Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Αποφάσεις Γ.Σ.
  • /Αποφάσεις Τακτικής Γ.Σ. Συλλόγου Περικλής (Τετάρτη 20 Νοέμβρη 2013)

Αποφάσεις Τακτικής Γ.Σ. Συλλόγου Περικλής (Τετάρτη 20 Νοέμβρη 2013)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε.
«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»Γιαβάση 7 -15242
Αγία Παρασκευή

Τηλ-Fax: 2106399318
http://www.syllogosperiklis.gr
[email protected]

Ψηφίσματα- Αποφάσεις Γ.Σ. του συλλόγου μας 20ης Νοεμβρίου 2013

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

 

 

Κατά την Τακτική  Γ.Σ. του συλλόγου μας της 20ης Νοεμβρίου 2013 κατατέθηκαν και υπερψηφίστηκαν  τα ακόλουθα ψηφίσματα:

  1.    Ψήφισμα –απόφαση για την αξιολόγηση
  2.    Ψήφισμα –απόφαση για το φασισμό
  3.    Ψήφισμα –απόφαση για το Νηπιαγωγείο
  4.   Ψήφισμα –απόφαση για συμμετοχή στο συντονισμό Πρωτ/μιων Σωμ. και

στήριξη συντον/κού Νηπ/γων.

  1.    Ψήφισμα συμπαράστασης στο διωκόμενο συνάδελφο Ντίνο Παντελίδη
  2.    Ψήφισμα για τα Πανεπιστήμια   Ψήφισμα για την εισβολή των ΜΑΤ στην ΕΡΤ   
  3.    Ψήφισμα για την ανάκληση απόλυσης εργαζόμενης στο βιβλιοπωλείο ΄΄Ευριπίδης’’
  4.    Ψήφισμα αλληλεγγύης στους Τούρκους αγωνιστές      
  5.    Ψήφισμα για το myschool
  6.    Απόφαση για το πρόγραμμα δράσης και το διεκδικητικό πλαίσιο

 

Επισυνάπτονται κείμενα.

Σας ενημερώνουμε ότι ο συνάδελφος Ντίνος Παντελίδης αθωώθηκε για όλα τα αδικήματα για τα οποία του είχε ασκηθεί δίωξη. Δικαίωση του συναδέλφου μετά και από την άμεση ενεργοποίησή μας . Νίκη του κινήματος και της Αλληλεγγύης.

 

                 

Ψήφισμα – απόφαση της Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013  

                             ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

        Στα πλαίσια της υλοποίησης των αποφάσεων του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιώντας  παράλληλα όλες τις παλαιότερες αποφάσεις του Συλλόγου μας σχετικά με το θέμα,

Καλούμε:

  • Tους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην συμμετέχουν στα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια, όταν αυτά πραγματοποιηθούν.
  • Tους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία.
  • Τους σχολικούς συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μην συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.

 

Στην κατεύθυνση της αποτροπής της εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, θα προχωρήσουμε άμεσα στην ανάληψη πρωτοβουλιών ενημέρωσης (συναντήσεις με φορείς, ενημερωτικές εκδηλώσεις κτλ.) αλλά και αποτροπής πραγματοποίησης των σεμιναρίων, σε συνεργασία με τους άλλους συλλόγους εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. του συλλόγου μας θα κηρύξει στάσεις εργασίας κατά τις ημέρες και ώρες διενέργειας των σεμιναρίων ώστε να συμμετάσχουν οι συνάδελφοι στη διοργάνωση δράσεων ακύρωσης τους.

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ Γ. Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

                                για το φασισμό

 

Έχουμε χρέος ως εκπαιδευτικοί, να θωρακίσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας απέναντι στο φασιστικό φαινόμενο και τις δολοφονικές συνέπειές του.

Εξάλλου ένα μεγάλο μέρος των μαθητών μας είναι ακριβώς ο στόχος της ακραίας φασιστικής βίας, μιας βίας που εκτρέφεται από τον μύθο, ότι για τη φτώχεια φταίνε οι μετανάστες που μας παίρνουν τις δουλειές και που «ρίχνουν»(!) τα μεροκάματα. Ο μύθος βέβαια αυτός ξεχνάει τους αναρίθμητους Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία, την Αμερική και αλλού, όπου έκαναν ακριβώς την ίδια δουλειά για τα αδίστακτα αφεντικά τους. «Έριχναν» τα μεροκάματα, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν και να ζήσουν τις οικογένειές τους που είχαν μείνει πίσω.

