Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αρχική Σελίδα
  • /Δευτέρα 30 Μαΐου: και οι αναπληρωτές “υποδέχονται” τον υπουργό Παιδείας

Δευτέρα 30 Μαΐου: και οι αναπληρωτές “υποδέχονται” τον υπουργό Παιδείας

 

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!

ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ!

–                      Τη Δευτέρα 30 Μαΐου, στις 6:00 το απόγευμα συναντιόμαστε στον ηλεκτρικό σταθμό της Καλλιθέας, προκειμένου να υποδεχτούμε τον Υπουργό της ανεργίας Φίλη και να δώσουμε τη δική μας απάντηση στις εκδηλώσεις της κυβέρνησης για την πολιτική της «αναβάθμισης» της εκπαίδευσης.

–                      Το Σάββατο 4 Ιουνίου, συμμετέχουμε μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, μαζί με τις Ενώσεις Γονέων.

–                             Την Τετάρτη 8 Ιουνίου, απεργούμε όλοι και όλες! Κανένα σχολείο ανοιχτό!

–                      Γεμίζουμε με πυκνό αγωνιστικό τόνο το επόμενο διάστημα, για να γίνει ο αγώνας υπόθεση δική μας: με τη συμμετοχή μας σε όλες τις κινητοποιήσεις, με την ενημέρωση συναδέλφων και γονιών, με την ενεργοποίηση των συλλόγων διδασκόντων, με τις παρεμβάσεις μας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, όπου «βγαίνουν τα νούμερα», με την ενεργητική συμμετοχή μας στις συνελεύσεις και στα συνέδρια των ομοσπονδιών δεν αφήνουμε τον χρόνο κενό αλλά δημιουργούμε τους όρους ανατροπής της πολιτικής που θέτει στο περιθώριο τις ανάγκες της κοινωνικής πλειοψηφίας.

 

Το Υπουργείο Παιδείας έχει κηρύξει εδώ και μήνες τον πόλεμο εναντίον μας με αιματηρές κυβερνητικές  περικοπές που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και απολύουν οριστικά χιλιάδες συναδέλφους αναπληρωτές. Η προοπτική για όλους μας είναι αμείλικτη: σαν στυμμένη λεμονόκουπα απολυόμαστε οριστικά ύστερα από 8, 10, 15 χρόνια ελαστικής εργασίας σε κάθε γωνιά της χώρας χιλιάδες  δάσκαλοι  γενικής και ειδικής αγωγής, νηπιαγωγοί, θεατρολόγοι, μουσικοί, εικαστικοί, καθηγητές πληροφορικής, ξένων γλωσσών, δραματικών τεχνών, φυσικής αγωγής και αναπληρωτές καθηγητές στη δευτεροβάθμια  εκπαίδευση. Εκπαιδευτικοί που κρατήσαμε όρθιο το δημόσιο σχολείο, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, καθώς οι  μόνιμοι διορισμοί είναι εκμηδενισμένοι την τελευταία πενταετία και ελάχιστοι σε εκκρεμότητα. Χιλιάδες συνάδελφοι θα προστεθούμε στις ουρές του ΟΑΕΔ, δίπλα στους υπόλοιπους αδιόριστους, άνεργους πτυχιούχους συναδέλφους,  στους οποίους η πόρτα του δημόσιου σχολείου οριστικά έχει κλείσει με την ταφόπλακα του νέου ασφαλιστικού της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ, που προβλέπει συντάξεις πείνας στα 67, έπειτα από 40 χρόνια εργασίας.

Το «νέο» σχολείο θα λειτουργεί όπως όπως, με λιγότερους εκπαιδευτικούς που θα κάνουν τα πάντα, με τη γνώση και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών να παραδίδονται στο έλεος των  περικοπών την ίδια στιγμή που με δημόσιο χρήμα –  από τον ιδρώτα όλων των εργαζομένων – νεκρανασταίνονται μόνο οι τραπεζίτες, φοροδιαφεύγουν και φοροαπαλλάσονται εφοπλιστές-επιχειρηματικοί κολοσσοί-καναλάρχες. 

 

ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ

ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ και ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…

 

–          Συγκεκριμένα, στο νηπιαγωγείο αυξάνεται ο αριθμός των νηπίων στα 14 ως ελάχιστο όριο για να λειτουργήσει ένα τμήμα. Αποτέλεσμα: συγχωνεύσεις, καταργήσεις τμημάτων, «άδειασμα» των προνηπίων! Πάνω από 1.144 τμήματα κλείνουν, αν εφαρμοστεί η υπουργική απόφαση, και 800-1.000 αναπληρώτριες νηπιαγωγοί θα βρεθούν απολυμένοι/ες!

