Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Ανακοινώσεις
  • /Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΔΟΕ,Σταύρου Καλλώνη και Αιμιλίας Τσαγκαράτου για τις μεταθέσεις

Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΔΟΕ,Σταύρου Καλλώνη και Αιμιλίας Τσαγκαράτου για τις μεταθέσεις

 

                     

 

                                                   Ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές

                                                             ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   28-4-2017                                                                 

                          Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΔΟΕ,

                          Σταύρου Καλλώνη και Αιμιλίας Τσαγκαράτου για τις μεταθέσεις

 

Τα μνημόνια και οι συντηρητικές αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση εκμηδενίζουν τα κενά και τις μεταθέσεις, μετατρέπουν τις ελλείψεις σε πλεονάσματα!

Η ανακοίνωση των μεταθέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στις 27 Απρίλη  επιβεβαίωσε με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο αυτό που εκτιμούσαμε για τη διαδικασία της συζήτησης στα ΠΥΣΠΕ για τα οργανικά κενά: οι εκτιμήσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών στην κυριολεξία εξαφάνισαν χιλιάδες κενά, με αποτέλεσμα χιλιάδες αιτήσεις συναδέλφων για μετάθεση να μην ικανοποιηθούν! Οι εκτιμήσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης έδιναν 3.084 κενά δασκάλων – πολύ κάτω από τον πραγματικό αριθμό – και οι Περιφερειακοί Διευθυντές 1.675, αριθμό με τον οποίο «έτρεξε» το σύστημα, για να πάρουν τελικά μετάθεση 528 συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων από τους 4.844 που είχαν κάνει αίτηση (ποσοστό 10,9%)! Οικογενειακοί προγραμματισμοί χιλιάδων εκπαιδευτικών ανατρέπονται, ενώ συνεχίζεται η οικονομική εξουθένωση όσων ζουν μακριά από τον τόπο τους.

Για μια ακόμα φορά,  οι εκτιμήσεις για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων μας σε προσωπικό για να λειτουργήσουν πλήρως και με όλες τους τις δομές το Σεπτέμβρη εξαϋλώνονται!  Έτσι ενώ τα εκπαιδευτικά σωματεία, με παρεμβάσεις στα ΠΥΣΠΕ των προηγούμενων ημερών που συζητούσαν τα κενά, αποδείκνυαν  την ανάγκη χιλιάδων προσλήψεων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκεςτων σχολείων, όλη η διοικητική πυραμίδα από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης μέχρι το Υπουργείο Παιδείας θέλει να παρουσιάσει  «πλεόνασμα» εκπαιδευτικών, τη στιγμή που υπάρχουν χρόνια τώρα μηδενικοί διορισμοί, ενώ χιλιάδες αναπληρωτές καλύπτουν πάγιες ανάγκες των σχολείων!

Η κατεύθυνση είναι σαφής: ακόμα μεγαλύτερη μείωση των εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση, λειτουργία των σχολείων όπως – όπως με  τους εκπαιδευτικούς να γίνονται στην κυριολεξία λάστιχο. Ο «κόφτης» των περσινών υπουργικών αποφάσεων Φίλη για το «ενιαίο» δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο καλά κρατεί. Ταυτόχρονα, οι μηδενικοί διορισμοί, τα τεχνητά «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών, η απαίτηση των «θεσμών», της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ως προϋπόθεση για τους όποιους διορισμούς γίνουν συνθέτουν το σκηνικό της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Το Υπουργείο Παιδείας θα επιδιώξει να κλείσει όπως – όπως πριν το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς το θέμα των αναγκών σε εκπαιδευτικούς, προχωρώντας σε συμπτύξεις τμημάτων με βάση την απόφαση για την κατανομή των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τις εγγραφές που φέτος γίνονται το Μάη, τα «πλεονάσματα» που θα εκτιμήσει ότι υπάρχουν για να καλύψουν ανάγκες στην παράλληλη στήριξη και την ειδική αγωγή, περιορίζοντας έτσι τον αριθμό των προσλήψεων των αναπληρωτών.

Δεν θα  αφήσουμε όλα τα παραπάνω να περάσουν έτσι! Δεν θα δεχτούμε να θυσιαστούν για μια ακόμα φορά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά μας δικαιώματα στο βωμό των παλιών και νέων μνημονίων που ετοιμάζονται! Το υπουργείο παιδείας πρέπει να νιώθει την καυτή ανάσα του εκπαιδευτικού κινήματος κάθε φορά που θα προσπαθεί να εφαρμόζει την αντιεκπαιδευτική του πολιτική!