Ξεχνάει ακόμα τους αναρίθμητους άνεργους νέους Έλληνες, που εξωθούνται σήμερα στη μετανάστευση, ακριβώς για τον ίδιο λόγο: Να «ρίξουν» κι άλλο τα μεροκάματα στις χώρες προορισμού.

Ξεχνάει τέλος, την απλόχερη προστασία και συγκάλυψη που δόθηκε στις φασιστικές συμμορίες, με κυρίαρχη αυτήν της «Χρυσής Αυγής», την παρουσία της από τα ελεγχόμενα από τα μεγαλοκαπιταλιστικά συμφέροντα ΜΜΕ, σαν αντι-συστημικό, αντι-μνημονιακό κόμμα και από την πολυπλόκαμη διείσδυσή της στα Σώματα Ασφαλείας που υποτίθεται ότι βρίσκονται εκεί, για να προστατεύουν τους πολίτες από τέτοιες συμμορίες.

Έχουμε χρέος ως εκπαιδευτικοί να πείσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, ότι η φτώχεια και η εξαθλίωση δεν αντιμετωπίζονται με την ανάπτυξη της εχθρότητας και της βίας ανάμεσά μας, αλλά με τους συνειδητούς αγώνες ενάντια σε αυτά που γεννούν τη φτώχεια και την εξαθλίωση: τα μνημόνια και τους αδίστακτους εμπνευστές τους, εγχώριους και ξένους.

 

ΨΗΦΙΣΜΑ της Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

 ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Εκτιμούμε ότι η εφαρμογή της εγκυκλίου με α.π. Φ.50 /313/138476/Γ1/27-9-2013 με θέμα «Λειτουργία Ολοήμερου Νηπιαγωγείου για το σχολικό έτος 2013 – 2014» υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Αυτό προκύπτει από:

Α. Πρόωρες αποχωρήσεις μαθητών

Η γενίκευση της πρόωρης αποχώρησης για μεγάλες ομάδες παιδιών έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία προβλημάτων στην ομαλή εξέλιξη του προγράμματος. Εκτιμούμε ότι τίθεται σε κίνδυνο η ίδια η ύπαρξη του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, καθώς και η σωματική ακεραιότητα των μαθητών μας.

Β. Η διαδικασία του γεύματος – Οργάνωση – Προετοιμασία – Ζέσταμα φαγητού –

Με την εγκύκλιο με α.π. Φ.50 /313/138476/Γ1/27-9-2013 το ΥΠΑΙΘ «έλυσε» το πρόβλημα της έλλειψης τραπεζοκόμων στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία, υποχρεώνει τον/τη Νηπιαγωγό να εκτελεί χρέη  χειριστή τροφίμων – τραπεζοκόμου. Πρόκειται για σαφή υποβάθμιση του ρόλου των εκπαιδευτικών, αλλά ταυτόχρονα για έκθεση σε σοβαρό κίνδυνο των ίδιων των νηπίων που θα παραμένουν κατά τη διάρκεια προετοιμασίας του γεύματος χωρίς εποπτεία.

Απαιτούμε:

Να λυθεί τώρα το πρόβλημα. Να προσληφθεί άμεσα βοηθητικό προσωπικό για τη διαδικασία του γεύματος.

Να επεκταθεί άμεσα η σύμβαση των καθαριστριών έτσι ώστε για να καλύπτουν όλο το ωράριο λειτουργίας των σχολείων.

Να ανακληθεί η εγκύκλιος με θέμα «Λειτουργία Ολοήμερου Νηπιαγωγείου για το σχολικό έτος 2013», ως προς τα θέματα που αναφέρονται στη πρόωρη αποχώρηση και τη σίτιση.

Συμμετοχή και στήριξη με κάθε τρόπο από τον Σύλλογό μας του Συντονιστικού Νηπιαγωγών, το οποίο θεωρούμε αναπόσπαστο μέρος του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών Π.Ε.                                 

Σε συνεργασία με το Συντονιστικό Νηπιαγωγών, θα στηρίξουμε με κάθε τρόπο τον αγώνα ενάντια στην υποβάθμιση του ρόλου των νηπιαγωγών και του νηπιαγωγείου.

 

 

                                     

 

                     ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Γ. Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

         για συμμετοχή στο συντονισμό των Πρωτοβάθμιων Σωματείων  

                      και στήριξη του Συντονιστικού Νηπιαγωγών.

 

             

 

Συμμετέχουμε και ενισχύουμε τις διαδικασίες Συντονισμού Συλλόγων Π.Ε.– ΕΛΜΕ και Πρωτοβάθμιων Σωματείων, τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο.

 

Στηρίζουμε τις δράσεις του Συντονιστικού Νηπιαγωγών.

