Free songs
  •  
  •  
  • Home
  • /Slider
  • /Αξιολόγηση: Μια βασική εκκρεμότητα που μένει μετέωρη, θα τη στείλουμε στο καλάθι των αχρήστων

Αξιολόγηση: Μια βασική εκκρεμότητα που μένει μετέωρη, θα τη στείλουμε στο καλάθι των αχρήστων

 

σκουπιδια1

Αντιγράφουμε όπως ακριβώς αναφέρει η εκπαιδευτική ιστοσελίδα esos.gr:
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οκτώ είναι οι βασικές εκκρεμότητες του υπουργείου Παιδείας, που εξαιτίας των εθνικών εκλογών της 25ης Ιανουαρίου μένουν μετέωρες. Πρόκειται για τις εξής:

1. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, με βάσει το Προεδρικό Διάταγμα 152/13

2. Τα Αναλυτικά Προγράμματα του Γενικού Λυκείου τα οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα ακολουθήσει η έκδοση των σχολικών βιβλίων.

3. Τα Αναλυτικά Προγράμματα για τα ΕΠΑΛ (σ.σ. δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία)

4. Οι αλλαγές στο Δημοτικό Σχολείο , για τις οποίες ξεκίνησε ο διάλογος στο ΣΠΔΕ και αναμένονταν το Σχέδιο Νόμου στη Βουλή, στις αρχές του Φλεβάρη

5. Το Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή, το οποίο είναι έτοιμο και θα κατατίθεντο στη Βουλή αμέσως μετά τις γιορτές.

6. Το Σχέδιο Νόμου για τα Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας , για το οποίο ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση ολοκληρώθηκε σήμερα.

7. Η αρμοδιότητα του καθορισμού εισακτέων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Ο νυν υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος είχα προτείνει να μεταφερθεί στα ΑΕΙ.

8. Η “τύχη” των φετινών μετεγγραφών των φοιτητών μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για τις Αρχιτεκτονικές του ΕΜΠ και του ΑΠΘ καθώς και τις θα ισχύσει από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.

 

Αυτά λέει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όμως πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η πρώτη βασική “εκκρεμότητα” που έμεινε μετέωρη, “η αξιολόγηση”, έμεινε μετέωρη όχι εξαιτίας των εθνικών εκλογών. Την είχαν καταστήσει μετέωρη οι αγώνες μας, οι αγώνες όλων των μαχόμενων εκπαιδευτικών πολύ πιο πριν οδηγηθούμε στις εκλογές.

Πριν ένα χρόνο τέτοια εποχή ξεκινούσαμε με αγωνία, να μαζεύουμε υπογραφές ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση. Πάνω από το 95% των εκπαιδευτικών τάχθηκαν κατά της “αξιολόγησης”. Μεσολάβησαν απανωτές εγκύκλιοι του Υπουργείου, μπλοκαρίσματα σεμιναρίων, μάχη με τα ΜΑΤ και τις δυνάμεις καταστολής στο ΥΠΑΙΘ, ο ξεσηκωμός όλου του Δημοσίου, το καλοκαίρι, οι απανωτές τροπολογίες Μητσοτάκη, οι θυελλώδεις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, η ενημέρωση και οι εκδηλώσεις των Συλλόγων σε όλη τη χώρα…

Όλα τα παραπάνω αποτελούν αδιάψευστα στοιχεία μιας συγκλονιστικής μάχης που έδωσε και δίνει η ζωντανή εκπαίδευση. Ακόμα και αν δεν είχαμε οδηγηθεί σε εθνικές εκλογές η “αξιολόγηση” θα έμενε στα χαρτιά.

Οι εκπαιδευτικοί ήταν αυτοί που κατέστησαν μετέωρη την αξιολόγηση.

Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που θα πετάξουν στον κάλαθο των ιστορικών αχρήστων το ΠΔ 152 και τους νόμους της αξιολόγησης