίων

 

  ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Αποσπασμένοι από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια:

Ηλιάκης Γιάννης, Εικαστικών, 15ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου 

Σιούτογλου Έφη, Εικαστικών, 11ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου 

 

Αναπληρωτές:

Ανδρούτσος Γιώργος, Εικαστικών, 4ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Δαραδούμης Σπύρος, Γερμανικών, 1ο Δημ. Σχ. Ν. Ερυθραίας

Διαμάντη Εύα, Θεατρικής Αγωγής, 3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Πρίφτη Χαρά, Δασκάλα, 3ο Δημ. Σχ. Χαλανδρίου

Σαπουνάς Γιώργος, Εικαστικών, 4ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

 

“Να θυμάσαι να κοιτάζεις ψηλά στ’ αστέρια και όχι κάτω, στα πόδια σου…”