–          Στα δημοτικά σχολεία το νέο ολοήμερο σχολείο του υπουργείου Παιδείας δεν είναι καν νέο, αλλά ένα φτηνό σχολείο ΕΑΕΠ,όπου: καταργείται η πρωινή ζώνη( 7-8), καταργείται ο υπεύθυνος του ολοημέρου, περικόπτονται ώρες από διδακτικά αντικείμενα (Μουσική, Γυμναστική, Αγγλικά, ΤΠΕ, Θεατρική Αγωγή-κατάργηση της από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη) κι όλοι οι μαθητές σχολούν στις 13:15΄! Για να μαθαίνουν δηλαδή τα παιδιά ξένες γλώσσες, πληροφορική, ζωγραφική και μουσικά όργανα στον 21ο αιώνα, θα πρέπει οι εργαζόμενοι γονείς να βάζουν το χέρι ακόμη πιο βαθιά στην τσέπη, τη στιγμή που όλοι μας πληρώνουμε ήδη ένα σκασμό φόρους για την δημόσια παιδεία.

–          Με ελάχιστο αριθμό τους 14 μαθητές και βεβαίωση εργασίας και από τους δύο γονείς για να μπορεί να εγγραφεί ένας μαθητής στο ολοήμερο, ουσιαστικά η πλειονότητα των ολοήμερων τμημάτων θα κλείσει. Στην Ελλάδα που η ανεργία αγγίζει και ξεπερνά σε πολλές ηλικιακές ομάδες το 30% κι η μαύρη ή εκ περιτροπής εργασία σαρώνει, καταλαβαίνουμε ποια θα είναι τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της επίμαχης Υπουργικής Απόφασης.

 

ΞΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ…

 

–          Στην Ειδική Αγωγή υποβαθμίζεται το Τμήμα Ένταξης και αποδυναμώνεται η Παράλληλη Στήριξη. Θα  μειωθούν  δραματικά  οι πιστώσεις  για  την Παράλληλη  Στήριξη, καθώς τα  ΕΣΠΑ,  που  αποτελούσαν  την κύρια  πηγή  χρηματοδότησης,  έχουν εξαντληθεί  στο  μεγαλύτερο  ποσοστό  τους.  Δεν έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια, προκειμένου να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο πλήρως  στελεχωμένα. Ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης θα είναι «περιοδεύων» δάσκαλος από τάξη σε τάξη ή και από σχολείο σε σχολείο για ελάχιστες ώρες ανά μαθητή και συνάδελφο, κάνοντας στην ουσία «μπαλώματα» στην εκπαιδευτική υποστήριξη. Επιπλέον, ο δάσκαλος της τάξης από του χρόνου θα καλείται να στηρίξει τους  μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τάξεις των 25-27 μαθητών.  Δεν υπάρχει καμία εγγύηση πως οι μαθητές που φέτος τους χορηγήθηκε η Παράλληλη Στήριξη θα την έχουν και του χρόνου, ούτε ότι τα ειδικά σχολεία θα είναι στελεχωμένα επαρκώς τον Σεπτέμβριο. Χαρακτηριστικό δείγμα των περικοπών είναι ο προσανατολισμός του ΥΠΠΕΘ για προσλήψεις Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ.

 

ΤΟ ΤΕΤΡΑΕΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΔΙΕΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ…

 

–          Τα πορίσματα του «Εθνικού διαλόγου» – που δεν ήταν ούτε εθνικός ούτε διάλογος – είναι ξεκάθαρα: διαρκείς εξετάσεις και σύνδεση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού με τη σύγκλιση ή την απόκλιση του βαθμού των μαθητών μας σε αυτές, σαρωτικές συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, με τη μεγάλη μάζα των παιδιών θα πετιέται εκτός σχολικών δομών χωρίς απολυτήριο λυκείου στον 21ο αιώνα ή στην καλύτερη περίπτωση θα εξωθείται στην τεχνική εκπαίδευση και την απλήρωτη εργασία με το πρόσχημα της πρακτικής άσκησης. Τα σχέδια αυτά σημαίνουν χιλιάδες πλεονάζοντες μόνιμους συναδέλφους, με ανοιχτό το παράθυρο των αναγκαστικών μετακινήσεων και νέου γύρου διαθεσιμοτήτων και απολύσεων, μηδενικούς διορισμούς και μόνιμη ανασφάλεια για χιλιάδες αναπληρωτές.

 

ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,

ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!

Για να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των παιδιών σας σε μόρφωση πρέπει το δημόσιο σχολείο να δουλεύει αλλιώς, με μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, ριζική αύξηση των δαπανών για την παιδεία, ριζική μείωση των μαθητών ανά τμήμα και εξασφάλιση όλων των πιστώσεων για προσλήψεις αναπληρωτών, για ένα δημόσιο σχολείο της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά.