 

 

 

                                     

 

                     ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Γ. Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΤ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΕΡΤ

 

 

Η κυβέρνηση στις 4.15 το ξημέρωμα της Πέμπτης 7/11, εισέβαλε με τα ΜΑΤ στην αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ, που οι απολυμένοι λειτουργούσαν εδώ και 5 μήνες. Δέκα μέρες πριν από την ιστορική επέτειο του Πολυτεχνείου, με τον ίδιο τρόπο που η χούντα εισέβαλε στο Πολυτεχνείο, η συγκυβέρνηση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ διέταξε τις δυνάμεις καταστολής, τα ΜΑΤ, για να αντιμετωπίσει τον εσωτερικό εχθρό, τους εργαζόμενους, τους ανέργους που αντιστέκονται, αγωνίζονται, παλεύουν. Η αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ λειτουργούσε σχεδόν 5 μήνες από τους απολυμένους εργαζόμενους που δεν την εγκατέλειψαν και δεν υποτάχτηκαν. Η αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ μετέδιδε τη φωνή των εργαζόμενων, κάτι που δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ στα ΜΜΕ, τα ιδιωτικά κανάλια, τα οποία έχουν κηρύξει πόλεμο απέναντι σε κάθε εργατικό δικαίωμα, αγώνα, διεκδίκηση.

 

Με την αυτοδιαχειριζόμενη ΕΡΤ των εργαζομένων και όχι την κρατική ΕΡΤ των κυβερνήσεων της διαπλοκής, είμαστε αλληλέγγυοι.

 

Η «πυγμή» που δείχνει η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου είναι πυγμή τρόμου.

 

Με την τρόικα να σουλατσάρει στα υπουργεία, με τα νέα μέτρα να βρίσκονται προ των θυρών, με την κρίση να βαθαίνει, η κυβέρνηση επιλέγει να επιβάλλει δια του τρόμου, την πολιτική της.

 

Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι, οι νέοι θα πρέπει να απαντήσουμε δυναμικά για να ανατραπεί αυτή η πολιτική και μαζί αυτοί που την εκπροσωπούν!

 

 

 

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ της Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013 ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΝΤΙΝΟ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ

 

Την Παρασκευή 22 του Νοέμβρη 2013 δικάζεται στη Θεσσαλονίκη ο συνάδελφος δάσκαλος και κοινωνικός αγωνιστής Ντίνος Παντελίδης.

Ο Ντίνος Παντελίδης, κατηγορείται, γιατί  συμμετείχε στις κινητοποιήσεις των κατοίκων του Δήμου Συκεών, ενάντια στην τοποθέτηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε παιδική χαρά, σε παιδικό σταθμό, σε Κέντρο ψυχικής Υγιεινής, δίπλα σε τρία Νηπιαγωγεία και σε 2 Δημοτικά Σχολεία, κατηγορείται γιατί διεκδίκησε μαζί με τους γείτονές του το δικαίωμά τους να ζουν στη γειτονιά τους χωρίς να ακτινοβολούνται καθημερινά εδώ και 13 χρόνια.

          Η δίωξη στον Ντίνο Παντελίδη  δεν είναι καθόλου τυχαία κι έχει και συμβολικό χαρακτήρα. Θέλει να φοβίσει και να τρομοκρατήσει όσους/ες αγωνίζονται για να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους, να στείλει ένα μήνυμα πως πρέπει να είμαστε πειθαρχημένοι και σιωπηλοί στις αποφάσεις της κάθε εξουσίας που αποφασίζει για τη ζωή μας. Η επιχειρούμενη καταδίκη του Ντίνου Παντελίδη, με όλα όσα συνεπάγονται από τον πειθαρχικό κώδικα δημοσίων υπαλλήλων για «αναξιοπρεπή συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας», δηλαδή πειθαρχικές διαδικασίες σε βάρος του, θέλει να στείλει από την άλλη, σαφές μήνυμα σε εκείνους τους εκπαιδευτικούς που συνεχίζουν να αντιστέκονται και να αγωνίζονται. Αρκετές είναι οι περιπτώσεις τα τελευταία «μνημονιακά» χρόνια, όπου εκπαιδευτικοί διώκονται για τη συμμετοχή τους σε κοινωνικούς αγώνες.

 

          Θεωρούμε καθήκον μας να ενώνουμε τις φωνές μας με τους κατοίκους των γειτονιών, με όποιους αντιστέκονται για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους στη ζωή, στη δουλειά, στο περιβάλλον και απαιτούμε την ανάκληση των κατηγοριών και την παύση κάθε δίωξης των κατοίκων και του συναδέλφου Ντίνου Παντελίδη.

