Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι υπογράφηκε η εγκύκλιος για την αξιολόγηση των Δ/ντών Σχολείων Ανάγκη άμεσων μέτρων από τη ΔΟΕ

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι υπογράφηκε η εγκύκλιος για την αξιολόγηση των Δ/ντών Σχολείων Ανάγκη άμεσων μέτρων από τη ΔΟΕ

 

Επιβεβαιωθήκανε  οι σύλλογοι Π.Ε. και οι ΕΛΜΕ που στις ανακοινώσεις τους εδώ και δυο μήνες, αναφέρανε ότι οι φημολογίες για πάγωμα της αξιολόγησης είναι στάχτη στα μάτια μας. Ότι επιδιώκουν να σπείρουν τον εφησυχασμό και οδηγούν στην αδράνεια με μόνο ωφελημένο το ΥΠΑΙΘ και το ΙΕΠ που προωθούν την αξιολόγηση! Άμεσα πρέπει η ΔΟΕ να πάρει  μέτρα υπεράσπισης των αποφάσεών της, πράγμα το οποίο θα έπρεπε να είχε κάνει από καιρό.

Γίνεται πιο επιτακτικό και αναγκαίο το αίτημα των συλλόγων της Αττικής για άμεση συνάντηση με το ΔΣ της ΔΟΕ,  μετά τα δημοσιεύματα για την εγκύκλιο για την αξιολόγηση των διευθυντών. Δείτε το αίτημα που κατέθεσαν 14 σύλλογοι της Αττικής στις 24/9.

Αίτημα Συλλόγων για άμεση συνάντηση με το ΔΣ της ΔΟΕ

 

Δείτε παρακάτω τα δημοσιεύματα:

 

Ξεκινά η αξιολόγηση των Διευθυντών Σχολείων- Το Χρονοδιάγραμμα

πηγή: http://www.esos.gr/

 

Με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος:

Α. Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, των Σχολικών ΣυμβούλωνΠ/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και των Δ/ντών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης να ξεκινήσει:

α) η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ., των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και

 

β) των προϊσταμένων και υπευθύνων, όπως αυτοί ορίζονται από το άρθρο 1 του Π.Δ. 152/2013(περιπτώσεις ι΄έως ιθ’, κ’ και κα’).

 

Β. Η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ. και των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων αφορά,σε πρώτη φάση, τις προβλεπόμενες κατηγορίες:

 

Κατηγορία Ι. Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου,

Κατηγορία ΙΙ. Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης (εξαιρείται η υποκατηγορία αα) Διοικητική αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και

Κατηγορία V. Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη, ενώ η αξιολόγηση των προϊσταμένων και υπευθύνων της ως άνω περίπτωσης β) αφορά το σύνολο των προβλεπομένων από το άρθρο 3 του ως άνω Π.Δ. κριτηρίων (με εξαίρεση την αξιολόγηση προσωπικού ή μελών ομάδας).

Γ. Οι διαδικασίες και η σχετική αξιολόγηση πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2014, σύμφωνα με τις συνημμένες οδηγίες όσον αφορά τη συγκρότηση αναγκαίων ομάδων εργασίας σε επίπεδο Ι.Ε.Π. και κάθε Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και τις εν γένει διαδικασίες (χρήση πλατφόρμας αξιολόγησης για την υποβολή portfolio από τους αξιολογουμένους, ημερομηνίες κ.ά.).

Δ. Επίσης, από το Ι.Ε.Π. θα δίνονται οδηγίες για την αντιμετώπιση επιμέρους περιπτώσεων εφαρμογής της ως άνω αξιολόγησης καθώς και για κάθε άλλο σχετικό θέμα που προκύπτει, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ΑΔΙΠΠΔΕ.

 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

α) Μέχρι 29/10/2014 κάθε Διευθυντής σχολικής μονάδας ή Εργαστηριακού Κέντρου (πρώην Σ.Ε.Κ.) και κάθε Προϊστάμενος ολιγοθεσίου δημοτικού ή Προϊστάμενος νηπιαγωγείου καταχωρίζει και επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης (https://www.iep.edu.gr/evaluation)τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013.