✓             Με όλα τα προνήπια και νήπια στα νηπιαγωγεία.

✓             Με τμήματα που δεν θα έχουν περισσότερα από 20 παιδιά στο Δημοτικό και 15 στο νηπιαγωγείο, 20 μαθητές στα γυμνάσια και στα λύκεια ανά τμήμα, 15 στα μαθήματα κατεύθυνσης και 10 στα εργαστηριακά, για στοιχειωδώς καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα.

✓             Με όσα τμήματα ένταξης και εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης χρειάζονται, ώστε να καλύπτονται ΟΛΑ τα παιδιά που τα χρειάζονται. Με ενισχυτική διδασκαλία και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη από την αρχή της σχολικής χρονιάς για τα γυμνάσια και τα λύκεια και με τάξεις υποδοχής.

✓             Με τμήματα του ολοήμερου που θα λειτουργούν με την διαρκή στήριξη δασκάλων οι οποίοι θα δουλεύουν αποκλειστικά σε αυτό και με την εγγραφή όσων μαθητών το επιθυμούν χωρίς προϋποθέσεις.

✓             Με όλους τους συναδέλφους των ειδικοτήτων που θα δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να έρχονται σε ουσιαστική επαφή με τα αντικείμενά τους.

✓             Με την γενναία κρατική χρηματοδότηση για να μπορούν να καλύπτουν τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία τις ανάγκες τους.

✓             Αλλά κυρίως με περιεχόμενο που θα κάνει την γνώση ουσιαστική και όχι κομματιασμένη, που θα δίνει χαρά, που θα βοηθά τα παιδιά να πατούν στα πόδια τους, που θα τους δίνει τα εφόδια να καταλαβαίνουν τον κόσμο γύρω τους και όχι απλά μερικές δεξιότητες για να ανταγωνίζονται στην εργασιακή ζούγκλα που τα περιμένει στο μέλλον.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΟΧΗ!

Δείτε και την ανακοίνωση του Συλλόγου Επ/κών Π.Ε.  Καλλιθέας – Μοσχάτου για τη συγκέντρωση:

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καλλιθέας – Μοσχάτου

καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, τη Δευτέρα 30 Μαΐου,

έξω από τη Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας, (Λασκαρίδου & Φιλαρέτου)

στις 6:30 μ.μ. όπου θα μιλήσει ο υπουργός Παιδείας.

Ξέρουμε πολύ καλά τι θα πει ο υπουργός…

Θα μιλήσει:

Για τους 7000 εκπαιδευτικούς που πετιούνται στον κάδο των περισσευμάτων της μνημονιακής κυβερνητικής πολιτικής και ουσιαστικά απολύονται, μετά από χρόνια δουλειάς στο δημόσιο σχολείο…

Για τους δεκάδες χιλιάδες μαθητές που πετιούνται έξω από το ολοήμερο σχολείο…

Για τα εκατοντάδες τμήματα Νηπιαγωγείων που οδηγούνται σε κλείσιμο, μετά τις κυβερνητικές τροπολογίες για τα νηπιαγωγεία…

Για τους χιλιάδες μαθητές με ειδικά προβλήματα που μένουν χωρίς παράλληλη στήριξη και υποστήριξη Ειδικής Αγωγής…

Για τη χρηματοδότηση της παιδείας που έχει φτάσει σε μηδενικά ποσοστά του προϋπολογισμού, ενώ ταυτόχρονα ο υπουργός και η νεοφιλελεύθερη παρέα του μιλάνε για «αυτονομία» στη χρηματοδότηση των σχολείων και φτιάχνουν μια παιδεία πάνω σε κονδύλια ΕΣΠΑ, με όλες τις απαιτήσεις του ΟΟΣΑ σε εξέλιξη…

Θα μιλήσει για τις μεσοπρόθεσμες συμφωνίες της κυβέρνησης με τον ΟΟΣΑ

για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης στην εκπαίδευση,  δηλαδή της κατάταξης των σχολείων και των μαθητών τους,

για τον «εξορθολογισμό» των ωρών και των μαθητών ανά τμήμα, που θα φέρουν ένα ακόμη κύμα περικοπών, συμπτύξεων και συγχωνεύσεων

Όλα αυτά που θα πει ο υπουργός, αποτελούν κήρυξη πολέμου ενάντια στους μαθητές, τους γονείς τους εκπαιδευτικούς. Αυτός ο υπουργός δεν είναι της παιδείας. Είναι υπουργός των περικοπών, υπουργός των απολύσεων, υπουργός της ανεργίας.

Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους γονέων, τους εργαζόμενους και τους συναδέλφους μας, συντεταγμένα, μαζικά και ενωτικά να απαντήσουμε με τα αιτήματα και τα συνθήματά μας.

Δεν θα περιορίσουμε τις διεκδικήσεις μας διαχειριζόμενοι τις περικοπές. Δεν θα περιορίσουμε τις διεκδικήσεις μας στα πλαίσια του ΕΣΠΑ και των απαιτήσεων του ΟΟΣΑ. Θα διεκδικήσουμε τώρα ένα σχολείο ζωντανό, δημιουργικό, ένα σχολειό της μορφωτικής ισότητας και της κριτικής σκέψης, ένα σχολείο που χρειάζονται περισσότεροι εκπαιδευτικοί και ουσιαστικές δομές και υποδομές, ένα σχολείο που απαιτεί χρηματοδότηση στο ύψος του 15%  για την παιδεία. Ένα σχολείο που δε θα βάζει τους γονείς να πληρώνουν, αλλά θα προσφέρει δωρεάν όλα όσα χρειάζονται οι μαθητές.

Δηλώνουμε καθαρά ότι το δημόσιο σχολείο δεν μπορεί να είναι ούτε φτηνό, ούτε ευέλικτο εργασιακά, ούτε αγοραίο, ούτε κατακερματισμένο. Αυτό το σχολείο διαμορφώνει ο υπουργός των περικοπών, συνεχίζοντας επάξια το καταστροφικό έργο των προκατόχων του κ.κ. Διαμαντοπούλου και Λοβέρδου.

Η υπουργική απόφαση για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου», απέδειξε με τον πιο εμφατικό και τραγικό τρόπο τον προσχηματικό χαρακτήρα του «εθνικού διαλόγου για την παιδεία». Απέδειξε ότι ο μόνος διάλογος που έκανε η κυβέρνηση για την Παιδεία, ήταν διάλογος με τον ΟΟΣΑ και τους εκπροσώπους της ΕΕ και του ΔΝΤ. Σε αυτή την παρωδία, οι δανειστές έδιναν εντολές και το Υπουργείο υλοποιούσε…

Βασικό κριτήριο της κυβέρνησης για την εφαρμογή του «νέου» σχολείου είναι οι μνημονιακές οικονομικές δεσμεύσεις. Δηλαδή οι σφοδρές περικοπές σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και χρηματοδότηση. Οι μηδενικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Κριτήριό τους δεν είναι οι ανάγκες των μαθητών, αλλά οι ανάγκες των δανειστών. Κριτήριό τους δεν είναι η σταθερή εργασία, αλλά η εργασιακή ευελιξία και ομηρία.

Οι κεντρικές επιλογές της νεοφιλελεύθερης πολιτικής είναι η απαλλαγή του κράτους από τις δαπάνες για την εκπαίδευση, η ευέλικτη σχέση υποταγής της εκπαίδευσης στην αγορά εργασίας, ο ανταγωνισμός των σχολικών μονάδων – των εκπαιδευτικών – των μαθητών, η δημιουργία μηχανισμών συγκρισιμότητας και κατάταξης, η διαφοροποίηση προγραμμάτων και σχολείων.

Εμείς ως εκπαιδευτικοί, επειδή σεβόμαστε τη δουλειά μας και τους μαθητές μας, επειδή σεβόμαστε το χρέος μας απέναντι στην κοινωνία και τους εργαζόμενους, δεν θα επιτρέψουμε να πραγματοποιηθούν αυτές οι επιλογές.

ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΜΑΪΟΥ στις 6:30 μ.μ.

στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Αγωνιζόμαστε για:

Άμεση απόσυρση της Υπουργικής απόφασης για το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για τα νηπιαγωγεία, την ειδική αγωγή, την κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και της παράλληλης στήριξης.

Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών.

Απορρόφηση και διορισμός των αναπληρωτών – κανένας/καμιά συνάδελφος να μην χάσει τη δουλειά του.

Δημιουργία οργανικών θέσεων για τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών.

Καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού.

Να γίνουν αποδεκτές όλες οι αιτήσεις εγγραφής μαθητών στο ολοήμερο, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

Να λειτουργήσει στα δημοτικά σχολεία η πρωινή ζώνη, όπου υπάρχουν αιτήσεις.

Να διδάσκεται η β’ ξένη γλώσσα χωρίς τον περιορισμό της «πλειοψηφίας του τμήματος» και με ελάχιστο αριθμό για τη συγκρότηση τμήματος τους 7 μαθητές.

Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

Λέμε όχι στο μνημονιακό σχολείο είτε με την παλιά είτε με τη νέα του μορφή. Όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.

Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.
 

Το Δ.Σ.

Καλλιθέα, 28 Μαΐου 2016