 

Μακριά οι κεραίες από τα σπίτια και τα σχολεία μας.

Να σταματήσει τώρα κάθε δίωξη εναντίον του Ντίνου Παντελίδη.

Να σταματήσουν οι διώξεις και η ποινικοποίηση των κοινωνικών αγώνων προσώπων και συλλογικοτήτων.

 

 

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Γ. Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

 

για την άμεση ανάκληση της απόλυσης εργαζόμενης

από το βιβλιοπωλείο «Ευριπίδης» στο Χαλάνδρι

 

 

 

Στις 19 Ιουλίου απολύθηκε από το βιβλιοπωλείο «Ευριπίδης» μια εργαζόμενη γιατί διεκδικούσε τα δικαιώματά της, απεργούσε, ήταν συνδικαλισμένη. Επίσης η εργαζόμενη ήταν «παλιά» και είχε μεγάλο κόστος. Οι εργοδότες αξιοποιώντας όλο το μνημονιακό οπλοστάσιο την αντικατέστησαν με άλλη, με μισθό 480 ευρώ, αντί για 800.

 

Από την πρώτη στιγμή της απόλυσης το σωματείο της εργαζόμενης, ο Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου Χάρτου Αττικής (ΣΥΒΧΑ) προχώρησε σε διαμαρτυρίες που συνεχίστηκαν όλους αυτούς τους μήνες και θα συνεχιστούν μέχρι τη δικαίωση της εργαζόμενης. Το δημοτικό σχήμα «Αντίσταση με τους πολίτες του Χαλανδρίου» προσπάθησε να διαμεσολαβήσει στην εργοδοσία για την επαναπρόσληψή της, αλλά αντιμετώπισε ωμή και σκαιή άρνηση. Η Επιθεώρηση Εργασίας στην 3μερή συνάντηση που έγινε γνωμοδότησε υπέρ της απολυμένης. Κάλεσε την εταιρεία να ανακαλέσει την απόλυση. Παρόλα αυτά, από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου και από τον τοπικό εμπορικό σύλλογο έγινε προσπάθεια να σταματήσει κάθε κινητοποίηση υπεράσπισης της απολυμένης εργαζόμενης.

 

 

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ (σωματεία, εργατικές συλλογικότητες), τους τοπικούς φορείς στο Χαλάνδρι και κάθε εργαζόμενο να υπερασπιστούν τη συνάδελφο, απαιτώντας την άμεση επαναπρόσληψή της. Να σηκωθεί ένα κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης που θα υπερασπιστεί τους χιλιάδες νέους εργαζόμενους που δοκιμάζονται σε συνθήκες «γαλέρας» και με ελαστικές σχέσεις εργασίας.

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ «ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ» να ανακαλέσει τώρα την απόλυση της εργαζόμενης.

 

 

 

Η ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ

 

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

 

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

 

 

 

Ψήφισμα Αλληλεγγύης  της Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013  στους Τούρκους αγωνιστές

 

Στις 15/11/2013 έγινε η δίκη έκδοσης των HASANBIBER και ERDOGAN CAKIRΟ. Ο Άρειος Πάγος αποφάσισε να μην εκδοθεί στην Τουρκία ο πολιτικός κρατούμενος  ΗASAN BIBER, ο οποίος ήταν στην 53η μέρα της απεργίας πείνας του που πραγματοποίησε για μην έκδοση του στην Τουρκία.Και για τον ERDOGAN CAKIR  ο οποίος επίσης βρισκόταν στην 53η μέρα της απεργίας πείνας του,  καθώς κρίνεται ετοιμοθάνατος, σύμφωνα με την ιατρική κατάθεση , ο Άρειος Πάγος ανέβαλε την απόφαση της έκδοσης του στην ημερομηνία 22/11/2013 ημέρα Παρασκευή .