 

Μέσα στην ίδια προθεσμία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και επιβεβαιώνουν τους αξιολογουμένους και αξιολογητές των περιπτώσεων ι΄έως ιθ΄, κ΄ και κα΄ της παρούσης εγκυκλίου, αφού προηγουμένως οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν ορίσει τους Σχολικούς Συμβούλους – αξιολογητές της περίπτωσης ια’ του άρθρου 4 του Π.Δ. 152/2013.

β) Μέχρι 31/10/2014 η Ομάδα εργασίας κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης το ορθόν όλων των καταχωρίσεων για τους αξιολογουμένους και τους αξιολογητές της οικείας Περιφέρειας.

γ) Από 1/11/2014 έως και 20/11/2014 ο κάθε αξιολογούμενος καταχωρίζει στην πλατφόρμα αξιολόγησης εκείνα τα στοιχεία του ατομικού του φακέλου που θεωρεί ότι θα πρέπει να θέσει υπόψη των αξιολογητών του (portfolio).

δ) Από 3/11/2014 έως και 22/12/2014 οι αξιολογητές είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως επικοινωνούν με όσους αξιολογούν και ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση των δευτέρων και

ε) Από 21/11/2014 έως και 31/12/2014 οι αξιολογητές καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης τις αξιολογήσεις τους.

OΔΗΓΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

1. Για τις ανάγκες της εφαρμογής της αξιολόγησης λειτουργεί διευρυμένη πλατφόρμα αξιολόγησης με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

2. Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του Δ.Σ. συγκροτείται Ομάδα εργασίας με έργο την επέκταση και λειτουργίατης πλατφόρμας αξιολόγησης, τον συντονισμό, την υποστήριξη και τη μηχανογραφική καθοδήγηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για την υλοποίηση της αξιολόγησης, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013 και τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο.

Επίσης, η Ομάδα παρακολουθεί την πορεία της αξιολόγησης, διαχειρίζεται, με απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων, τα αρχεία των αξιολογητών και αξιολογούμενων και τροποποιεί τις γενικές ημερομηνίες της κάθε φάσης αξιολόγησης κατόπιν σχετικής εντολής.

3. Σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης συγκροτείται τριμελής Ομάδα εργασίας με έργο την εν γένει παρακολούθηση των διαδικασιών αξιολόγησης σε επίπεδο Περιφέρειας, την καθοδήγηση αξιολογητών και αξιολογουμένων σε θέματα αξιολόγησης και τη συνεργασία με την αντίστοιχη Ομάδα του Ι.Ε.Π. Επίσης, έχει την ευθύνη να αντιστοιχίζει τους αξιολογητές με τους αξιολογουμένους, να ελέγχει την ορθότητα της καταχώρισης αξιολογητών και αξιολογουμένων, να δίνει απαντήσεις σε σχετικά προβλήματα που θέτουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και να ενημερώνει την Ομάδα του Ι.Ε.Π. για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά προβλήματα ανάρτησης.

4. Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης ελληνικών σχολείων εξωτερικού συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες στα σχολεία ευθύνης τους και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας του ΙΕΠ για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά ή άλλα προβλήματα.

5. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Διεύθυνσης και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για τυχόν προβλήματα (τεχνικού ή άλλου χαρακτήρα) ή καθυστερήσεις.

Αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς – Η εξεταστική διαδικασία και οι κλίμακες βαθμολόγησης για δασκάλους – καθηγητές

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Η εξεταστική διαδικασία και οι κλίμακες βαθμολόγησης για δασκάλους – καθηγητές

Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι διαδικασίες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όλων των δημόσιων σχολείων.Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

 

Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι διαδικασίες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όλων των δημόσιων σχολείων.

Πρόκειται για μια διαδικασία «μαμούθ» με δεδομένο ότι αφορά έναν τεράστιο αριθμό εργαζομένων στο Δημόσιο, που φτάνει κοντά στα 127.000 άτομα και η οποία είχε… παγώσει για πάνω από 30 χρόνια και συγκεκριμένα από το 1982!

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στις αρχές της νέας χρονιάς θα «χτυπήσει το κουδούνι» και για την αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, καθώς έως το τέλος του Δεκεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί και η προτελευταία «φάση» της αξιολόγησης η οποία αφορά τους διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας, τους προϊσταμένους σχολείων πρωτοβάθμιας και τους προϊσταμένους τμημάτων (ειδικής αγωγής, αγωγής υγείας κ.ά.).