          Το ελληνικό κράτος προωθώντας το δόγμα περί “καταπολέμησης της τρομοκρατίας” επιτίθεται στους Τούρκους και Κούρδους αγωνιστές που ζουν στην Ελλάδα. Ακόμη και το καθεστώς του πολιτικού ασύλου που έχει δοθεί στους αγωνιστές από την Τουρκία, δεν στέκεται εμπόδιο στην επιθετικότητα αυτή. Το ελληνικό κράτος έχει αποφασίσει να “ξεριζώσει” από τη χώρα την παρουσία τους. Πιστό στις “αντι-τρομοκρατικές” συμφωνίες (φανερές ή κρυφές) που έχει συνάψει, ετοιμάζεται να απελάσει τους αγωνιστές, στέλνοντας τους στα κελιά της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Τουρκίας. Ουσιαστικά τους στέλνει με την προοπτική των πολύχρονων φυλακίσεων, των βασανιστηρίων, πιθανά της εξόντωσης.      Το τελευταίο διάστημα η ελληνική κυβέρνηση και οι δικαστικές αρχές  δείχνουν μια επίμονη δραστηριότητα στο κυνήγι των πολιτικών προσφύγων ειδικά από την Τουρκία, πράγμα που έχει ενταθεί μετά και την επίσκεψη του κ. Σαμαρά στην Τουρκία. Είναι αδιανόητο να μπαίνουν σε τέτοια ταλαιπωρία άνθρωποι που έχουν υποστεί απάνθρωπα βασανιστήρια στις τουρκικές φυλακές και συγχρόνως να είναι υποχρεωμένοι να υφίστανται τεράστια οικονομική αφαίμαξη καθώς όλες αυτές οι διαδικασίες είναι σημαντικά υψηλού κόστους.

Καλούμε την ελληνική πολιτεία να μην ενεργήσει αντίθετα από τα αισθήματα του ελληνικού λαού. Ο ελληνικός λαός περιβάλλει με αισθήματα φιλίας, αλληλεγγύης και υποστήριξης τους αγωνιστές πολιτικούς πρόσφυγες από την Τουρκία, οι οποίοι αγωνίζονται για ένα καλύτερο μέλλον για το λαό τους.

 Όχι στην αντιτρομοκρατική υστερία
 Όχι στις εκδόσεις και τις απελάσεις των αγωνιστών από την Τουρκία.   

 

 

 

                          ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013

για το  νέο πληροφοριακό σύστημα “my school”

Με έκπληξη οι διευθυντές/διευθύντριες και οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων, παρέλαβαν έγγραφο με την υπογραφή του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου όπου τους καλεί από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το syrvey σε καθημερινή βάση! Η έκπληξη μεγάλωσε όταν διάβασαν τις οδηγίες και είδαν τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρώσουν.

Ας δούμε ενδεικτικά ορισμένα ζητήματα, γιατί είναι αδύνατον να καταγραφούν όλα (μόνο οι οδηγίες είναι σχεδόν 250 σελίδες)!!!

Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου εύρους; Η σχολική μονάδα έχει και μάλιστα ηλεκτρονικά περασμένα, τα βασικά στοιχεία των μαθητών της, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;

 Η καταγραφή των απουσιών των μαθητών σε καθημερινή βάση. Γιατί το υπουργείο χρειάζεται να κάνει και πάλι κεντρική πανελλαδική καταγραφή; Γιατί όλα τα στοιχεία της φοίτησής τους (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.) θα καταγράφονται κεντρικά; Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;

Οι άδειες των εκπαιδευτικών. Από πότε οι άδειες των εκπαιδευτικών εγκρίνονται από κεντρικό πληροφοριακό σύστημα και όχι από την υπηρεσία και τα αρμόδια όργανα, όπως αναφέρει η νομοθεσία; Η καταγραφή των απεργιών και των στάσεων εργασίας σε κεντρική αποτύπωση που δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία αλλά γίνεται ανά σχολική μονάδα ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί;

Δε χωράει καμία αμφιβολία ότι η σκοπιμότητα της χρήσης του  «mySchool» είναι πολιτική και όχι πληροφοριακή. Είναι αυστηρό σύστημα ελέγχου, αποσκοπεί στην αυτοσυμμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσω του φόβου και της υποταγής, μέσω αυτού εγκαταλείπεται η σχετική αυτονομία της σχολικής μονάδας. Συνδέεται άμεσα με διαδικασίες αξιολόγησης ακόμα και μέσω της επίδοσης των μαθητών, πειθάρχησης και ασφυκτικού ελέγχου που βασίζεται στον αυταρχισμό και στην επιβολή των κυβερνητικών επιδιώξεων για την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό. Η καταγραφή της επίδοσης των μαθητών μας δένεται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Οι απουσίες είναι γι’ αυτούς μετρήσιμος δείκτης σχετικά με τη μαθητική διαρροή που με τη σειρά της δένεται με την αξιολόγηση αλλά είναι και εργαλείο αναστολής τμημάτων ολοημέρων και συμπτύξεων ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.

Μόνο εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς και μορφωτικούς σκοπούς δεν έρχεται να επιτελέσει το νέο πληροφοριακό σύστημα! Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να δικαιολογηθεί ότι οι υπηρεσίες της Α’ διεύθυνσης την περίοδο της απόλυτης παρανομίας και αυθαιρεσίας μας δήλωναν ξεκάθαρα ότι δεν ενημερώνονται από το syrvey για τα κενά. Έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια την πραγματικότητα όταν δε τους βόλευε για τις αποφάσεις τους. Είχαν πάρει πολιτική εντολή ποια θα θεωρούν κενά και ποια όχι. Ακόμα και σήμερα που το syrvey είναι πλήρως ενημερωμένο από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, για τα κενά, τα ΠΥΣΠΕ και τα ΑΠΥΣΠΕ ανακοινώνουν ψευδώς, λιγότερα. Γνωρίζει το υπουργείο ότι τα σχολεία λειτουργούν με πλήρη παραβίαση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, στην ουσία έχει καταστρατηγηθεί πλήρως το αναλυτικό πρόγραμμα, ότι οι ώρες των αγγλικών, της πληροφορικής, της θεατρικής αγωγής, δεν αντικαθίστανται από καμία άλλη εκπαιδευτική ειδικότητα, ότι η φυσική αγωγή, η μουσική και τα εικαστικά με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, μπορούν να γίνουν κατ’ εξαίρεση από δασκάλους και όχι μαζικά. Κι όμως πιέζει τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν αυτές τις ώρες και να κάνουν ότι νομίζουν αρκεί να φαίνεται ότι το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 14.00!!!

 

Ας συνεχίσουμε με τα προφανή: 

Το υπουργείο παιδείας και ο υφυπουργός μπερδεύτηκε!

Νομίζει ότι οι σχολικές μονάδες έχουν γραμματειακή υποστήριξη για να αντιμετωπίσουν τόσο όγκο δουλειάς ή ότι το εργασιακό ωράριο των διευθυντών είναι 24 ώρες την ημέρα και αγνοεί ότι οφείλουν να ασκούν και το διδακτικό τους έργο; Αγνοεί ότι το σχολείο ασκεί κυρίως και πρωτίστως εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο;

Δεν εξηγείται διαφορετικά η εντολή να συμπληρώνουν όλες αυτές τις φόρμες καθημερινά, αντιμετωπίζοντας τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ως διοικητικό προσωπικό που έχει ως μοναδική αρμοδιότητα του να ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα. Έχει χαθεί το μέτρο από το υπουργείο παιδείας, την περιφέρεια και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης μια και έχουν φτάσει στο σημείο πολύ συχνά, να καλούν τους διευθυντές να απαντήσουν μέσα σε μία ώρα, ακόμα και σε μέρες απεργίας, λες και είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται μονίμως πάνω από τον υπολογιστή και να αναμένουν πότε το υπουργείο θα «ξαναχτυπήσει»!

Να πληροφορήσουμε λοιπόν, τον υφυπουργό, ότι με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία, οι διευθυντές/διευθύντριες των δημοτικών σχολείων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογα με την οργανικότητα των σχολείων που προΐστανται ενώ οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι νηπιαγωγείων δεν έχουν απολύτως καμία απαλλαγή και έχουν πλήρες διδακτικό ωράριο, ανάλογο του νηπιαγωγείου. Να τον πληροφορήσουμε επίσης, ότι το υπουργείο στο οποίο προΐσταται έχει αφήσει τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς γραμματειακή υποστήριξη. Για να μην αναφερθούμε στα πιο ουσιαστικά που αφορούν το ρόλο της εκπαίδευσης και άρα και του προσωπικού της.

 

Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι

Το «myschool» είναι ο μεγάλος αδελφός του σήμερα! Όταν ο Όργουελ έγραφε το βιβλίο του, το 1984 ήταν μέλλον. Σήμερα η εφιαλτική του αλήθεια είναι ήδη πραγματικότητα.

Δε θα ανεχτούμε να ζήσουμε μέσα στο φόβο! Οι μαθητές μας δεν είναι αριθμοί σε ηλεκτρονικά κουτάκια. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι νούμερα για να χωράνε στη δημοσιονομική σταθερότητα. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πιόνια σε μια παρτίδα κερδοφορίας.

 

Με όπλο την ενότητα, την αλληλεγγύη, τη συλλογικότητα, με την καρδιά δοσμένη στο δικαίωμα των μαθητών μας για ολόπλευρη μόρφωση, με πλήρη συνείδηση ότι είμαστε άνθρωποι με δικαιώματα κι όχι δούλοι που τους διατάζουν συνεχώς, δηλώνουμε καθαρά ότι θα αντισταθούμε και θα παλέψουμε να είναι το σχολείο σχολείο κι όχι κάτεργο υποταγής για μας και τους μαθητές μας. 

 

 

       

ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ της Γ.Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013 ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΜΠ

ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

 

 

Ο αυταρχικός κατήφορος της κυβέρνησης  δεν έχει τέλος,  όπως επίσης τέλος δεν έχει και η διάλυση κάθε κοινωνικού αγαθού.

Ο Υπουργός Παιδείας κάνει πράξη τις απειλές του και στέλνει στο πειθαρχικό συμβούλιο όσους διοικητικούς υπαλλήλους δεν απογράφηκαν, όπως κλήθηκαν, παρ’ ότι ήταν απεργοί! Με βάση τους νόμους που ήδη έχουν ψηφίσει, όποιος παραπέμπεται στο πειθαρχικό βγαίνει αυτομάτως σε αργία!

Η πολιτική τους είναι σαφής: οι απολύσεις στο δημόσιο από δω και πέρα θα αφορούν όποιον δεν “συμμορφώνεται με τας υποδείξεις” και θα αφορούν επίσης ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Η για 10η εβδομάδα απεργία των διοικητικών υπαλλήλων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πάτρας και στο Ε.Μ.Π. τους έχει χαλάσει τα σχέδια. Γιατί είναι μια απεργία που, με την αποφασιστικότητα και τη διάρκειά της, έχει ήδη καταφέρει πολύ σημαντικό πλήγμα στην “ομαλή πορεία” της καταστροφής του δημόσιου πανεπιστημίου. Από την πρώτη μέρα προσπαθούν με κάθε τρόπο να υπονομεύσουν, να τρομοκρατήσουν και να διαλύσουν την αλληλεγγύη των απεργών. Κι όταν δεν τα κατάφεραν με όλους αυτούς τους τρόπους, προχωρούν στο να τους θέσουν σε αργία ή ακόμη και να τους συλλάβουν!

ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ

        Καταδικάζουμε την κλιμάκωση του αυταρχισμού και της ποινικοποίησης του αγώνα των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ και του ΕΜΠ και όλης της πανεπιστημιακής κοινότητας και απαιτούμε να σταματήσει άμεσα  κάθε δίωξη και απόλυση.

       

        Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να σταθούν στο πλευρό των διοικητικών υπαλλήλων. Να υψώσουμε τείχος προστασίας απέναντι σε μια πολιτική που βάζει τη χώρα στο γύψο, σε μια πολιτική που επιτίθεται σε όλη τη δημόσια εκπαίδευση.

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ Γ. Σ. της 20ης Νοεμβρίου 2013 

    ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Στη γενικευμένη επίθεση του καπιταλισμού με όχημα την κρίση, στη γενικευμένη επέλαση της βαρβαρότητας πάνω στις ζωές μας, χωρίς, για την ώρα τουλάχιστον, να εκδηλώνεται μια σοβαρή, διαρκής και δυναμική αντίσταση, εμείς ως εκπαιδευτική συσπείρωση, θέτουμε τα εξής:

Η λογική της ανάθεσης, ο διαχωρισμός σε αυτούς που αποφασίζουν και σε αυτούς που εκτελούν αδρανοποιεί τα πολιτικά αντανακλαστικά των εργαζόμενων. Κι αυτό δυστυχώς έχει συμβεί και αποτελεί ένα τεράστιο εμπόδιο στην οργάνωση ενός αξιοπρεπούς και νικηφόρου αγώνα απέναντι στη λαίλαπα. Η εξουσία, θεσμικά και πολιτικά, εξέθρεψε το «τέρας» του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού. Αν καταφέρουμε λοιπόν να απεμπλακούμε από τη λογική της ανάθεσης, τον συνδικαλισμό των πελατειακών σχέσεων, του ρουσφετιού, της αλλοτρίωσης της συνείδησης και της στάσης μας για τη ζωή, μπορούμε να νικήσουμε… και η ευθύνη είναι και δική μας.

Σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές για το παρόν και το μέλλον και για την ίδια τη ζωή μας οι «από μηχανής θεοί» δεν υπάρχουν. Μεγαλώνει τώρα η ανάγκη για μια νέα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ της εποχής μας, ένα μεγάλο κοινωνικό μέτωπο με στόχους και πρόγραμμα που θα απαντά στην καπιταλιστική κρίση από την πλευρά των εργαζομένων. Ένα μέτωπο ικανό να πετύχει μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές ανατροπές:

  • την εκδίωξη της τρόικας και την ακύρωση όλων των συνθηκών και των συμβάσεων που υπογράφτηκαν μαζί της
  • τη μη αναγνώριση-διαγραφή του Χρέους
  • την κοινωνικοποίηση των τραπεζών
  • τη φορολόγηση του Κεφαλαίου και την απόδοση στο λαό της εκκλησιαστικής περιουσίας
  •  την έξοδο από την ΟΝΕ και αν χρειαστεί και την έξοδο από την ΕΕ.

Για να δοθούν χρήματα σε όλο το κοινωνικό πεδίο για μισθούς – συντάξεις – Υγεία – Πρόνοια – Ασφάλιση, Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, κοινωνικές υποδομές, για σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.

Και αυτά αποτελούν το πολιτικό μας πλαίσιο και στίγμα. Ωστόσο, κάθε φορά επιλέγουμε και συσπειρωνόμαστε πάνω σε συγκεκριμένους στόχους και αιτήματα.

– Αξιοποιούμε όλες τις μορφές αγώνα: τα μεγάλα απεργιακά συλλαλητήρια και τις Γενικές Απεργίες, τα απογευματινά συλλαλητήρια,  τις παραστάσεις διαμαρτυρίας/καταλήψεις, τις τοπικές διαδηλώσεις,  τη διοργάνωση εκδηλώσεων, τη γενικευμένη και καθολική ανυπακοή στις απόπειρες εφαρμογής της αξιολόγησης.

– Συμμετέχουμε και ενισχύουμε τις διαδικασίες Συντονισμού Συλλόγων – ΕΛΜΕ και Πρωτοβάθμιων Σωματείων, τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο.

– Συμμετέχουμε στο Συντονιστικό Νηπιαγωγών.

Στόχος μας είναι να προετοιμάσουμε ένα πανεργατικό γενικό αγώνα διάρκειας και ανατροπής (διαδηλώσεις, καταλήψεις, απεργίες, τοπικές δράσεις) με κοινές αποφασιστικές μορφές, σε όλους τους χώρους.

 

Συνδιοργανώνουμε με τις τοπικές ενώσεις και συλλόγους Γονέων εκδηλώσεις για το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης.

 

Δημιουργία επιτροπών και ομάδων εργασίας του συλλόγου μας

α) για τη βαθύτερη μελέτη του Π.Δ. για την αξιολόγηση.

β) για το περιεχόμενο των κοινών εκδηλώσεων με τους συλλόγους               γονέων.

γ) για τη συμμετοχή και εκπροσώπηση στο συντονισμό συλλόγων

και πρωτοβάθμιων σωματείων και στο συντονιστικό των

νηπιαγωγών.

– Απευθυνόμαστε στα σωματεία εργαζομένων της περιοχής μας (ΕΛΜΕ/δήμοι/νοσοκομεία/επιχειρήσεις και ό,τι άλλο δραστηριοποιείται σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα) για κοινές δράσεις και κοινές συγκεντρώσεις.

– Συντονιζόμαστε με τις λαϊκές συνελεύσεις και συμμετέχουμε ενεργητικά σε εκδηλώσεις και δράσεις, όπου αυτές συμβαίνουν.

– Όπου υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σχολικής κτιρίων, υποδομής προχωράμε σε συγκέντρωση στο δημοτικό συμβούλιο σε συνεργασία με συλλόγους γονιών/ενώσεις, ΕΛΜΕ και λαϊκές συνελεύσεις.

-Οργανώνουμε παρεμβάσεις στις σχολικές επιτροπές για τα ζητήματα της χρηματοδότησης των σχολείων.

– Εκδίδουμε πανό για το ζήτημα της δημόσιας δωρεάν παιδείας χωρίς αποκλεισμούς.

– Οργανώνουμε συγκεντρώσεις συζήτησης και ενημέρωσης ανά ομάδες σχολείων.

– Ενισχύουμε τις δράσεις και τη δυναμική των συλλόγων διδασκόντων όλων των σχολείων και των νηπιαγωγείων, καθώς αυτοί αποτελούν τον πυρήνα μας.

– Κάθε σχολείο ή ομάδα σχολείων αποφασίζει και ορίζει σχολικό εκπρόσωπο.

– Ζητάμε τη στελέχωση όλων των δομών Ειδικής Αγωγής που εμπλέκονται στη μαθησιακή και διαγνωστική διαδικασία με εκπαιδευτικούς και προσωπικό ειδικοτήτων. Οποιαδήποτε διδακτικοθεραπευτική παρέμβαση,  χρειάζεται συνέπεια και συνέχεια προς τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα και σε σχέση με την Ειδική Αγωγή:

Πλήρωση των κενών με προσλήψεις σταθερών σχέσεων εργασίας.

Καμιά μετακίνηση των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης.

Όχι στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ.

Ίδρυση άλλης μια τουλάχιστον θέσης σχολικού συμβούλου                               Ε.Α.Ε.